Fusió Gas Gas-Ossa?
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Fusió Gas Gas-Ossa?
Doncs seria una bona noticia, i si s´hi afegis Derbi, doncs tots a treballar junts a la fabrica de Martorelles.
Sinergies s´en diu d´aixó..... :roll:
Sinergies s´en diu d´aixó..... :roll:

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Surt que no s'ha trobat la pagina :(
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La pàgina correcte és aquesta, Ieie: http://www.expansion.com/2012/06/05/cat ... 22028.html
Seria una bona noticia pels que estimem el trial. :D
Seria una bona noticia pels que estimem el trial. :D

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
L'enllaç correcte és: http://www.expansion.com/2012/06/05/catalunya/1338922028.html
I del Diari de Girona: http://www.diaridegirona.cat/empreses-a-girona/2012/06/06/gas-gas-ossa-salien/566082.html
Pregunto, per què s'ha d'anar cap a Martorelles. Si la marca que funciona bé és la de Gas Gas a Salt, Girona?
I del Diari de Girona: http://www.diaridegirona.cat/empreses-a-girona/2012/06/06/gas-gas-ossa-salien/566082.html
Pregunto, per què s'ha d'anar cap a Martorelles. Si la marca que funciona bé és la de Gas Gas a Salt, Girona?
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Perdoneu per l'enllaç incorrecte.
La fussió no sé pas si és una bona solució...
La fussió no sé pas si és una bona solució...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[mode ironic ON]
Si es fusionen GAS i OSSA no tindrem
GASOSSA??
Faran competencia a LA CASERA???
[Mode Ironic OFF]
GASOSSA??
[Mode Ironic OFF]
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="202683"][mode ironic ON]
GASOSSA??
[Mode Ironic OFF][/quote]
Que t´has prés per esmorzar ??? :mrgreen: :mrgreen:
GASOSSA??
Que t´has prés per esmorzar ??? :mrgreen: :mrgreen:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Steelman" post="202683"][mode ironic ON]
GASOSSA??
Ets un crack !
GASOSSA??
Ets un crack !
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo no hi entenc de fusions, però veig que moltes "fusions" acaben com el Rosari de l'Aurora. Prefereixo una "Joint Venture" en la qual s'agrupen esforços però es manté l'idiosincràsia de cada part. Penso que el haurien de fer en aquests moments els tres fabricants independents que queden es dissenyar la base comuna d'un nou motor elèctric que fos "la repera" i utilitzar-lo tots ells. A curt plaç oferir-lo a d'altres fabricants europeus i treure'n rendiment econòmic.
Tots aportarien experiència, esforços i el seu "know-How" cercant un mateix objectiu alhora que, com a fabricants de motos, mantindrien la seva autonomia.
En quant a Derbi, i em sap greu dir-ho, ja no es dels nostres (Ni Montesa, Mototrans o Sanglas) i no ens convé compartir projectes amb els transalpins perquè ells son mes putes que nosaltres.
Pel que fa a fusionar-se per invertir en models de trial, enduro o MX, penso que es tracta d'un pastis cada dia mes esquifit que d'aquí pocs anys ja no donarà gaire de menjar, i parlo a nivell global.
Els mes espavilats -i agosarats- foren els grans Pibernat i Casas, els quals van crear Gas-Gas, la van fer créixer, li van donar prestigi i finalment la van vendre, a molt bon preu, a un grup d'especuladors.
Com que soc un mal pensat, juraria que d'arrere aquesta notícia hi ha l'empremta dels taurons financers. I això segur que acaba fotent un pet com una gla.
Això si, ho dic des del meu total desconeixement.
Jordi "Prony" :ban :ban
Tots aportarien experiència, esforços i el seu "know-How" cercant un mateix objectiu alhora que, com a fabricants de motos, mantindrien la seva autonomia.
En quant a Derbi, i em sap greu dir-ho, ja no es dels nostres (Ni Montesa, Mototrans o Sanglas) i no ens convé compartir projectes amb els transalpins perquè ells son mes putes que nosaltres.
Pel que fa a fusionar-se per invertir en models de trial, enduro o MX, penso que es tracta d'un pastis cada dia mes esquifit que d'aquí pocs anys ja no donarà gaire de menjar, i parlo a nivell global.
Els mes espavilats -i agosarats- foren els grans Pibernat i Casas, els quals van crear Gas-Gas, la van fer créixer, li van donar prestigi i finalment la van vendre, a molt bon preu, a un grup d'especuladors.
Com que soc un mal pensat, juraria que d'arrere aquesta notícia hi ha l'empremta dels taurons financers. I això segur que acaba fotent un pet com una gla.
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 07, 2012 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Prony" post="202742"]Jo no hi entenc de fusions, però veig que moltes "fusions" acaben com el Rosari de l'Aurora. Prefereixo una "Joint Venture" en la qual s'agrupen esforços però es manté l'idiosincràsia de cada part. Penso que el haurien de fer en aquests moments els tres fabricants independents que queden es dissenyar la base comuna d'un nou motor elèctric que fos "la repera" i utilitzar-lo tots ells. A curt plaç oferir-lo a d'altres fabricants europeus i treure'n rendiment econòmic.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Pel que es comenta, ja sembla que va en aquesta direcció de treball conjunt, però no barrejat!
Veurem!
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Pel que es comenta, ja sembla que va en aquesta direcció de treball conjunt, però no barrejat!
Veurem!