Entrada
Autor: Trencaferro » dc. maig 23, 2012 12:32 am
[quote user="Vendetta" post="200362"][quote user="Trencaferro" post="200359"]Aquest llum rotatòri que has penjat Ramon, és des de l'any passat homologada per la DGT, i es permet de posar en els vehicles particulars en cas d'averia ò accident.
Sé que ho has posat amb ironia, però jo ja fa mesos que em ronda pel cap de portar-ne un al cotxe per si les mosques.
Per cert, crec que el preu de l'aparell gira al voltant dels 70€ aproximadament.[/quote]
Ostreeees!!! bona cosa m'has dit. :twisted: :twisted: Jo ja fa temps que el porto al maleter. amb 25 eurets ja fas.
El vaig comprar per fer la gracieta, però allà està per si mai és de necessitat. :twisted:
Bè, fer paelles, i que t'hi deixin passar, i no te les tallin els cotxes, és una necessitat, no? :twisted:
I si algun dia fas tard a la feina? no és mès necessitat, que no pas altres necessitats de les autoritats? :twisted:
Aquesta ultima, fora conyes, ja seria bò, que els particulars, si tinguessin pressa per algun motiu, poguessin indicar-ho per tal que la resta facilitessin el pas. Això clar, si al pais, no hi hagues un excès de ...[/quote]
Home, ja hi ha gent que el porta a diari, tractors, maquinària agricola, etc....... Entenc que la PAN ja té uns anyets al mercat, però no em pensava que els mateixos propietaris tinguessiu tanta pressa en catalogar-les així.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si és que no se't pot dir res!!! Jajajajaja :cerv :cerv :cerv
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.