UN ANY I 17.000 KMS.
Moderador: Airald
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
UN ANY I 17.000 KMS.
Ara fa un any ( el 2 de juny/2006), varem recollir la moto.
Es la primera moto " de veritat"que he tingut.
La Vespa 200 que vaig utilitzar per Barcelona anys enrera res tenía que veure amb una moto com la que varem comprar, la Deauville 700
De fet, mai havía portat ni una moto de marxes amb el peu, la primera vegada va ser al Honda Day,5 díes abans de recollir la nostra del concesionari.
D'entrada, aquell divendres día 2 varem sortir tot preparats i varem fer 800 kmsel primer cap de setmana ( Bcn-Puigcerdá-Puymorens-Carcassonne-Colliure-Bcn).
DEMANO DISCULPES PER LA CARAVANA QUE VAIG FORMAR MENTRE PUJAVA CAP A PUIGCERDÁ DIVENDRES A LA TARDA.( Era totalment novell).
Peró va ser un bon començament per tot el que ha vingut despres.
Un any i 17.000 kms ben disfrutats i que m'han fet que el cotxe pasi quasi TOTALMENT a un segon planol i lo habitual sigui que agafi la moto cada día, compartint amb tots vosaltres viatjes i experiencies.
Un bon any sense dubte.
Una salutació,
Rafa
Es la primera moto " de veritat"que he tingut.
La Vespa 200 que vaig utilitzar per Barcelona anys enrera res tenía que veure amb una moto com la que varem comprar, la Deauville 700
De fet, mai havía portat ni una moto de marxes amb el peu, la primera vegada va ser al Honda Day,5 díes abans de recollir la nostra del concesionari.
D'entrada, aquell divendres día 2 varem sortir tot preparats i varem fer 800 kmsel primer cap de setmana ( Bcn-Puigcerdá-Puymorens-Carcassonne-Colliure-Bcn).
DEMANO DISCULPES PER LA CARAVANA QUE VAIG FORMAR MENTRE PUJAVA CAP A PUIGCERDÁ DIVENDRES A LA TARDA.( Era totalment novell).
Peró va ser un bon començament per tot el que ha vingut despres.
Un any i 17.000 kms ben disfrutats i que m'han fet que el cotxe pasi quasi TOTALMENT a un segon planol i lo habitual sigui que agafi la moto cada día, compartint amb tots vosaltres viatjes i experiencies.
Un bon any sense dubte.
Una salutació,
Rafa
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Felicitats Rafa.
Quan acabi el mes podem fer una GT que ja toca
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- RafaCarme
- Presentats
Donç sí Miquel, tens tota la raó, perque aquests últims díes, entre la comunió de la meva filla i que he sigut el padrí d'un casamenti algunes altres questions no he pogut sortir com a mí m'hagués agradat.stromkel ha escrit:Felicitats Rafa.
Però l'aniversari es mereix una ruta guapa.
(Et vaig enviar ahir unprivat pel tema d'Andorra del dissabte).
Fins aviat.
Rafa
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- RafaCarme
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Rafa, les teves GT, ara que portes pantalla alta i els Midland, son millors que al principi, ¿oi?![]()
Continua fent km mentre disfrutes del treball i de la familia. Tu pots. :!:
Donç sí, la veritat es que amb la pantalla alta m'he tret les molesties del soroll, i amb el intercomunicador amb blutú la posibilitat d'atendre als clients per teléfon mentres un está perdut per aquests mons de Déu mentres es disfruta del paisatje.
Una salutació,
Rafa
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm