Bon dia,
Avui a les 14h estava parat a un samafor de la gran via i un cotxe m'ha fotut un cop per darrera. Ha estat poca cosa, pero amb tot li he dit de fer papers doncs vull portar la moto al taller i que la revisin.
La conductora, ha accedit a fer el parte d'accident, disculpant-se, l'hem emplenat (buf feia eternitats que no en feia un!) i ja l'he passat a la companyia. Fins aqui tot correcte. A finals de semana passarà el perit i que el mecànic la revisi.
El que m'ha indignat és el fet que molta gent que ens adelantava (estavem parats al carril esquerra del carril lateral dret (direcció glories)) en deia de tot!!! i total només hi hem estat dos minuts!!! el temps de mirar què havia passat i acordar d'anar a l'acera de la dreta per aparcar i fer el parte.
Barcelona m'agrada pero aqui la gent no té gens de paciencia ni comprenció. Espero que tots els que ens han engegat a la merda, algun dia s'els pari el cotxe a una via amb molta circulació i aprenguin el que se sent quan et passa alguna cosa així, tot i que... mala hierba nunca muere....
Per la resta tot bé, un petit ensurt i jatà.
Accident A Granvia I Educació De La Gent
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Accident A Granvia I Educació De La Gent
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Accident A Granvia I Educació De La Gent
[quote user="Gandalfgs" post="197330"]Bon dia,
Avui a les 14h estava parat a un samafor de la gran via i un cotxe m'ha fotut un cop per darrera. Ha estat poca cosa, pero amb tot li he dit de fer papers doncs vull portar la moto al taller i que la revisin.
La conductora, ha accedit a fer el parte d'accident, disculpant-se, l'hem emplenat (buf feia eternitats que no en feia un!) i ja l'he passat a la companyia. Fins aqui tot correcte. A finals de semana passarà el perit i que el mecànic la revisi.
El que m'ha indignat és el fet que molta gent que ens adelantava (estavem parats al carril esquerra del carril lateral dret (direcció glories)) en deia de tot!!! i total només hi hem estat dos minuts!!! el temps de mirar què havia passat i acordar d'anar a l'acera de la dreta per aparcar i fer el parte.
Barcelona m'agrada pero aqui la gent no té gens de paciencia ni comprenció. Espero que tots els que ens han engegat a la merda, algun dia s'els pari el cotxe a una via amb molta circulació i aprenguin el que se sent quan et passa alguna cosa així, tot i que... mala hierba nunca muere....
Per la resta tot bé, un petit ensurt i jatà.[/quote]
Ei Jaume, certament és l'educació que té molta gent actualment!!! Un desastre, vaja! Potser els de la capital BCN ho veuen normal, evidentment des de comarques no ho podem comprendre!
M'alegro que no fos res. Crec que has fet bé de fer parte. Ara hi ha constància de qualsevol problema a la moto i a tu, si s'escau!
Per cert, portàveu l'armilla groga? És obligatòria portar-lo i posar-la també a les motos, no ho sé, pregunto?
Potser així algú s'hagués estalviat els crits malhumorats!
Salut
Ei Jaume, certament és l'educació que té molta gent actualment!!! Un desastre, vaja! Potser els de la capital BCN ho veuen normal, evidentment des de comarques no ho podem comprendre!
M'alegro que no fos res. Crec que has fet bé de fer parte. Ara hi ha constància de qualsevol problema a la moto i a tu, si s'escau!
Per cert, portàveu l'armilla groga? És obligatòria portar-lo i posar-la també a les motos, no ho sé, pregunto?
Potser així algú s'hagués estalviat els crits malhumorats!
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2012 5:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
no, no la duïem, pq ha estat just al moment del xoc que he baixat de la moto a mirar què havia passat. si m'hi hagues quedat més temps si que me l'hauria posada doncs sempre la duc. Després com que ja hem aparcat moderadament bé (hi havien altres cotxes aparcats) ja no me l'he posada, amb tot els 4 intermitents sempre estaven encesos.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
menys mal que dins de tot no ha estat res,la gent va a la seva, es una desgracia,aquest hivern pujant a la Molina ,s'em enva anar el cotxe i vem quedar penjats a un barranc,va ser de pelicula,no va parar ningu ni els que anaven darrere ni un que baixava que no mi vaig estampar de miracle,ja dic de pena,pena,pena................
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
[quote user="Gandalfgs" post="197330"]Bon dia,
Hola
Espero pel teu be, que la señora aigui signat el parte, si no o pots tindre cru.
Hola
Espero pel teu be, que la señora aigui signat el parte, si no o pots tindre cru.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.