Entrada
Autor: Joavel » dc. juny 06, 2012 1:36 pm
[quote user="Ramon" post="202011"]Osti, aquests dels 2CV estan bojos, jeje.
Això m'ha fet recordar que a l'any 82 fent una volta per centre Europa arribem a un petit poble de Txecoslovàquia (prop de Plzen) i la gent que veiem pel carrer ens va indicant cap a on haviem d'anar, sense haver demanat res.
Carai, que estrany :eyes
Bueno, doncs anem-hi !
Al cap d'una estona ens trobem una esplanada d'herba amb almenys un centenar de 2CV's, arribem i saludem amb tothom, busquem un espai per aparcar i muntar la tenda i voltem per allà.
Era increïble de com estaven tunejats els cotxes, ni havien que no ho semblaven que fossin 2CV.
De tant en tant n'arribava un fent molt soroll o molt fum, paraven, treien un llençol per estendre al damunt de l'herba i anar-hi posant les peces que anaven desmuntant: increïble !
Al vespre es feien fogueres i vinga a menjar i beure, al matí vam continuar cap a Brno amb una ressaca de campionat :mrgreen:
Vaig portar sempre més 2 enganxines de "friends of 2CV" a la porta del darrera ;)[/quote]
Ramon, tinc un 2CV CT6 del 79...102.000 kms de marcador, esta millor que nou, el faig servir practicament cada día per anar el despaitx, en combinació amb la moto...y amb un R4 GTL Clan del 92 autèntiques joies de la mecánica simple, sense electròniques ni conyes vàries.