Bones companys!!!
La veritat és que encara estic una mica confós i sorprés pel contingut del post obert sota el nom d'usuari de Mototurisme, i que ens parla d'un parell de consideracions a tenir en compte a l'hora de proposar alguna sortida.
A més, escric això amb la certesa que les meves explicacions no seran ben enteses per tothom, i que possiblement esdevinguin en polèmica, tot i que no és la meva intenció.
Mototurisme ha escrit:
1-Mirar el calendari de sortides , per a que no coincideixi amb la sortida mensual de mototurisme.
Sobre aquest primer punt, res a dir...
...En tot cas un petit comentari...
Fa estona que hi penso i que faig memòria, i no recordo cap ocasió, desde que la Ceci i jo formem part de Mototurisme Catalunya, i d'això farà un any molt aviat, en que s'hagi donat aquesta circumstància.
Mai s'ha fet una proposta de sortida "extraoficial" en dates d'una sortida "oficial", cosa que em fa pensar en el bon sentit comú dels que formem el foro.
Mototurisme ha escrit:
2-Totes les sortides que es puguin proposar a més d’una setmana vista, seria convenient que abans de penjar la proposta, es comuniqués per privat a l’usuari de mototurisme.
Aquest segon punt, em porta a pensar que precisament una de les coses que m'agrada més de la moto, és aquell tòpic tan típic de la "llibertat", terme utilitzat amb gran encert pel nostre estimat company Terraxaman per anomenar a la seva moto.
Fins avui, mai ningú m'ha demanat comptes del que faré o deixaré de fer amb la moto. Que no sigui ara l'usuari "Mototurisme" el primer en fer-ho...
A mi, personalment, em fa feliç compartir els meus viatges i les meves sortides amb tots vosaltres, i encara més si és d'amunt la moto i amb la complicitat d'una ruta compartida, i sovint aquestes "escapades" es presenten en forma de rampell, i és d'aquesta manera com m'agrada fer-les.
Mototurisme ha escrit:
Tot això és amb la intenció de poder coordinar millor totes les sortides, evitant així una duplicitat d’esforços individuals i alhora que es produeixin sortides paral•leles en temps i/o destí.
Al llegir aquest petit paràgref, no puc evitar pensar en la sortida de cap de setmana a Anzànigo que vaig proposar jo mateix, i que es va dur a terme, amb una bona colla d'amics, els passats 26 i 27 de Maig.
Tot i que ens ho vem passar d'allò més bé, m'ha quedat l'agre sensació de que aquella sortida no va caure en gràcia en alguns dels més alts estaments del foro, malgrat haver estat posada al seu coneixement abans d'exposar-la publicament, cosa que em fa dubtar sobre les intencions a que es refereix l'usuari "Mototurisme".
Mototurisme ha escrit:
No volem evitar que proposeu sortides, ans el contrari, tota proposta serà benvinguda.
Potser estaria bé retornar als origens...
Aquells en que no feia falta tanta parafernalia per sortir amb moto amb els amics...!!!