Accesoris BMW
Moderador: Airald
- Grau
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 4:14 pm
- Ubicació: Selva
Accesoris BMW
Bon diumenge companys,
M'agradaria comprar-me una caçadora i casco BMW però el concessionaris que vaig no tenen botiga d'accesoris.
Em comenten que ho trii per catàleg.
Coneixeu alguna botiga on pugui veure i provar els models de casco, caçadores,... BMW?
M'agradaria comprar-me una caçadora i casco BMW però el concessionaris que vaig no tenen botiga d'accesoris.
Em comenten que ho trii per catàleg.
Coneixeu alguna botiga on pugui veure i provar els models de casco, caçadores,... BMW?
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Re: Accesoris BMW
prova a Control 94 i pregunta per Isabel
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Puc preguntar el perquè busques unicament BMW? :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="181528"]Puc preguntar el perquè busques unicament BMW? :roll:[/quote]
Bona pregunta.
Jo també espero la resposta ;)
Bona pregunta.
Jo també espero la resposta ;)
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="181530"][quote user="GRUM" post="181528"]Puc preguntar el perquè busques unicament BMW? :roll:[/quote]
Bona pregunta.
Jo també espero la resposta ;)[/quote]
pots trucar a Keldenich i demanar per una noia que es diu Mar,casi sempre fan ofertes d'equipament,a la presentacio que va fer diu que s'en comprava una i deu voler anar a conjunt,suposso es clar ,per cert ja la tens ???? be ja et dono la benvinguda al fil corresponent i t'ho pregunto alla :mrgreen: :mrgreen:
Bona pregunta.
pots trucar a Keldenich i demanar per una noia que es diu Mar,casi sempre fan ofertes d'equipament,a la presentacio que va fer diu que s'en comprava una i deu voler anar a conjunt,suposso es clar ,per cert ja la tens ???? be ja et dono la benvinguda al fil corresponent i t'ho pregunto alla :mrgreen: :mrgreen:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Steelman" post="181530"][quote user="GRUM" post="181528"]Puc preguntar el perquè busques unicament BMW? :roll:[/quote]
Bona pregunta.
A mi també m´intriga la pregunta. :roll: :roll:
Bona pregunta.
A mi també m´intriga la pregunta. :roll: :roll:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Grau" post="181508"]
[/quote]
Doncs jo no entenc la vostra curiositat, ho diu molt clar, "l´hi agradaria", com a un altre l´hi agrada Dainese o Alpinestars o Revit o el que sigui.
Hi ha a qui l´hi agrada Wunderlich i a qui l´hi agrada Touratech i no passa res.............................. i som tan amics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oi Pasqual ???
[/quote]
Doncs jo no entenc la vostra curiositat, ho diu molt clar, "l´hi agradaria", com a un altre l´hi agrada Dainese o Alpinestars o Revit o el que sigui.
Hi ha a qui l´hi agrada Wunderlich i a qui l´hi agrada Touratech i no passa res.............................. i som tan amics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oi Pasqual ???
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="181576"][quote user="Grau" post="181508"]
[/quote]
Hi ha a qui l´hi agrada Wunderlich i a qui l´hi agrada Touratech i no passa res.............................. i som tan amics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oi Pasqual ???[/quote]
+1
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]
Hi ha a qui l´hi agrada Wunderlich i a qui l´hi agrada Touratech i no passa res.............................. i som tan amics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oi Pasqual ???[/quote]
+1
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Si el tema de que sigui un accesori de vestir bmw no es "super-essencial", t'aconsello que miris les jaquetes i pantalons Rev'it que segons tinc entés son els que fabriquen per a bmw. Les peces que m'he emprovat tenen uns acabats de primera divisió i els preus evidentment no son els de can bmw.
A Martin i Conesa hi ha boutique bmw amb bastanta esposició i talles per emprovar. No se si ho tenen tot i tot, però casi.
Salut!
A Martin i Conesa hi ha boutique bmw amb bastanta esposició i talles per emprovar. No se si ho tenen tot i tot, però casi.
Salut!
- Grau
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 4:14 pm
- Ubicació: Selva
Bones preguntes.... jeje
Doncs la veritat em feia gràcia mirar l'equipament que m'ofereix BMW. Ja he voltat moltes botigues de diferents marques i abans de decidir-me per un equipament en concret, prefereixo primer comprovar la qualitat de BMW.
La ideia inicial si que era tenir tot l'equipament BMW però el preu i les opinions que llegeixo per el forum... fa que no m'acabi de decidir.
Bé, m'acostará a control 94 a fer un cop d'ull i "os cuento"
Doncs la veritat em feia gràcia mirar l'equipament que m'ofereix BMW. Ja he voltat moltes botigues de diferents marques i abans de decidir-me per un equipament en concret, prefereixo primer comprovar la qualitat de BMW.
La ideia inicial si que era tenir tot l'equipament BMW però el preu i les opinions que llegeixo per el forum... fa que no m'acabi de decidir.
Bé, m'acostará a control 94 a fer un cop d'ull i "os cuento"
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Amic d'un "Touratechista"? :roll: :roll: Stelvio, que no saps que el meu nou nick a partir d'ara serà "Postman"? :lol: :lol: :lol:
En serio, Grau en el món de les motos, com en el del sexe hi han gustos per tothom. La meva petita experiència amb equipaments BMW és de tot tipus, encara que guanya la negativa. Traje Streetguard 2 i 3, fatal. Botes Santiago, perfecte si no surts de l'asfalt, Casc System 3, fatal, Casc BMW sport, un 10, guants hivern, ni fú ni fa.
En resum: qualitat-preu molt negatiu (sobretot últimament)
Hi ha un post a un altre fòrum que trobo molt interessant (i sense permis dels Administradors) que crec et pot ajudar. Son les experiencies personals d'un BMW adicte sobre el seu material. L'enllaç és aquest:
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4/YaBB.pl?num=1313143061
Què tinguis sort en l'elecció
En serio, Grau en el món de les motos, com en el del sexe hi han gustos per tothom. La meva petita experiència amb equipaments BMW és de tot tipus, encara que guanya la negativa. Traje Streetguard 2 i 3, fatal. Botes Santiago, perfecte si no surts de l'asfalt, Casc System 3, fatal, Casc BMW sport, un 10, guants hivern, ni fú ni fa.
En resum: qualitat-preu molt negatiu (sobretot últimament)
Hi ha un post a un altre fòrum que trobo molt interessant (i sense permis dels Administradors) que crec et pot ajudar. Son les experiencies personals d'un BMW adicte sobre el seu material. L'enllaç és aquest:
Què tinguis sort en l'elecció
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Pasqual" post="181630"]
Què tinguis sort en l'elecció[/quote]
Un fil molt curiós. Realment el podrien contractar com a provador!!!
:roll: :roll:
[quote user="Pasqual" post="181630"]
Què tinguis sort en l'elecció[/quote]
Un fil molt curiós. Realment el podrien contractar com a provador!!!
:roll: :roll:
Sort,