Preus oficials Honda Crosstourer i presentacio oficial
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
[quote user="Randy-650" post="192431"][quote user="CMB" post="192425"]
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?
E "voilà"!!!! aixó es el que estic esperant jo de les Superteneré..... que hi hagi gent que les torni i llavors ens deixin motos amb 10 mil km, revisions fetes, ben cuidades i amb un preu superinteressant.... aixó es donarà en un any mes o menys....
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 18, 2012 2:54 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
hola,jo la trobo molt maca,pero,el pes i el escape tant brillant i per abaix no u entenc, :shock:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
[quote user="CMB" post="192459"][quote user="Randy-650" post="192431"][quote user="CMB" post="192425"]
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut[/quote]
CMB,la gracia del select es que els valors futurs son molt baixos,no conec ningu que hagi totrnat una F 800 gs per els 4000 euros finals i s'en hagi anat de rositas,no creus que posan un anunci a motos.net,malvenent-la en dos dies no treuries 6500 euros ?dic malvenent-la eh !!!! d'aquesta manera encara recuperaries 2500 euros com a minim....el problema d'altres marcas es que costan mes de vendre de 2ª ma.
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut[/quote]
CMB,la gracia del select es que els valors futurs son molt baixos,no conec ningu que hagi totrnat una F 800 gs per els 4000 euros finals i s'en hagi anat de rositas,no creus que posan un anunci a motos.net,malvenent-la en dos dies no treuries 6500 euros ?dic malvenent-la eh !!!! d'aquesta manera encara recuperaries 2500 euros com a minim....el problema d'altres marcas es que costan mes de vendre de 2ª ma.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
[quote user="Kpeps" post="192594"][quote user="CMB" post="192459"][quote user="Randy-650" post="192431"][quote user="CMB" post="192425"]
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut[/quote]
CMB,la gracia del select es que els valors futurs son molt baixos,no conec ningu que hagi totrnat una F 800 gs per els 4000 euros finals i s'en hagi anat de rositas,no creus que posan un anunci a motos.net,malvenent-la en dos dies no treuries 6500 euros ?dic malvenent-la eh !!!! d'aquesta manera encara recuperaries 2500 euros com a minim....el problema d'altres marcas es que costan mes de vendre de 2ª ma.[/quote]
Certament tens tota la raó!
Però una altra gràcia del SELECT és que pots fer-ho a mida i la última quota és de pràcticament 5.000€. També tinc pensat de si finalment decideixo no quedar-me la moto, abans de tornar-la provar de posar-la a la venda per un valor més de mercat. De fet ja tinc dos companys de feina que la tenen ullada i potser 'piquen', jejeje!
El preu seria bastant el que comentes: 6.000 - 7.000 €
Gràcies
Però el que fa que es venguin moltes BMW és el SELECT, que complementa la financiació. És a dir:
Entrada 4.000€
100€/mes durant 36 mesos
Queda una quota de 4.000€ que pots:
1. No pagar i tornar la moto
2. Pagar els 4.000€ i quedar-te la moto
3. Refinançar els 4.000€ amb els anys que vulguis
A més si vols comprar una altra moto BMW, et fan servir la moto que has de tornar com a entrada del següent SELECT
Així fins que la DGT et reu el carnet per vell... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En canvi Honda fa un finançament bàsic com el que et faria qualsevol banc de la cantonada!
[/quote]
Si, si, això ja ho sé. Però quin tant per cent pagues de més fent-ho així? un 25%? :shock: Amb el sistema d'Honda pagues igual, sols que als 36 mesos NO pots tornar la moto.
Una altre pregunta: què s'en fa de tot l'estocatge de les motos que s'entreguen al Select?[/quote]
En el meu cas, aproximadament un 10%, menys el 2%, que he recuperat amb els diners de la quota final dipositats al banc.
Ho vaig fer així per tenir la possibilitat de poder tornar la moto al final dels 3 anys! Així ja no he barellar-me amb cap concessionari ni client de compra venda. A més tinc comprovat que si vas a comprar una moto nova sense haver-ne de deixar cap a canvi, et poden rebaixar un xic el preu i recupero una part del 10% pagat d'interessos. Suposem que acosegueixo un descompte d'uns 500€ en la nova moto serà aproximadament un 5%. Que sumat al 2%, significa que amb un 3% més de cost he tingut la moto 3 anys.
Salut[/quote]
CMB,la gracia del select es que els valors futurs son molt baixos,no conec ningu que hagi totrnat una F 800 gs per els 4000 euros finals i s'en hagi anat de rositas,no creus que posan un anunci a motos.net,malvenent-la en dos dies no treuries 6500 euros ?dic malvenent-la eh !!!! d'aquesta manera encara recuperaries 2500 euros com a minim....el problema d'altres marcas es que costan mes de vendre de 2ª ma.[/quote]
Certament tens tota la raó!
Però una altra gràcia del SELECT és que pots fer-ho a mida i la última quota és de pràcticament 5.000€. També tinc pensat de si finalment decideixo no quedar-me la moto, abans de tornar-la provar de posar-la a la venda per un valor més de mercat. De fet ja tinc dos companys de feina que la tenen ullada i potser 'piquen', jejeje!
El preu seria bastant el que comentes: 6.000 - 7.000 €
Gràcies
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
[quote user="CMB" post="192393"][quote user="Prony" post="192390"]Hola a tots,
Mirant les imatges de la plana web observo (en la que es mostra el caballet central) que el disc de fre porta dues pinces, la superior, hidràulica, la qual intueixo que es la "normal" mentre que a la part inferior del disc porta un altra pinça, assistida per cable bowden, que te la pinta de utilitzar-se com a sistema de control de tracció, es a dir, frenant la roda quan "s'esvera". Algú en pot treure l'entrellat??
Gràcies,
Jordi "Prony"[/quote]
Et refereixes a:

Està molt desprotegit,no?[/quote]
Podria ser el 'fre de mà' que té la versió DCT, ja que al parar la moto es posa en punt mort ?
Mirant les imatges de la plana web observo (en la que es mostra el caballet central) que el disc de fre porta dues pinces, la superior, hidràulica, la qual intueixo que es la "normal" mentre que a la part inferior del disc porta un altra pinça, assistida per cable bowden, que te la pinta de utilitzar-se com a sistema de control de tracció, es a dir, frenant la roda quan "s'esvera". Algú en pot treure l'entrellat??
Gràcies,
Jordi "Prony"[/quote]
Et refereixes a:

Està molt desprotegit,no?[/quote]
Podria ser el 'fre de mà' que té la versió DCT, ja que al parar la moto es posa en punt mort ?
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
Fa tota la pinta, com el fre d'estacionament de la Tmax .
Gas a la burra!!!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Preus Oficials Honda Crosstourer I Presentacio Oficial
Doncs jo...no sé, però 275kg sense rés em fa pensar amb un...

