COMPTE AMB ELS AVANÇAMENTS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

COMPTE AMB ELS AVANÇAMENTS

Entrada Autor: Minino » ds. set. 17, 2011 1:14 pm

No us oblideu d'agafar la cinta mètrica.

Ahir vaig rebre una notificació del servei Català de Trànsit. O sigui una multa.

Per avançar, fora de poblat, a un altre vehicle i deixar entre tots dos una separació inferior a 1,50 metres, i no se'm va notificar a l'acte per que l'agent denunciant realitzava tasques de regulació del trànsit que no podia abandonar. Això va ser el 16/07/11.

Jo no soc capaç de recordar desprès de dos mesos, aquell dia si vaig avançar a quants pams ho vaig fer, ni si vaig avançar a un cotxe, moto, bicicleta, tractor, camió o avió, si que se que hi era aquell dia, per els pagaments de la visa que si no tampoc ho podria saber.

N-340 km 1220 direcció BCN.
http://maps.google.es/maps?saddr=Ctra+N ... flg=d&z=19

Això ho poden fer així sense parar-te?

Em sento que d'aquesta manera poden enviar totes les multes que vulguin, per que com els hi discuteixes?

En recorda això una mica a la "LLEI CORCUERA"

TOTAL 100€ A LES ESCOMBRARIES.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: COMPTE AMB ELS AVANÇAMENTS

Entrada Autor: Xepe71 » ds. set. 17, 2011 2:00 pm

Ui si, clar que poden fer-ho. I com que no hi han proves, no et pots defensar, i la seva paraula val més que la teva. A la meva cunyada la van denunciar per parlar amb telèfon al cotxe. I ella no toca mai el telèfon al cotxe (apart de tenir mans lliures, però em crec la seva paraula!).

És una eina molt bona que tenen els guripes :P per fer calaix sense haver d'aportar cap justificació, no?
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » ds. set. 17, 2011 5:42 pm

doncs debies adelantar molt aprop seu si et va poder veure la matricula,no? no tindras algun "amic" mosso?

i si no, que i guanya el mosso posante-la ? no crec que tinguin comisio, ni que tinguin que fer un cupo
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Prudenci
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Prudenci » ds. set. 17, 2011 6:01 pm

i tant que hem de tenir compte quan avancem a un altre vehicle, i per moltes raons¡¡¡

Molts dels accidents //en alguns cassos ASSASSINATS a un preu ridícul per l'assassí i molt car per la víctima, familiars i amics// es produeixen entre un cotxe i una BICICLETA es produeixen per NO RESPECTAR EL 1'5 M (amb les motos "només ens fan caure" i normalment poden acabar amb una fractura però no amb la vida)

I això passa massa sovint al nostre pais i a vegades devant dels mateixos policies locals/mossos d'esquadra, i NO PASSA RES

A tu Minino t'ha tocat, en raó o sense, i sortirà a l'estadística que els motoristes també avancem sense complir les normes i sóm els dolents de la pel·licula quan en la majoria dels cassos és al contrari...

I no segeixo que no pairé be el berenar.

Salut i sort
Prudenci
A pagar i a callar

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. set. 17, 2011 9:46 pm

JEPPY va escriure: [Veure Missatge]
Crec que la carretera no es exclusiva d'uns o dels altres. Amb una mica de seny i respecte pels altres, hi podem circular tots/es. El que crec que falta a les bicis, es un retrovisor ben gran per saber qui tenen al darrera. Ja son varies les vegades que dos (o més) ciclistes que van un darrera l'altre, en el moment que els vas a avançar, el de darrera es posa al costat de de devant. Sort que les vegades que m'ha pasat, anava en moto i he pogut reaccionar: si hagués anat amb el cotxe, potser no ho hagués pogut fer, malgrat sempre intento deixar el 1,5 mts.de marge

Jeppy, més que "intentar" el que s´ha de fer, es fer ho sempre ,el ciclista es el més debil. No oblidem que el codi de circulacio diu que qualsevol vehicle per avançar amb un altre, i la bicicleta ho és, te que deixar , minim 1,5 mts de separacio.
Sempre dic el mateix, si en lloc de avançar una bicicleta ho fessim amb un Panzer de la Wehrmacht ,tothom deixaria 3 mts de distancia per seguretat de no fernos mal,pero com amb l´altre cas es la bici la que rebrá, doncs fem el que fem. I parlo amb plural,tot i que jo soc ciclista i motard.

A PARTIR D'ARA, TOTHOM AMB LA CINTA METRICA A SOBRE!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 18, 2011 4:31 pm

Andres ... a mi també m'han enviat algun regalet d'aquests ... a toro pasao :enfaduu
Gas a la burra!!!

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. set. 18, 2011 9:10 pm

Bé després de molt donar-li voltes al cap, em sembla que és per en un accident que hi va haver en aquest punt KM tube la gosadia de posar-me a primera fila i és això el que cuesta
.Osea que el dia 13/08 m'enviessin una altra ja que vaig fer el mateix en el zona del Arbos N 340
Que fa als ciclistes, tinc més cura del que t'imagines, estic tot el dia a la carretera per treball i no porto un cotxe
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 18, 2011 9:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “General”