JTG JT Trial fa alguns mesos, al febrer, es va presentar la nova marca de motos off road espanyola J GAS, JTG, un projecte en el qual estaven presents Miki Arpa, Jordi Tarrés i Jordi Rabinat com a president de la companyia.


JTG JT TrialCaracterísticas principals de la JTG JT Trial
Disseny molt acurat i innovador, gran lleugeresa del conjunt, rígid i fiable.
Xassís doble biga d'alumini amb amortidor ancorat lateralment regulable en extensió i dipòsit de gasolina integrat.
Subxassís posterior desmuntable en alumini.
Radiador de doble circulació amb tap d'ompliment i vàlvula de pressió incorporats, protegit dels cops entre els tirants del motor.
Suports d'estreps extraïbles d'alumini i estreps regulables.
Sistema de suspensió posterior progressiva per bieletes molt petites i lleugeres, amortidor regulable en funcionament.
Nova Forquilla davantera OLLE de 39mm regulable en extensió i compressió.
Basculant forjat de disseny innovador amb excèntriques de tensat de cadena integrades protegides dels cops.
Motor JTG dissenyat específicament per a la pràctica del trial, lleuger i de petites dimensions, però amb molta inèrcia. Disposa de bomba d'aigua amb entrada directa als carters i doble reforç.
Canvi de 5 velocitats amb embragatge de tres discos i moll de diafragma.
Caixa de filtre de gran capacitat d'aire filtrat, amb fàcil accés a la substitució del filtre.
Sistema d'escapament "Long Life" adaptat a les exigències del motor JTG amb possibilitat de substituir les fibres del silenciós.
Placa protectora del càrter envoltant gràcies al seu disseny, protegeix tant carters com xassís, sense danyar els cargols de fixació.
Gràcies a la seva geometria amb el centre de gravetat més baix s'aconsegueix molta estabilitat tant en parat com en moviment.
Molt bona accessibilitat mecànica.
Pes del conjunt 65 kg.