No m´hen he pogut estar i he preguntat a n´en Carles ( cap de taller) per el propietari d´aquella moto :
l´Edu Camps.
Ja sé que el meu coneixament de motos i motoristes és molt mince, però.... el nom m´ha sonat.....
M´he apropat a la moto i l´he trovat impressionant, potser per la quantitat d´enganxines que porta, potser per lo ben conservada que està....

Als pocs minuts , han trucat i en Carles m´ha dit: és l´Edu que ve a buscar la moto.
En pocs minuts ha aparegut un noi alt, molt alt i de semblant simpàtic.
De cop m´ha caigut bé.
Sense creuar-nos paraula , en Carles l´ha acompanyat a la moto i jo al darrera.
Allà deseguida l´hi he dit que la seva moto m´encantava.
I m´ha explicat que és del 2006 i porta 40.000 km, fins aqui.... tot normal , el que m´ha explicat és que els 40.000 km han sigut TOTS PER PISTES.
:eyes :eyes :eyes :eyes
S´ha recorregut TOTA ESPANYA DE DRETA A ESQUERRA DE DALT A BAIX, ha anat a PORTUGAL QUE HA CREUAT PER PISTES DE SUR A NORD
He pensat que era un detall el fet de portar dues llenternes als laterals de la moto :

:eyes :eyes :eyes de vegades val més que no obri la boca. Resulta que aixó son les suspensions del davant i del darrera :martell :martell
En el manillar hi té un suport de bicicleta per posar-hi el gps :

Per aquest any estan preparant la Transiberica amb un grup de companys.
L´Edu és de Tordera.
M´ha fet gracia perque darrerament estic coneixant bastante gent de Tordera i Malgrat.
Si algú vol seguir la seva aventura ho pot fer a la seva pàgina web.
Apali.- Avui he conegut una persona més i ho he volgut compartir ;)

Edu, molta sort en la vostre mega aventura :kiss