Ja He Provat La Crosstourer Sequencial!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja He Provat La Crosstourer Sequencial!

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 15, 2012 12:32 am

Bones apreciacions personals, Pasqual, i les veig normals venint d'un bóxer.I això del cardan que comentes és perqué és una evolució del prehistòric cardan de les BMW, i obviament a les reduccions es guanya en finura.

Et faig una pregunta: si et paguessin bé l'Adv, te la quedaries aquesta? Pel consum no hauries de preocupar-te. Un 4 cilindres en V de rodatge gasta mooooolt. Als 5.000 km s'estabilitza a uns paràmetres normals de l'ordre dels 6 l/100, al menys pel que llegueixo a fòrums estrangers amb motos amb més quilometratge.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 15, 2012 1:06 am

Pascual moltes gràcies per compratir la teva experiència ... però sincerament a aquesta moto li falta algo ... no m'caba d'entrar pels ulls ... o pot ser és que estic tan concienciat de que durant un bon temps tindré que tirar amb el que tinc ... que ja no em miro a cap moto com a la meva ... !!! ;)

V'sss
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. abr. 15, 2012 1:25 am

[quote user="Jesus GS" post="197608"]Pascual moltes gràcies per compratir la teva experiència ... però sincerament a aquesta moto li falta algo ... no m'caba d'entrar pels ulls ... o pot ser és que estic tan concienciat de que durant un bon temps tindré que tirar amb el que tinc ... que ja no em miro a cap moto com a la meva ... !!! ;)

V'sss[/quote]

Jesus, segurament tens raó, però s'ha de provar i llavors potser es veuen els encants!

Encara hi ets a temps, estarà un parell o tres de setmanes per les nostres contrades. ;)
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 1:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. abr. 15, 2012 8:32 pm

Avui ha sigut dies de casualitats...

En principi havia d'anar a fer prèvia cap a la zona de Camprodón, però la previsió del temps ens ha tirat endarrera i no hi hem anat. :(

Llavors amb la familia hem anat a voleiar, sense un rumb fixat i mira tu la casualitat ens hem trobat a la Eva fent fotos als arbres fruiters a Torroella de Montgri... Ja ha deixat constància amb una foto! :roll:

Al final hem anat a parar a la Gola del Ter i més casualment m¡he trobat amb el primer propietari de la Crosstourer de Girona, un senyor que es diu Josep i que està la mar d'encantat amb la moto. Té la versió DCT i ja hi porta 4800km, casi res. Ha comentat que és la 29ena moto que té i que aquesta li agrada molt, molt i molt. Vaja que està la mar de content. Va fer la comanda Ja fa uns mesos i va decidir comprar la versió automàtica amb els ulls tancats. Ara diu que per res del mon agafaria la manual. :mrgreen:

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. abr. 15, 2012 10:29 pm

Amb tota seguretat la meva V-Strom ja te nou amo. Ara haig de rumiar quan i on la compraré. Tinc molt clar que serà aquesta i amb la palanca de canvi opcional.

Una pregunta:

Quan estàs aturat, al posar-se en moviment, es nota alguna estrebada??

Un altra:

Quan vas en manual i t'atures, es posa en punt mort automàticament??

Jordi "Prony" :ban :ban

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. abr. 15, 2012 10:41 pm

[quote user="Prony" post="197666"]Amb tota seguretat la meva V-Strom ja te nou amo. Ara haig de rumiar quan i on la compraré. Tinc molt clar que serà aquesta i amb la palanca de canvi opcional.

Una pregunta:

Quan estàs aturat, al posar-se en moviment, es nota alguna estrebada??

Un altra:

Quan vas en manual i t'atures, es posa en punt mort automàticament??

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Jordi, esparnt què hi diuen els 'ja' provadors, jo vaig provar la Integra, que porta el mateix sistema d'embragatge!

I dic:

Quan estàs aturat, al posar-se en moviment, es nota alguna estrebada?? El motor de la Integra és més petit, 670cc. NO HI HA CAP ESTREBADA! FINURA TOTAL.

Quan vas en manual i t'atures, es posa en punt mort automàticament?? Si, automàticament. A més pots tirar la moto enrerra, sense cap mena de problema.

Quan la tinguis ;) ja ens mirarem amb calma el tema del triangle equilater, isòscels, o com sigui. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Carles
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 15, 2012 11:05 pm

[quote user="CMB" post="197610"][quote user="Jesus GS" post="197608"]Pascual moltes gràcies per compratir la teva experiència ... però sincerament a aquesta moto li falta algo ... no m'caba d'entrar pels ulls ... o pot ser és que estic tan concienciat de que durant un bon temps tindré que tirar amb el que tinc ... que ja no em miro a cap moto com a la meva ... !!! ;)

V'sss[/quote]

Jesus, segurament tens raó, però s'ha de provar i llavors potser es veuen els encants!

Encara hi ets a temps, estarà un parell o tres de setmanes per les nostres contrades. ;)[/quote]

Tal com està el panorama millor no provar-la ... així podré dormir tranquil ... i somiar amb ella ... que no costa res !!! :mrgreen:

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 16, 2012 12:04 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Xgal » dl. abr. 16, 2012 1:45 pm

[quote user="Jesus GS" post="197674"][quote user="CMB" post="197610"][quote user="Jesus GS" post="197608"]Pascual moltes gràcies per compratir la teva experiència ... però sincerament a aquesta moto li falta algo ... no m'caba d'entrar pels ulls ... o pot ser és que estic tan concienciat de que durant un bon temps tindré que tirar amb el que tinc ... que ja no em miro a cap moto com a la meva ... !!! ;)

V'sss[/quote]

Encara hi ets a temps, estarà un parell o tres de setmanes per les nostres contrades. ;)[/quote]

Tal com està el panorama millor no provar-la ... així podré dormir tranquil ... i somiar amb ella ... que no costa res !!! :mrgreen:

Jesus, quina raó que tens !!!!

Jo la vaig anar a provar el divendres a la tarda i coincideixo amb la gran majoria de gen que ho ha fet, la veritat, és que m'ha agradat molt, és comoda, estable i amb potència suficient per a viatges llargs carregat i amb dues persones.

El que si tenia més o menys clar abans de provar-la, és que hauria de ser amb canvi automàtic i despres de la prova, no puc fer res més que confirmar-ho, crec que én un pas endevant i és molt comoda per conduir.

Nomes és una opinió, però a mí m'ha agradat molt :enfaduu :enfaduu :twisted:

[img]http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/ ... s/products
/slip_on_ec_type_approval_for_the_honda_vfr1200x_crosstourer/02_honda_crosstourer_2012_.jpg[/img][/quote]

Xgal
Presentats

Entrada Autor: Xgal » dl. abr. 16, 2012 1:48 pm

[quote user="Jesus GS" post="197674"][quote user="CMB" post="197610"][quote user="Jesus GS" post="197608"]Pascual moltes gràcies per compratir la teva experiència ... però sincerament a aquesta moto li falta algo ... no m'caba d'entrar pels ulls ... o pot ser és que estic tan concienciat de que durant un bon temps tindré que tirar amb el que tinc ... que ja no em miro a cap moto com a la meva ... !!! ;)

V'sss[/quote]

Jesus, quina raó que tens !!!!

Jo la vaig anar a provar el divendres a la tarda i coincideixo amb la gran majoria de gen que ho ha fet, la veritat, és que m'ha agradat molt, és comoda, estable i amb potència suficient per a viatges llargs carregat i amb dues persones.

El que si tenia més o menys clar abans de provar-la, és que hauria de ser amb canvi automàtic i despres de la prova, no puc fer res més que confirmar-ho, crec que én un pas endevant i és molt comoda per conduir.

Nomes és una opinió, però a mí m'ha agradat molt :enfaduu :enfaduu :twisted:

[img]http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/ ... s/products
/slip_on_ec_type_approval_for_the_honda_vfr1200x_crosstourer/02_honda_crosstourer_2012_.jpg[/img][/quote]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 16, 2012 3:27 pm

[quote user="Jesus GS" post="197674"]

Imatge[/quote]

L'Akra que no falti, pillu! :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. abr. 16, 2012 8:18 pm

[quote user="Randy-650" post="197712"][quote user="Jesus GS" post="197674"]

Imatge[/quote]

L'Akra que no falti, pillu! :lol:[/quote]

On un REMUS ... Imatge

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 16, 2012 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Xgal
Presentats

Entrada Autor: Xgal » dt. abr. 17, 2012 8:15 am

OHHHHH !!!! :eyes :eyes :eyes

Jo porto el mateix Remus ;) ;)

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm

Entrada Autor: Sidru » dc. abr. 18, 2012 8:23 pm

Amb el permis del Pasqual.....o no...... afegire petits comentaris, donat que quasi s'ha comentat tot...
Partim de la base que es Honda........finura total, melosa i dolça, per mi li falta un pel de caràcter (m'agraden un pel més agressives) a favor que les suspensions les trobo molt encertades per una conducció esportiva, tirant a dures. En general funciona molt bé en carreteres de corbes, es molt estable, neutre i entra rapid a corba, no es fa pesada, i a velocitats mols pel cim de la llei no mou el morru gens... El canvi dtc ....em feia cosa provar aixo.....soc una mica brutus per aquestes coses....pero.....molt bé, en les dues variants i sobretot valorar que pots anar totalment en manual i sense control de tracció.....em feia patir que no pogues fer cavallets...jajajaja....de totes maneres tal com es diu el consum augmentar molt.....em marcava 22 i 23 l/km...encare no tinc clar el consum real.... Estètica ....res a dir, al final totes aquestes maxitrail (millor dir motopatooo) són força semblants.... A millorar ......pantalla, seient copilot, el fre de ma ......per treure'l necessites les dues mans, sobretot preuuuuuuuuuuu.....17000 euracus totalment pelada.....no porta ni el cavallet central....i el preu dels acceso. originals pels nubols....
Agrair al taller en questio la deferència d'avisar-me per provar-la.
Salut i benzina.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. abr. 18, 2012 11:33 pm

A veure, avui també l'he provat.

Bona màquina!

Tal com deia en Pasqual, no he tingut problema per arribar a terra. Curiosament aquesta semblava més baixa. Suposo que les suspensions s'han posat a tó i no estaven tant dures com les d'exposició.

Si s'ha de triar un sol mot per definir-la: Finura!

El DCT, funciona igual que la Integra però ara el motor és més gran i aguanta molt bé el parell i potència que li dona.

Posicions:
Automàtica D: No serveix de massa res. Amb 100m de distància i a 66 km/h ja va amb 6a marxa i molt baixa de voltes. Però aguanta bé l'accelerada. Si cal baixa ella sola de marxa.
Automàtica S: Molt més efectiva i sempre va a un règim de voltes que tens par i potència de sobres.
Manual + i -: Com si fos amb canvi convencional. Tu mateix fas el que vols. No existeix cap 'clonck' d'entrada de la 1a. Pots fer entrar la primera en reducció i no es queixa gens ni mica!

De fet la conducció amb Manual + i -, serà una vegada seleccionat el mode de la consola, vull dir de la moto, obrir gas amb la ma dreta i amb l'esquerra apretar cada mig segon +,+,+,+,+,+, arriba la curva, amb la dreta frenes una mica, apretes -, tumbes la moto i gas! ... AMb l'ull esquerra mires la carretera i amb el dret el marcador, no fos cas que ens hagim passat massa de la velocitat.

Com diu en Sidru, tampoc m'ha agradat el tema del fre de mà, que és la palanca que hi ha al manillar a la pinya esquerra de la moto. Per treure s'ha de fer amb dues mans i has de deixar anar el manillar, suposo que ho fan per seguretat, però... Sidru, avui en Miquel també a comentat el tema de fer cavallets, jo no ho podria dir pas, però intueixo que si! Si que puc dir que quan vols correr molt ja et pots agafar fort al manillar, per què tira de veritat! Pel tram on l'Eva va clavar la roda del VStorm d'en Jordi, pots circular a cent setanta-cinc quilometres per hora sense despentinar-se gens ni mica, la moto!

El tema del consum, ho tenen disfresat en aquesta versió i ho posen amb km/l, per tant l'escala és al revés, eh Sidru, i com més km veus menor és el consum. Jo he arribat a veure 6 km/ l, que serà més o menys 16 litres / 100km, fa por! Però de mitjana crec que posava 12 km/l, que serà 8 litres / 100, que també és força, però suposo que els que la provem l'apretem una mica.

El que demanava en Jordi "Prony" de si pots moure la moto amb MT o AT, doncs si. Sempre que la moto es para (0 km/h) es desembraga sola i queda lliure. A més certament sembla que pesi més que no pas els 285kg que diuen de pes.

Un parell de fotos

Imatge

Imatge

i una per comparar la tresera amb la Triumph de fa uns dies a l'aparador:

Imatge

Es pot observar clarament que la pantalla és massa petita pel que és la moto! Cal passar per caixa per canviar-la.

i un petit video de com sona:

[youtube]m0Z3oYkeBdA[/youtube]

Agraïr també al taller i a Honda poder la prova, ens serveix de molt als que ens cal canviar la moto aviat. Per cert, ara toca provar-la amb la senyora al darrera.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 12:10 am, en total s’ha editat 3 vegades.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dj. abr. 19, 2012 11:42 pm

Carai amb totes aquestes impresions, tinc clarissim que no l´haig de provar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja la tindria liada, millor que m´esperi una mica :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moltes gracies per les explicacions que heu fet.
Imatge Imatge

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dv. juny 01, 2012 12:39 pm

Doncs jo també la he provat i m´ha sorprés molt agradablement.

Gairebé ja s´ha dit tot i molt ben dit, jo potser només puc afegir alguns detalls de l'aspecte off:
Faig un talla-enganxa de la crónica ATCE en castellà: Enllaç

"Y la segunda hora.... por pistas y caminos... SIIIIII!!!! Quería descartar definitivamente ésta moto para mi, y en verdad os digo que no lo he conseguido. La postura de pie es buena aunque yo esté acostumbrado a alzas de manillar. Tal vez el depósito se ensancha demasiado pronto, pero enseguida te encuentras cómodo (mucho más por ejemplo que en una Triumph 800). Está claro que llevas muchos quilos, y está claro que la moto no aguantaría un uso intensivo de enduro, pero puedo asegurar (de nuevo), que un uso esporádico trail (el que hacen el 80% de los usuarios de las megavacas), es perfectamente posible aunque todos lo hayamos puesto en duda. El Control de tracción se saca en marcha simplemente dándole al botón, y la potencia aparece libre y superdivertida, y a cada golpe de gas la moto va dando bandazos y arando surcos en la grava. El ABS es increíblemente poco intrusivo si no te desmelenas, y sólo en alguna frenada más brusca aparece pero sólo al final de la frenada, en los últimos 2 metros. La moto se deja incluso despegar levemente en los badenes, y las suspensiones, aunque rebotan un poco las dos por su tarado, son plenamente operativas y permiten acometer zonas con piedras, con surcos y con charcos o agujeros, algunos de los cuales incluso te los saltas simplemente dando gas y tirando del manillar, como si fueras en una enduro 450, pues no olvidemos que hay potencia para aburrir esperando ahí debajo todo el rato. Porque por cierto eso es lo mejor: SIEMPRE tienes el motor esperando para responder en el mejor régimen posible. ME HA ENCANTADO pistear sin preocuparme para nada del cambio y las marchas. Uno de mis defectos conduciendo en off es que uso demasiado el embrague, y al cabo de las horas mi mano acaba muy dolorida, pues bien, la moto me ha quitado una preocupación de encima, un trabajo menos, ya sólo he de preocuparme de dar el gas preciso sin pasarme, y de frenar la nave estelar, pero del motor, del cambio, de la palanca y de la maneta ya te olvidas enseguida. Para mi nivel de velocidad por pistas es simplemente PERFECTO.

Imatge

He penjat un mini-cutre-vidri que ara mateix no soc capaç de penjar aquí: Enllaç (desactivar l'HD)
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2012 12:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. juny 01, 2012 2:00 pm

Faig com el teu avatar!!!! Em tapo els ulls! Jejeje :eyes

Molt bó el vídeo! Crec que en veurem pocs de la Crosstourer a pistes i menys donant gas així! Es nota que era de proves!

Podria ser que al desconnectar el Control de Tracció l'ABS pasi a un mode OFF, és a dir menys intrusiu que per asfalt?

Gràcies

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dv. juny 01, 2012 3:05 pm

[quote user="CMB" post="201841"]Faig com el teu avatar!!!! Em tapo els ulls! Jejeje :eyes

Molt bó el vídeo! Crec que en veurem pocs de la Crosstourer a pistes i menys donant gas així! Es nota que era de proves!

Podria ser que al desconnectar el Control de Tracció l'ABS pasi a un mode OFF, és a dir menys intrusiu que per asfalt?

Gràcies[/quote]

Jo vaig pensar el mateix, però la veritat és que no vaig provar l'ABS en asfalt i TC on, com per saber si hi ha diferència.

Respon

Torna a “General”