Ja Hi Torno, Poc A Poc...
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ja Hi Torno, Poc A Poc...
Doncs tot i que encara no estic al 100%, i demà començo la rehabilitació per recuperar la mobilitat del dit, ahir ja vaig sortir a rodar amb la Greta. Vaig fer els primers 100kms i poc per veure que tal i, de moment, puc circular sense cap mena de problema, amb la única peculiaritat que porto tota l'estona el dit index de la ma dreta estirat per damunt de la maneta de fre, però ja fa dies que m'he acostumat a funcionar amb la resta.
Ara a fer una mica més de bondat i a veure si acabo de recuperar la mobilitat que és el què ha quedat més tocat. S'ha m'ha fet una capsulitis i caldificacions a les articulacions, però vaja, amb paciència tot s'arreglarà.
A veure si en 4 dies mal comptats ja puc penjar alguna foto... ;)
Ara a fer una mica més de bondat i a veure si acabo de recuperar la mobilitat que és el què ha quedat més tocat. S'ha m'ha fet una capsulitis i caldificacions a les articulacions, però vaja, amb paciència tot s'arreglarà.
A veure si en 4 dies mal comptats ja puc penjar alguna foto... ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Ja Hi Torno, Poc A Poc...
A recuperarse aviat!!!!
Aixó de la foto ho tens una mica més fotut............................. el dit "averiat" es el de disparar la camara :mrgreen: :mrgreen:
Aixó de la foto ho tens una mica més fotut............................. el dit "averiat" es el de disparar la camara :mrgreen: :mrgreen:
- GRUM
- Presentats
No pateixis si alguna cosa he après durant aquest període de lesió, és que quan et falla algún dit, els altres ocupen el seu lloc i es rebelen amb certes habilitats fins llavors desconegudes :twisted:
Si algún dia voltes pel Bages o rodalies i et sobra temps per fer un cafè o el que convingui... ja ho saps, jo estic en "poc ocupat" :mrgreen: ;)
Si algún dia voltes pel Bages o rodalies i et sobra temps per fer un cafè o el que convingui... ja ho saps, jo estic en "poc ocupat" :mrgreen: ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Que tinguis molt bona recuperació, Grum !
Per fer les fotos ho pots fer amb el disparador automàtic, jeje.
I a l'hora de frenar ... vigila !
Per fer les fotos ho pots fer amb el disparador automàtic, jeje.
I a l'hora de frenar ... vigila !
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Molts ànims que ja falta poc! :kiss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- GRUM
- Presentats
Moltes gràcies a tots!
Avui he parlat amb el doctor que m'ha de fer la recuperació, m'ha dit que de moment farem 3 sessions per setmana durant unes 4 setmanes i a veure què podem fer...
El què més em molesta és que des que soc a l'atur (ja fa uns 8mesos) no m'havia sortit cap oferta de feina, doncs bé, la setmana passada vaig anar a una entrevista i dos dies després em trucaven per oferir-me la feina, doncs bé, tenint en compte que estic oficialment de baixa i el tipus de feina que era, vaig haver de "renunciar", si és que ja és mala llet :enfadat :enfaduu :enfadat
En fi, ara a respirar fons, relaxar-me i procurar recuperar-me el més aviat possible.
El tema laboral, doncs ara per ara, poc hi puc fer :???:
Avui he parlat amb el doctor que m'ha de fer la recuperació, m'ha dit que de moment farem 3 sessions per setmana durant unes 4 setmanes i a veure què podem fer...
El què més em molesta és que des que soc a l'atur (ja fa uns 8mesos) no m'havia sortit cap oferta de feina, doncs bé, la setmana passada vaig anar a una entrevista i dos dies després em trucaven per oferir-me la feina, doncs bé, tenint en compte que estic oficialment de baixa i el tipus de feina que era, vaig haver de "renunciar", si és que ja és mala llet :enfadat :enfaduu :enfadat
En fi, ara a respirar fons, relaxar-me i procurar recuperar-me el més aviat possible.
El tema laboral, doncs ara per ara, poc hi puc fer :???:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="201567"]Moltes gràcies a tots!
El tema laboral, doncs ara per ara, poc hi puc fer :???:[/quote]
El pitjor de tot es aixó de la feina, potser podrias parlar amb el metge i demanar el Alta si o si.
El tema laboral, doncs ara per ara, poc hi puc fer :???:[/quote]
El pitjor de tot es aixó de la feina, potser podrias parlar amb el metge i demanar el Alta si o si.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ànims que això ja està fet!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL