La Perspectiva De La Marca Volkswagen Respecte Algun Motard.
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: La Perspectiva De La Marca Volkswagen Respecte Algun Mot
El que volgueu, però se n'ha parlat, de l'anunci, i del cotxe! i aquesta és la funció de la publicitat i el publicista...
Chapeau!
Chapeau!
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="185821"]Doncs la veritat es que no acabo de veure on està el problema, potser son una mica exagerades les situacions, però tampoc veig necessari fer depen quins comentaris........ :roll: :roll: :roll:[/quote]
estic amb tu,.... hi ha gent amb la pell molt fina :mrgreen:
A mi m'ha resultat graciós i tot,.... si algun motero s'ha sentit identificat amb aquestos dos potser s'hauria de replantejar el tema de la moto seriosament :lol: :lol: :lol:
.....
....
tot i que en algunes de les situacions si que m'hi he vist :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
estic amb tu,.... hi ha gent amb la pell molt fina :mrgreen:
A mi m'ha resultat graciós i tot,.... si algun motero s'ha sentit identificat amb aquestos dos potser s'hauria de replantejar el tema de la moto seriosament :lol: :lol: :lol:
.....
....
tot i que en algunes de les situacions si que m'hi he vist :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Fjodor" post="185886"]El que volgueu, però se n'ha parlat, de l'anunci, i del cotxe! i aquesta és la funció de la publicitat i el publicista...
Chapeau![/quote]
La funció es que se'n parli, però que es venguin els cotxes, es lo fonamental.
Chapeau![/quote]
La funció es que se'n parli, però que es venguin els cotxes, es lo fonamental.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="PEREBI" post="185855"]
4.- -Que no son Honda las que surten al anunci?. [/quote]
Perebi que son KZ'ssss .......diria jo

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Kpeps" post="185896"][quote user="PEREBI" post="185855"]
[/quote]
:lol: coneixeu un bon oculista?. Em varen semblar CB's petites. Tant es, l'exemple d'Honda va ser desafortunat, em volia referir a les motos del video, però no fer esment a cap marca de moto. La meva ex-Honda plora en silenci :D .
:lol: coneixeu un bon oculista?. Em varen semblar CB's petites. Tant es, l'exemple d'Honda va ser desafortunat, em volia referir a les motos del video, però no fer esment a cap marca de moto. La meva ex-Honda plora en silenci :D .
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Hem sembla que no n'hi ha per tant, es un anunci, que s'en riuen de dos mototristes, a mi m'ha recordat cerdos salvajes completament....
En moltissims anuncis s'en riuen d'alguna i passa res, es publicitat amb humor, no s'ha de ser tant quadrat...
En moltissims anuncis s'en riuen d'alguna i passa res, es publicitat amb humor, no s'ha de ser tant quadrat...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Un clar exemple de que sempre s'han de mesurar les paraules quan s'escriu... :roll: :roll: :roll:
[quote user="Xavier Madorell Costa" post="185631"]Vegeu companys:
http://www.motorcycledaily.com/2011/11/ ... rcyclists/[/quote]
Poc que escriu en Xavier i encara li fareu treure les ganes!!!! No cal patir... ;) ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!
Un clar exemple de que sempre s'han de mesurar les paraules quan s'escriu... :roll: :roll: :roll:
[quote user="Xavier Madorell Costa" post="185631"]Vegeu companys:
http://www.motorcycledaily.com/2011/11/ ... rcyclists/[/quote]
Poc que escriu en Xavier i encara li fareu treure les ganes!!!! No cal patir... ;) ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Però si l'anunci està xulo!
I de segur que hi han motoristes que començen tard amb un intent de viure mès intensament, sencillament els hi aconsella a algun d'aquests que millor que s'hi comprin un Jetta. :mrgreen:
Aixì suposadament fardaràn igual, i amb menys perill.
I de segur que hi han motoristes que començen tard amb un intent de viure mès intensament, sencillament els hi aconsella a algun d'aquests que millor que s'hi comprin un Jetta. :mrgreen:
Aixì suposadament fardaràn igual, i amb menys perill.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Ride" post="185907"]Hem sembla que no n'hi ha per tant, es un anunci, que s'en riuen de dos mototristes, a mi m'ha recordat cerdos salvajes completament....
En moltissims anuncis s'en riuen d'alguna i passa res, es publicitat amb humor, no s'ha de ser tant quadrat...[/quote]
Completament d'acord.
En moltissims anuncis s'en riuen d'alguna i passa res, es publicitat amb humor, no s'ha de ser tant quadrat...[/quote]
Completament d'acord.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Aqui l'unic problema que hi ha es que a l'equip de publicistes no hi ha cap motero, perque no en conec capque fos capaç de fer un anunci així.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo em quedaria amb la part positiva: sí, és cert, en moto no tens la comoditat que tens en un cotxe i no és gaire raonable anar en moto. En definitiva, això és el que diu l'anunci i és (relativament) realitat, però resulta que a uns quants ens encanta anar en moto i ens agrada tant i tant que tots els inconvenients que pugui tenir no els veiem o no els donem importància. Però si a l'anunci li vols trobar un sentit més enllà de cridar l'atenció, simplement estan dient que per tots aquells que troben desavantatges a anar en moto respecte a anar en cotxe, que es comprin el coi de cotxe que estan anunciant.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Sergibuda" post="186240"]Jo em quedaria amb la part positiva: sí, és cert, en moto no tens la comoditat que tens en un cotxe i no és gaire raonable anar en moto. En definitiva, això és el que diu l'anunci i és (relativament) realitat, però resulta que a uns quants ens encanta anar en moto i ens agrada tant i tant que tots els inconvenients que pugui tenir no els veiem o no els donem importància. Però si a l'anunci li vols trobar un sentit més enllà de cridar l'atenció, simplement estan dient que per tots aquells que troben desavantatges a anar en moto respecte a anar en cotxe, que es comprin el coi de cotxe que estan anunciant.[/quote]
Exacte, que si ets tant sapastre aniràs millor en cotxe :mrgreen:
A mi l'anunci m'agrada ;)
Exacte, que si ets tant sapastre aniràs millor en cotxe :mrgreen:
A mi l'anunci m'agrada ;)
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 01, 2011 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.