Mossos En Maniga Curta

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Mossos En Maniga Curta

Entrada Autor: GRUM » ds. juny 02, 2012 7:47 pm

Ahir em vaig quedar ben parat, anavem per l'eix del Llobregat amb les motos i de sobte, veig un parell de Transalp noves pel retrovisor. Com de costum, nosaltres a ritme tranquil.
A mesura que s'acosten em sembla veure que van en màniga curta, els segueixo observant pel retrovisor fins que ens avancen. SI, efectivament, una parella de mossos d'esquadra amb les transalp oficials, equipats amb pantalons de pinces i camises de màniga curta :eyes :eyes
Em vaig quedar ben esmaperdut i em va fer mal d'ulls :shock:
Tant difícil és que als agents que van en moto els comprin una equipació més acord per anar en moto?? I no és un tema de crisis, perquè de fet, crec que tots van vestits de carrer quan van en moto, oi?
No ho sé, tot plegat em va semblar sorprenent i poc educatiu :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Mossos En Maniga Curta

Entrada Autor: Pasqual » ds. juny 02, 2012 8:18 pm

LA G.C. també ho fa

Imatge

Jo, de fet el mossos de tràfic sempre els he vist molt equipats. Només una vegada vaig veure un mosso en una transalp, però era el que venia al poble un cop a la setmana a fer una cosa que en deien "policia de proximitat" o alguna cosa així. Em sembla que quan es va avorrir de no fer res, el van tornar cap a comissaria.

Imatge

Potser, com que estem de retallades, guarden l'equipament per d'altres ocasions.... :razz: :razz:

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 02, 2012 8:22 pm

Doncs jo n'he vist molts en màniga curta. Segurament és perquè fan trajectes curts i no veuen convenient posar-se la jaqueta.

Per cert, mireu avui al Montseny:

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. juny 02, 2012 9:32 pm

Ón es aixó Randy ? avui també he estat al Montseny i no ho he vist
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 8:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » ds. juny 02, 2012 10:53 pm

Es un banc de proves instalat al Montseny? i vosaltres encara patiu per què ells van en màniga curta?

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. juny 02, 2012 11:20 pm

Un banc de proves?
Perdoneu-me que sigui tan ingenu però es que no ho acabo d'entendre, qui el posa? i per què?

Gràcies,

Jordi "Prony"

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 02, 2012 11:41 pm

Per comprovar que les motos limitades, tinguin realment els cavalls que diuen els papers, :roll:
Imatge

Ieie
Presentats

Entrada Autor: Ieie » dg. juny 03, 2012 7:23 am

Potser sería més correcte dir.ne un banc de potència. :???:

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dg. juny 03, 2012 7:46 am

jo crec que encara li quedaria millor un banc de fotre multes i donar pel sac :enfaduu
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 03, 2012 8:59 am

Anem per parts..
A) el tema del equipament dels mossos, te delicte. Pero te més delicte (si no vaig errat) que és el propi cos dels mossos que no paga la roba adecuada. No es el "mosso en questio" que va aixi pq vol!
B) dius que eren mossos amb Transalp????
C) lo del banc de potencia, a la N420, a l´alçada de Riudecols, hi tenen un xiringuito montat. Fa setmanes que cada dissabte o dimenge l´hi tenen.
Ex ...moltes coses

Ieie
Presentats

Entrada Autor: Ieie » dg. juny 03, 2012 9:38 am

Intentant ser coherent amb la meva manera de veure.ho; igual que no m'agrada que m'obligin a mi a portar xalecos brillants o cascs blancs, que fotin ells el que vulguin o el que estiguin obligats a fer.
Lo que és "preocupant" és que es passin els díes tocant.nos els... nassos. Divendres l'autopista era plena de radars, venint de França. Els francesos, en els seus GGPP acostumen a no pagar autopistes, aquí paguen autopista i multa. Gran país!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. juny 03, 2012 10:15 am

[quote user="GRUM" post="201963"]Ahir em vaig quedar ben parat, anavem per l'eix del Llobregat amb les motos i de sobte, veig un parell de Transalp noves pel retrovisor. Com de costum, nosaltres a ritme tranquil.
A mesura que s'acosten em sembla veure que van en màniga curta, els segueixo observant pel retrovisor fins que ens avancen. SI, efectivament, una parella de mossos d'esquadra amb les transalp oficials, equipats amb pantalons de pinces i camises de màniga curta :eyes :eyes
Em vaig quedar ben esmaperdut i em va fer mal d'ulls :shock:
Tant difícil és que als agents que van en moto els comprin una equipació més acord per anar en moto?? I no és un tema de crisis, perquè de fet, crec que tots van vestits de carrer quan van en moto, oi?
No ho sé, tot plegat em va semblar sorprenent i poc educatiu :???:[/quote]

Em sembla que s'ho han gastat tot amb l'equipament dels que van a repartir òsties :enfaduu

Els dies que els "van com una moto" descansen per recuperar-se del mal que els fan els canells de tant "repartir" podrien deixar-los les proteccions als que "van en moto" :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 03, 2012 10:19 am

[quote user="STELVIO 00" post="201978"]Ón es aixó Randy ? avui també he estat al Montseny i no ho he vist[/quote]

No ho sé, me les va pasar un company. :roll:

[quote user="Steelman" post="202003"]Anem per parts..
A) el tema del equipament dels mossos, te delicte. Pero te més delicte (si no vaig errat) que és el propi cos dels mossos que no paga la roba adecuada. No es el "mosso en questio" que va aixi pq vol!
B) dius que eren mossos amb Transalp????
[/quote]

Abans anaven mal equipats, però ara crec que tenen de tot. Recorda aquell company de les teves terres, que va venir al Delta, com ho explicava. :tremolant
I si, al menys a la província de BCN van molt amb Transalp, i crec que és el departament de proximitat al ciutadà.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”