Jaqueta ? Braçalet ?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Jaqueta ? Braçalet ?

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 16, 2012 10:13 pm

Fa dies que es diu que a partir del gener-2013 per circular en moto per França caldrà portar una armilla reflectant, ara sembla que amb un braçalet fluorescent serà suficient.

Enllaç a la notícia

Jo ja he fet un pensament i en compraré el següent per posar-me al capdamunt del casc, crec que anirà prou bé ja que porta una ventosa per facilitar la col·locació :mrgreen:

Imatge
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 10:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Jaqueta ? Braçalet ?

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 16, 2012 10:16 pm

El que si serà obligatori (SEGUR) a partir del Juliol és el tema del Alcoholimetre

Podriem fer una compra conjunta, pq en aquest forum, creuem bastant sovint la frontera del nord...
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 16, 2012 10:28 pm

[quote user="Steelman" post="200336"]El que si serà obligatori (SEGUR) a partir del Juliol és el tema del Alcoholimetre

Podriem fer una compra conjunta, pq en aquest forum, creuem bastant sovint la frontera del nord...[/quote]

... i n'hi ha que també mamen força ... (eps, evidentment jo no m'hi compto pas) :roll:

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. maig 16, 2012 11:03 pm

[quote user="Steelman" post="200336"]El que si serà obligatori (SEGUR) a partir del Juliol és el tema del Alcoholimetre

Podriem fer una compra conjunta, pq en aquest forum, creuem bastant sovint la frontera del nord...[/quote]

I no serà suficient en tirar l'alè a la cara del senyor gendarme ? :mrgreen:

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 16, 2012 11:10 pm

Aquest llum rotatòri que has penjat Ramon, és des de l'any passat homologada per la DGT, i es permet de posar en els vehicles particulars en cas d'averia ò accident.

Sé que ho has posat amb ironia, però jo ja fa mesos que em ronda pel cap de portar-ne un al cotxe per si les mosques.

Per cert, crec que el preu de l'aparell gira al voltant dels 70€ aproximadament.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 16, 2012 11:32 pm

[quote user="Trencaferro" post="200359"]Aquest llum rotatòri que has penjat Ramon, és des de l'any passat homologada per la DGT, i es permet de posar en els vehicles particulars en cas d'averia ò accident.

Sé que ho has posat amb ironia, però jo ja fa mesos que em ronda pel cap de portar-ne un al cotxe per si les mosques.

Per cert, crec que el preu de l'aparell gira al voltant dels 70€ aproximadament.[/quote]

Ostreeees!!! bona cosa m'has dit. :twisted: :twisted: Jo ja fa temps que el porto al maleter. amb 25 eurets ja fas.

El vaig comprar per fer la gracieta, però allà està per si mai és de necessitat. :twisted:

Bè, fer paelles, i que t'hi deixin passar, i no te les tallin els cotxes, és una necessitat, no? :twisted:

I si algun dia fas tard a la feina? no és mès necessitat, que no pas altres necessitats de les autoritats? :twisted:

Aquesta ultima, fora conyes, ja seria bò, que els particulars, si tinguessin pressa per algun motiu, poguessin indicar-ho per tal que la resta facilitessin el pas. Això clar, si al pais, no hi hagues un excès de ...

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. maig 22, 2012 11:56 pm

un moment... conyes a part, dieu que a partir d'aquest juliol fara falta un alcoholimetre per passar per frança???? conye i aixó? és gaire car?
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 23, 2012 12:26 am

[quote user="Gandalfgs" post="200972"]un moment... conyes a part, dieu que a partir d'aquest juliol fara falta un alcoholimetre per passar per frança???? conye i aixó? és gaire car?[/quote]

Jo dilluns si no hi ha res de nou, m'acostaré fins Andorra a mirar per on es mouen els preus, que fa un mes i mig estaven tots esgotats... :tremolant

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 23, 2012 12:32 am

[quote user="Vendetta" post="200362"][quote user="Trencaferro" post="200359"]Aquest llum rotatòri que has penjat Ramon, és des de l'any passat homologada per la DGT, i es permet de posar en els vehicles particulars en cas d'averia ò accident.

Per cert, crec que el preu de l'aparell gira al voltant dels 70€ aproximadament.[/quote]

Ostreeees!!! bona cosa m'has dit. :twisted: :twisted: Jo ja fa temps que el porto al maleter. amb 25 eurets ja fas.

El vaig comprar per fer la gracieta, però allà està per si mai és de necessitat. :twisted:

Bè, fer paelles, i que t'hi deixin passar, i no te les tallin els cotxes, és una necessitat, no? :twisted:

I si algun dia fas tard a la feina? no és mès necessitat, que no pas altres necessitats de les autoritats? :twisted:

Aquesta ultima, fora conyes, ja seria bò, que els particulars, si tinguessin pressa per algun motiu, poguessin indicar-ho per tal que la resta facilitessin el pas. Això clar, si al pais, no hi hagues un excès de ...[/quote]

Home, ja hi ha gent que el porta a diari, tractors, maquinària agricola, etc....... Entenc que la PAN ja té uns anyets al mercat, però no em pensava que els mateixos propietaris tinguessiu tanta pressa en catalogar-les així.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Si és que no se't pot dir res!!! Jajajajaja :cerv :cerv :cerv

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. maig 23, 2012 1:12 am

Jo ja sabeu alguns, vaig optar per jaqueta nova...

Imatge

França ens queda molt a prop als de Girona...

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 23, 2012 9:38 am

[quote user="Trencaferro" post="200978"]Home, ja hi ha gent que el porta a diari, tractors, maquinària agricola, etc....... Entenc que la PAN ja té uns anyets al mercat, però no em pensava que els mateixos propietaris tinguessiu tanta pressa en catalogar-les així.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Si és que no se't pot dir res!!! Jajajajaja :cerv :cerv :cerv[/quote]

La mare, que.. m'hi poso el taronja ja que les autoritats, són aixì de maniàtiques, i els hi molestaria mès que em posès un de blau. :twisted:

Eps que ambulancies, i altres, el porten tarronja, o sia que.. :mrgreen: , deu ser nostalgia de quan duia ambulàncies, :twisted:

Per cert, se m hi poden dir moltes, coses, com.. bè, tot coses maques, o ben parides. :mrgreen: A certes autoritats encara sel's hi pot dir menys, que desprès et fan regals desagradables. :twisted:

Per cert, ja m'ho va dir, l'Eva, ja, que a Vielha, no vas passar de visita, per què hi era jo.. :b9 :b9 :b9
:cerv :cerv :cerv :cerv

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dc. maig 23, 2012 9:41 am

[quote user="Ramon" post="200335"]Fa dies que es diu que a partir del gener-2013 per circular en moto per França caldrà portar una armilla reflectant, ara sembla que amb un braçalet fluorescent serà suficient.

Enllaç a la notícia

Jo ja he fet un pensament i en compraré el següent per posar-me al capdamunt del casc, crec que anirà prou bé ja que porta una ventosa per facilitar la col·locació :mrgreen:

Imatge[/quote]

Jo recordo d'un que ja es va posar una llum d'aquestes en una sortida i jo era la seva copi,..... oi Vendetta? hahahahaha
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 23, 2012 10:24 am

[quote user="Laiona" post="200997"]
Jo recordo d'un que ja es va posar una llum d'aquestes en una sortida i jo era la seva copi,..... oi Vendetta? hahahahaha[/quote]

Guaite-laaa

:mrgreen: :mrgreen: Si, si, és aixì en vas patir la prova. I la única prova. Quina vergonya que t'hi vaig fer passar.. :oops: :mrgreen:

Ja m'hi sap greu, tot i que no gaire. :mrgreen:

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dc. maig 23, 2012 10:27 am

[quote user="Vendetta" post="201001"][quote user="Laiona" post="200997"]
Jo recordo d'un que ja es va posar una llum d'aquestes en una sortida i jo era la seva copi,..... oi Vendetta? hahahahaha[/quote]

Guaite-laaa

:mrgreen: :mrgreen: Si, si, és aixì en vas patir la prova. I la única prova. Quina vergonya que t'hi vaig fer passar.. :oops: :mrgreen:

Ja m'hi sap greu, tot i que no gaire. :mrgreen:[/quote]

Així que no et sap greu? Me l'apunto aquesta hahaha
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 23, 2012 11:42 am

[quote user="Vendetta" post="200996"]

Per cert, ja m'ho va dir, l'Eva, ja, que a Vielha, no vas passar de visita, per què hi era jo.. :b9 :b9 :b9
:cerv :cerv :cerv :cerv[/quote]

Tens raó, és que segur que l'Eva ja s'imaginava que si us passava a veure a Vielha, em veuria obligat a ensenyar-te la vida i fauna nocturna, amb el resultat que els dos junts una nit sols per aquelles muntanyes, no podria ser altre que ni tu ni jo estariem a punt per marxar abans de les cinc de la tarda... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I no em diguis que no eh??? ;)

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 23, 2012 5:16 pm

Doncs.. Trencaferro.. et dirè.. que no.. :mrgreen: varem sortir a fer un ruedooo i estava mès apagat toot.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 23, 2012 7:13 pm

[quote user="Vendetta" post="201019"]Doncs.. Trencaferro.. et dirè.. que no.. :mrgreen: varem sortir a fer un ruedooo i estava mès apagat toot.[/quote]

Home, no estem en plena temporada d'esqui, però pensa que hi ha molts passatges i carrerons que tú no conèixes, no pateixis que no t'hagués pas defraudat no!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Respon

Torna a “General”