Voldria La Vostra Opinio Sobre Cambi De Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Voldria La Vostra Opinio Sobre Cambi De Moto

Entrada Autor: Xavier » dv. juny 01, 2012 5:54 pm

[quote user="Ricmel" post="201846"][quote user="Pasqual" post="201745"]La pregunta que fas és com: "Amb quin tipus de noi/a et posaries al llit?".

La resposta és: "la que més t'agradi!"

Amb les motos, és el mateix i per el que veig la V-Storm té molt números.

Tenim i canviem de motos de manera irracional. La moto és massa visceral per voler racionalitzar-ho. (Si no, pregunta als amants de KTM o Ducati....)

L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis[/quote]

Penso igual que tu.[/quote]

Jo també. Com deien els de Sopa de Cabra en no sé quina cançó "NOMÉS TÚ POTS DECIDIR.."
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2012 5:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dv. juny 01, 2012 6:33 pm

[quote user="Randy-650" post="201840"]Ves a donar un cop d'ull aquí. ;)[/quote]

gracies Randy,aquets no els conexia i aixo que son de la meva ciutat :shock:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dv. juny 01, 2012 6:37 pm

ostres Xavier teniu tota la rao,segurament que en cal una mica de tramuntana per veuro mes clar :ban
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dv. juny 01, 2012 7:02 pm

[quote user="Xavier" post="201859"][quote user="Ricmel" post="201846"][quote user="Pasqual" post="201745"]La pregunta que fas és com: "Amb quin tipus de noi/a et posaries al llit?".

La resposta és: "la que més t'agradi!"

Amb les motos, és el mateix i per el que veig la V-Storm té molt números.

Tenim i canviem de motos de manera irracional. La moto és massa visceral per voler racionalitzar-ho. (Si no, pregunta als amants de KTM o Ducati....)

L'important és que t'agradi i et trobis a gust amb la que escollis[/quote]

Penso igual que tu.[/quote]

Jo també. Com deien els de Sopa de Cabra en no sé quina cançó "NOMÉS TÚ POTS DECIDIR.."[/quote]

Hola Xavier, doncs la cançó dls Sopa on surt aquesta frase (al minut 2.12) es diu SI ET VA BE ... o sigui J-C - si et va bé- la moto no la canviïs :smile:

http://www.goear.com/listen/4efddc7/si- ... a-de-cabra
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2012 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Fredeluc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 1:46 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Fredeluc » ds. juny 02, 2012 9:48 pm

Hola

has pensat amb la BMW F800GS?
Jo ja hi porto 40000 km, i he fet de tot, carretera i trail, el motor te nervi pero molt dossificable, i el ritme que portis tan en carretera com en pista depen del maquinista.
Per mi la unica pega es el seinet per tirades llargues.
Fredeluc

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » ds. juny 02, 2012 10:13 pm

[quote user="Fredeluc" post="201979"]Hola

has pensat amb la BMW F800GS?
Jo ja hi porto 40000 km, i he fet de tot, carretera i trail, el motor te nervi pero molt dossificable, i el ritme que portis tan en carretera com en pista depen del maquinista.
Per mi la unica pega es el seinet per tirades llargues.
Fredeluc[/quote]
hola,me encanta aquesta moto pero el seient es fundamental per mi,i la proteccio aerodinamica tambe.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. juny 03, 2012 10:56 am

:D Crec que no sóc la persona més indicada per habar d'aquest model de moto, he tingut dos i content, el que comentes de velocitat i nervi doncs no és una RR però el que és manteniment i consum el supera amb ganes a moltes altres. No dic que sigui ni millor ni pitjor que una altra, és molt còmoda de conduir i velocitat crec que et treuen el carnet si t'enxampen al màxim en autopistes, en corbes és molt senzilla de manejar. El manteniment es fa en una mica d'estona i per pocs diners "si t'ho fas" clar, una de les coses que més m'agrada és que mai m'ha deixat tirat i de km no seras capaç de cansar la moto-d'autonomia jo parlo per la meva de 425 KM fins 490KM amb 22Lts.  Hi ha dues versions la de dues bugies i la de quatre la resta és gairebé igual a tot es diferncia ràpid si el xassís és negre és de les de quatre que seria des de la K6 i la del xassís color alumini que aquesta seria de les primeres forna-des.
:sado Que altres models m'agraden doncs més d'un t'ho asseguro però preu qualitat crec que és bon aparell. :sado

Un altre mes. Com deien els de Sopa de Cabra en no sé quina cançó "NOMÉS TÚ POTS DECIDIR.."

BLAU:Sense problemes amb la K8 55000 km mes o menys no recordo.
NEGRA:Amb la K11 ara porto 33000KM i sense problemes, només oli filtres i bugies pastilles de frens i pneumàtics,
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

J-C
Presentats

Entrada Autor: J-C » dg. juny 03, 2012 4:41 pm

[quote user="Minino" post="202029"]:D Crec que no sóc la persona més indicada per habar d'aquest model de moto, he tingut dos i content, el que comentes de velocitat i nervi doncs no és una RR però el que és manteniment i consum el supera amb ganes a moltes altres. No dic que sigui ni millor ni pitjor que una altra, és molt còmoda de conduir i velocitat crec que et treuen el carnet si t'enxampen al màxim en autopistes, en corbes és molt senzilla de manejar. El manteniment es fa en una mica d'estona i per pocs diners "si t'ho fas" clar, una de les coses que més m'agrada és que mai m'ha deixat tirat i de km no seras capaç de cansar la moto-d'autonomia jo parlo per la meva de 425 KM fins 490KM amb 22Lts.  Hi ha dues versions la de dues bugies i la de quatre la resta és gairebé igual a tot es diferncia ràpid si el xassís és negre és de les de quatre que seria des de la K6 i la del xassís color alumini que aquesta seria de les primeres forna-des.
:sado Que altres models m'agraden doncs més d'un t'ho asseguro però preu qualitat crec que és bon aparell. :sado

Un altre mes. Com deien els de Sopa de Cabra en no sé quina cançó "NOMÉS TÚ POTS DECIDIR.."

BLAU:Sense problemes amb la K8 55000 km mes o menys no recordo.
NEGRA:Amb la K11 ara porto 33000KM i sense problemes, només oli filtres i bugies pastilles de frens i pneumàtics,[/quote]
moltes gracies per la teva aportacio company, de moment deixo el tema aparcat,avui e decidit continuar tal cual,no son bons moments per fer res,a penes podem conservar el que tenin,gracies a tots pels consell.
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 4:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “General”