Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Acostumada a les sortides de mototurisme on el nivell d´equipament en proteccions es per recla general molt més que acceptable, quant veig persones amb xancletes, pantalons curts .. de veritat que m´esgarrifo.
La Mar em diu.... però mare, si fan trajectes curts i no pasa res... jo li comento que en els trajectes curts es quant hi ha la majoria d´accidents, a més vas més relaxat.
La Mar em diu.... però mare, si fan trajectes curts i no pasa res... jo li comento que en els trajectes curts es quant hi ha la majoria d´accidents, a més vas més relaxat.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
És veritat, de vegades se'n veu cada un...que tela.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Com sabeu jo vaig voler comprar una rotonda i el resultat ja ho sabeu també, de rotondes hi ha a gairebé totes les ciutats i pobles i en comprar el pa les pots trobar, en caure amb el casc vaig toc amb la barbeta a terra, guants abrasats i la jaqueta també , jo almenys ho tinc clar ...
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Joan XT" post="204962"]Com sabeu jo vaig voler comprar una rotonda i el resultat ja ho sabeu també, de rotondes hi ha a gairebé totes les ciutats i pobles i en comprar el pa les pots trobar, en caure amb el casc vaig toc amb la barbeta a terra, guants abrasats i la jaqueta també , jo almenys ho tinc clar ...[/quote]
Joan, tots els que hem anat per terra ho tenim clarissim, pero caldria que tothom ho tingués igual de clar sense necesitat d´anar per terra.
Joan, tots els que hem anat per terra ho tenim clarissim, pero caldria que tothom ho tingués igual de clar sense necesitat d´anar per terra.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Reconec que soc culpable. Una vegada vaig estar per França i el calor era tan insuportable que un dia vaig anar amb màniga curta. Jo estic molt sovint amb la màquina que fa els assaigs de resistència a l'abrasió i la veritat es que espanta veure com en menys de dos segons de fricció, les fibres sintètiques es volatilitzen.
El mes dolent a nivell cutani (deixant de banda els traumatismes) es quan la roba de polièster es fon i es queda enganxada a la ferida. Es impossible retirar-ho i es queda tota la vida fen-te companyia. Sempre s'ha d'utilitzar roba de cotó.
I portar xancletes no ho puc entendre. Com es poden canviar les marxes?? Potser amb una CrossTourer amb DTC..... :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban
El mes dolent a nivell cutani (deixant de banda els traumatismes) es quan la roba de polièster es fon i es queda enganxada a la ferida. Es impossible retirar-ho i es queda tota la vida fen-te companyia. Sempre s'ha d'utilitzar roba de cotó.
I portar xancletes no ho puc entendre. Com es poden canviar les marxes?? Potser amb una CrossTourer amb DTC..... :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony" :ban :ban
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Hola de nou
Doncs si no sembla que es pot afegir res més al tema, hi ha una cosa que si que em toca els nassos i és que ara tenim a tots els adolescents anant a veure "Tengo ganas de ti" on es passen tota l'estona amb moto sense ni un trist casc.
Ja entenc que el romanticisme de l'esperit salvatge dels joves queda millor conduïnt sense casc, però em veig a venir una nova moda entre els més joves de resultes d'aquesta pel·licula.
I això si que és preocupant...
Doncs si no sembla que es pot afegir res més al tema, hi ha una cosa que si que em toca els nassos i és que ara tenim a tots els adolescents anant a veure "Tengo ganas de ti" on es passen tota l'estona amb moto sense ni un trist casc.
Ja entenc que el romanticisme de l'esperit salvatge dels joves queda millor conduïnt sense casc, però em veig a venir una nova moda entre els més joves de resultes d'aquesta pel·licula.
I això si que és preocupant...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Carxofa" post="205247"]Hola de nou
Doncs si no sembla que es pot afegir res més al tema, hi ha una cosa que si que em toca els nassos i és que ara tenim a tots els adolescents anant a veure "Tengo ganas de ti" on es passen tota l'estona amb moto sense ni un trist casc.
Ja entenc que el romanticisme de l'esperit salvatge dels joves queda millor conduïnt sense casc, però em veig a venir una nova moda entre els més joves de resultes d'aquesta pel·licula.
I això si que és preocupant...[/quote]
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant
Doncs si no sembla que es pot afegir res més al tema, hi ha una cosa que si que em toca els nassos i és que ara tenim a tots els adolescents anant a veure "Tengo ganas de ti" on es passen tota l'estona amb moto sense ni un trist casc.
Ja entenc que el romanticisme de l'esperit salvatge dels joves queda millor conduïnt sense casc, però em veig a venir una nova moda entre els més joves de resultes d'aquesta pel·licula.
I això si que és preocupant...[/quote]
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 27, 2012 7:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="STELVIO 00" post="205261"]
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant[/quote]
Aquest fet ja fá molt de temps que m'ho deia un amic andalús:
Jezú,abres una fabrica de cascos en Andaluzia y te arruinas antes de inaugurarla. :tremolant
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant[/quote]
Aquest fet ja fá molt de temps que m'ho deia un amic andalús:
Jezú,abres una fabrica de cascos en Andaluzia y te arruinas antes de inaugurarla. :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Estic completament d'acord amb tot el que dieu, pero si hom vol anar amb xancletes que hi vagi, ell sabrà.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Xavmar" post="205268"]Estic completament d'acord amb tot el que dieu, pero si hom vol anar amb xancletes que hi vagi, ell sabrà.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Geroni" post="205262"][quote user="STELVIO 00" post="205261"]
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant[/quote]
Aquest fet ja fá molt de temps que m'ho deia un amic andalús:
Jezú,abres una fabrica de cascos en Andaluzia y te arruinas antes de inaugurarla. :tremolant[/quote]
A andalusia?? Jo encara ahir vaig veure a St.Vicens de Torelló, un nanu amb una 49cc amb màniga curta, xancletes, banyador i sense casc! :eyes
Si bé és cert que aqui al nostre país cada dia és més dificil de veure, però mira, de tant en tant surt un dropo a tot arreu.
No has voltat per Andalusia ????
Abans de l´estrena de la pelicula, molt abans, ja anaven sense casc, i per devant de la policia :mrgreen: :mrgreen:
Aixó no m´ho han explicat, ho he vist jo mateix :eyes :eyes .............................. i no em serveix que fa més calor :tremolant[/quote]
Aquest fet ja fá molt de temps que m'ho deia un amic andalús:
Jezú,abres una fabrica de cascos en Andaluzia y te arruinas antes de inaugurarla. :tremolant[/quote]
A andalusia?? Jo encara ahir vaig veure a St.Vicens de Torelló, un nanu amb una 49cc amb màniga curta, xancletes, banyador i sense casc! :eyes
Si bé és cert que aqui al nostre país cada dia és més dificil de veure, però mira, de tant en tant surt un dropo a tot arreu.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Prony" post="205295"][quote user="Xavmar" post="205268"]Estic completament d'acord amb tot el que dieu, pero si hom vol anar amb xancletes que hi vagi, ell sabrà.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prony (sense que sigui un precedent :lol: ) aquest cop estic d'acord amb tu. Voldria afegir una reflexió que crec encara no ha sortit i que en aquests moment de vaques magres és molt adient.
Quant un ......(utilitzeu el calificatiu que us vingui més de gust) cau en moto i es fa mal per anar mal equipat, HO ACABEM PAGANT ENTRE TOTS!.
Exactament, a Espanya, el cost dels accidents de trànsit suposen un 2% del PIB. Aproximadament uns 540€ per persona i any, si la memòria no em falla l'any 2010. No caieu en la falàcia de dir que això ja ho paga l'assegurament (si el té). Ho acabem pagant tot. Els recursos son els que son i si els dediquem a comprar tancs i avions, en tenim menys per sanitat o educació.
Pel país seria millor més mort per accident de trànsit que no més ferits greus amb incapacitats de per vida (uff! que malament que sona això, no?)
Encara que ja te 3 anys i és refereix també als accidents de cotxes, aquest article pot aportar algunes elements al debat. L'actitud, educació i sentit comú dels conductors és imprescindible i necessàri.
ALs que defenseu la llibertat de decidir individualment el que és millor per un mateix, aconsellaria una estada a urgències de qualsevol hospital català (especialment a la costa durant l'estiu)
(O tornar a mirar "El tercer hombre" d'Orson Welles)
"En España entre los años 2007 y 2008, alrededor de 3800 personas o lo que es lo mismo, 5 personas todos los días perdían la vida en accidentes de tráfico. Esto no son solo números, es una de las principales causas de mortalidad, sobre todo en la población joven. Se calcula que en el intervalo de entre los 15 y los 29 años es la principal causa de mortalidad en nuestro pais. Ni el tabaco, ni la cocaína, ni el alcohol, ni nada de nada le hace sombra a este grave problema que aún no somos del todo conscientes. Estos datos trágicos, son solo de España. Si hablamos a nivel mundial la cifra cambiaría de miles a millones, concretamente entre 2001 y 2005 los muertos año tras año ascendían a 1.200.000, mientras que la cantidad de heridos no bajaba de 50.000.000.
El verdadero problema.
Las cifras antes mencionadas son realmente alarmantes, sin embargo, el verdadero problema no queda ahí. Está estadísticamente calculado, que de cada víctima herida o mortal, sufren las consecuencias una media de 100 personas, entre familiares, amigos, colegas, etc.
El impacto económico.
Altamente importante, son los costes derivados de los accidentes de tráfico, que de forma directa o indirecta acabamos asumiendo todos. Ya hemos comentado que son una de las causas principales de mortalidad en nuestro país, ahora bien, ¿Cuánto crees que paga cada español al año por esta barbarie? Pues ni más, ni menos, que una media de 440 euros cada 365 días, entre hospitalizaciones, indemnizaciones, gastos de gestión, etc. Tenemos que tener en cuenta que una víctima herida de gravedad en un accidente puede tener “un coste” de entre 250.000 y 330.000 euros y una víctima mortal de entre 35.000 y 50.000 euros.
De otro modo, podríamos decir que los costes de la siniestralidad vial representan un 2% del Producto Interior Bruto en los países motorizados, lo que en España se sitúa en unos 20.000 millones de Euros. Por consiguiente, cuando un conductor no respeta una señal de tráfico, o no tiene asegurado su vehículo, y tiene un accidente por ejemplo, realmente lo que hace es un flaco favor tanto social como economico.
Para más datos, tenemos la información que nos proporciona en tiempo real UNESPA (Asociación Empresarial Del Seguro) que como podemos ver en su web, según sus cifras, atienden a 2 millones de siniestros al año, reparan más de 4,5 millones de vehículos, asisten a unas 400.000 víctimas y destinan a los accidentes unos 9.000 millones de Euros. Como curiosidad la noche del viernes y en el transcurso de este post transcurridos 6:00 minutos, se han producido 28 29 siniestros materiales y 4 siniestros corporales.
Los factores de riesgo.
En realidad la definición de “accidente”cuando nos referimos a la seguridad vial, es errónea, ya que estudios científicos demuestran que la mayoría de las muertes sufridas en las carreteras se podrían haber evitado. Muchas personas piensan que es una cuestión de suerte o mejor dicho, de mala suerte, que le puede pasar a cualquiera, pero esto no es del todo cierto. Lo cierto es que cuando llueve, por la noche, con exceso de velocidad, los fines de semana, o cuando una persona circula con alcohol en sangre, por ejemplo, los siniestros se disparan.
Los responsables de los accidentes.
Sin lugar a dudas, la responsabilidad y los causantes somos nosotros mismos en mayor medida que cualquier otro factor, tanto es así, que se estima que entre el 70% y el 90% corresponde al factor humano, seguidamente el factor vía y el entorno con un 10 al 35% y en ultimo lugar con un porcentaje de entre 4 al 13% el factor vehículo.
El rol del conductor.
Si ya tenemos claro que el factor humano, es decir, nosotros como conductores, somos la causa principal de los accidentes, lo mejor que podemos hacer es evitar esos factores de riesgo (que trataremos en otra entrada) y darle la importancia que se merece a esta situación que contemplamos como algo cotidiano y casual.
Gráficos: Archivo
Fuentes: (UNESPA) Asociación Empresarial Del Seguro | (FITSA) Fundación Instituto Tecnológico para la Seguridad del Automóvil | (FUNDACION ABERTIS) | (ASPAYM) Asociación Española de Parapléjicos y Grandes Minusválidos | (DGT) Dirección General de Tráfico | (OMS) Organización Mundial de la Salud"
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prony (sense que sigui un precedent :lol: ) aquest cop estic d'acord amb tu. Voldria afegir una reflexió que crec encara no ha sortit i que en aquests moment de vaques magres és molt adient.
Quant un ......(utilitzeu el calificatiu que us vingui més de gust) cau en moto i es fa mal per anar mal equipat, HO ACABEM PAGANT ENTRE TOTS!.
Exactament, a Espanya, el cost dels accidents de trànsit suposen un 2% del PIB. Aproximadament uns 540€ per persona i any, si la memòria no em falla l'any 2010. No caieu en la falàcia de dir que això ja ho paga l'assegurament (si el té). Ho acabem pagant tot. Els recursos son els que son i si els dediquem a comprar tancs i avions, en tenim menys per sanitat o educació.
Pel país seria millor més mort per accident de trànsit que no més ferits greus amb incapacitats de per vida (uff! que malament que sona això, no?)
Encara que ja te 3 anys i és refereix també als accidents de cotxes, aquest article pot aportar algunes elements al debat. L'actitud, educació i sentit comú dels conductors és imprescindible i necessàri.
ALs que defenseu la llibertat de decidir individualment el que és millor per un mateix, aconsellaria una estada a urgències de qualsevol hospital català (especialment a la costa durant l'estiu)
(O tornar a mirar "El tercer hombre" d'Orson Welles)
"En España entre los años 2007 y 2008, alrededor de 3800 personas o lo que es lo mismo, 5 personas todos los días perdían la vida en accidentes de tráfico. Esto no son solo números, es una de las principales causas de mortalidad, sobre todo en la población joven. Se calcula que en el intervalo de entre los 15 y los 29 años es la principal causa de mortalidad en nuestro pais. Ni el tabaco, ni la cocaína, ni el alcohol, ni nada de nada le hace sombra a este grave problema que aún no somos del todo conscientes. Estos datos trágicos, son solo de España. Si hablamos a nivel mundial la cifra cambiaría de miles a millones, concretamente entre 2001 y 2005 los muertos año tras año ascendían a 1.200.000, mientras que la cantidad de heridos no bajaba de 50.000.000.
El verdadero problema.
Las cifras antes mencionadas son realmente alarmantes, sin embargo, el verdadero problema no queda ahí. Está estadísticamente calculado, que de cada víctima herida o mortal, sufren las consecuencias una media de 100 personas, entre familiares, amigos, colegas, etc.
El impacto económico.
Altamente importante, son los costes derivados de los accidentes de tráfico, que de forma directa o indirecta acabamos asumiendo todos. Ya hemos comentado que son una de las causas principales de mortalidad en nuestro país, ahora bien, ¿Cuánto crees que paga cada español al año por esta barbarie? Pues ni más, ni menos, que una media de 440 euros cada 365 días, entre hospitalizaciones, indemnizaciones, gastos de gestión, etc. Tenemos que tener en cuenta que una víctima herida de gravedad en un accidente puede tener “un coste” de entre 250.000 y 330.000 euros y una víctima mortal de entre 35.000 y 50.000 euros.
De otro modo, podríamos decir que los costes de la siniestralidad vial representan un 2% del Producto Interior Bruto en los países motorizados, lo que en España se sitúa en unos 20.000 millones de Euros. Por consiguiente, cuando un conductor no respeta una señal de tráfico, o no tiene asegurado su vehículo, y tiene un accidente por ejemplo, realmente lo que hace es un flaco favor tanto social como economico.
Para más datos, tenemos la información que nos proporciona en tiempo real UNESPA (Asociación Empresarial Del Seguro) que como podemos ver en su web, según sus cifras, atienden a 2 millones de siniestros al año, reparan más de 4,5 millones de vehículos, asisten a unas 400.000 víctimas y destinan a los accidentes unos 9.000 millones de Euros. Como curiosidad la noche del viernes y en el transcurso de este post transcurridos 6:00 minutos, se han producido 28 29 siniestros materiales y 4 siniestros corporales.
Los factores de riesgo.
En realidad la definición de “accidente”cuando nos referimos a la seguridad vial, es errónea, ya que estudios científicos demuestran que la mayoría de las muertes sufridas en las carreteras se podrían haber evitado. Muchas personas piensan que es una cuestión de suerte o mejor dicho, de mala suerte, que le puede pasar a cualquiera, pero esto no es del todo cierto. Lo cierto es que cuando llueve, por la noche, con exceso de velocidad, los fines de semana, o cuando una persona circula con alcohol en sangre, por ejemplo, los siniestros se disparan.
Los responsables de los accidentes.
Sin lugar a dudas, la responsabilidad y los causantes somos nosotros mismos en mayor medida que cualquier otro factor, tanto es así, que se estima que entre el 70% y el 90% corresponde al factor humano, seguidamente el factor vía y el entorno con un 10 al 35% y en ultimo lugar con un porcentaje de entre 4 al 13% el factor vehículo.
El rol del conductor.
Si ya tenemos claro que el factor humano, es decir, nosotros como conductores, somos la causa principal de los accidentes, lo mejor que podemos hacer es evitar esos factores de riesgo (que trataremos en otra entrada) y darle la importancia que se merece a esta situación que contemplamos como algo cotidiano y casual.
Gráficos: Archivo
Fuentes: (UNESPA) Asociación Empresarial Del Seguro | (FITSA) Fundación Instituto Tecnológico para la Seguridad del Automóvil | (FUNDACION ABERTIS) | (ASPAYM) Asociación Española de Parapléjicos y Grandes Minusválidos | (DGT) Dirección General de Tráfico | (OMS) Organización Mundial de la Salud"
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Pasqual" post="205313"][quote user="Prony" post="205295"][quote user="Xavmar" post="205268"]Estic completament d'acord amb tot el que dieu, pero si hom vol anar amb xancletes que hi vagi, ell sabrà.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prony (sense que sigui un precedent :lol: ) aquest cop estic d'acord amb tu. Voldria afegir una reflexió que crec encara no ha sortit i que en aquests moment de vaques magres és molt adient.
Quant un ......(utilitzeu el calificatiu que us vingui més de gust) cau en moto i es fa mal per anar mal equipat, HO ACABEM PAGANT ENTRE TOTS!.
Exactament, a Espanya, el cost dels accidents de trànsit suposen un 2% del PIB. Aproximadament uns 540€ per persona i any, si la memòria no em falla l'any 2010. No caieu en la falàcia de dir que això ja ho paga l'assegurament (si el té). Ho acabem pagant tot. Els recursos son els que son i si els dediquem a comprar tancs i avions, en tenim menys per sanitat o educació.
Pel país seria millor més mort per accident de trànsit que no més ferits greus amb incapacitats de per vida (uff! que malament que sona això, no?)
Encara que ja te 3 anys i és refereix també als accidents de cotxes, aquest article pot aportar algunes elements al debat. L'actitud, educació i sentit comú dels conductors és imprescindible i necessàri.
ALs que defenseu la llibertat de decidir individualment el que és millor per un mateix, aconsellaria una estada a urgències de qualsevol hospital català (especialment a la costa durant l'estiu)
(O tornar a mirar "El tercer hombre" d'Orson Welles)
"En España entre los años 2007 y 2008, alrededor de 3800 personas o lo que es lo mismo, 5 personas todos los días perdían la vida en accidentes de tráfico. Esto no son solo números, es una de las principales causas de mortalidad, sobre todo en la población joven. Se calcula que en el intervalo de entre los 15 y los 29 años es la principal causa de mortalidad en nuestro pais. Ni el tabaco, ni la cocaína, ni el alcohol, ni nada de nada le hace sombra a este grave problema que aún no somos del todo conscientes. Estos datos trágicos, son solo de España. Si hablamos a nivel mundial la cifra cambiaría de miles a millones, concretamente entre 2001 y 2005 los muertos año tras año ascendían a 1.200.000, mientras que la cantidad de heridos no bajaba de 50.000.000.
El verdadero problema.
Las cifras antes mencionadas son realmente alarmantes, sin embargo, el verdadero problema no queda ahí. Está estadísticamente calculado, que de cada víctima herida o mortal, sufren las consecuencias una media de 100 personas, entre familiares, amigos, colegas, etc.
El impacto económico.
Altamente importante, son los costes derivados de los accidentes de tráfico, que de forma directa o indirecta acabamos asumiendo todos. Ya hemos comentado que son una de las causas principales de mortalidad en nuestro país, ahora bien, ¿Cuánto crees que paga cada español al año por esta barbarie? Pues ni más, ni menos, que una media de 440 euros cada 365 días, entre hospitalizaciones, indemnizaciones, gastos de gestión, etc. Tenemos que tener en cuenta que una víctima herida de gravedad en un accidente puede tener “un coste” de entre 250.000 y 330.000 euros y una víctima mortal de entre 35.000 y 50.000 euros.
De otro modo, podríamos decir que los costes de la siniestralidad vial representan un 2% del Producto Interior Bruto en los países motorizados, lo que en España se sitúa en unos 20.000 millones de Euros. Por consiguiente, cuando un conductor no respeta una señal de tráfico, o no tiene asegurado su vehículo, y tiene un accidente por ejemplo, realmente lo que hace es un flaco favor tanto social como economico.
Para más datos, tenemos la información que nos proporciona en tiempo real UNESPA (Asociación Empresarial Del Seguro) que como podemos ver en su web, según sus cifras, atienden a 2 millones de siniestros al año, reparan más de 4,5 millones de vehículos, asisten a unas 400.000 víctimas y destinan a los accidentes unos 9.000 millones de Euros. Como curiosidad la noche del viernes y en el transcurso de este post transcurridos 6:00 minutos, se han producido 28 29 siniestros materiales y 4 siniestros corporales.
Los factores de riesgo.
En realidad la definición de “accidente”cuando nos referimos a la seguridad vial, es errónea, ya que estudios científicos demuestran que la mayoría de las muertes sufridas en las carreteras se podrían haber evitado. Muchas personas piensan que es una cuestión de suerte o mejor dicho, de mala suerte, que le puede pasar a cualquiera, pero esto no es del todo cierto. Lo cierto es que cuando llueve, por la noche, con exceso de velocidad, los fines de semana, o cuando una persona circula con alcohol en sangre, por ejemplo, los siniestros se disparan.
Los responsables de los accidentes.
Sin lugar a dudas, la responsabilidad y los causantes somos nosotros mismos en mayor medida que cualquier otro factor, tanto es así, que se estima que entre el 70% y el 90% corresponde al factor humano, seguidamente el factor vía y el entorno con un 10 al 35% y en ultimo lugar con un porcentaje de entre 4 al 13% el factor vehículo.
El rol del conductor.
Si ya tenemos claro que el factor humano, es decir, nosotros como conductores, somos la causa principal de los accidentes, lo mejor que podemos hacer es evitar esos factores de riesgo (que trataremos en otra entrada) y darle la importancia que se merece a esta situación que contemplamos como algo cotidiano y casual.
Gráficos: Archivo
Fuentes: (UNESPA) Asociación Empresarial Del Seguro | (FITSA) Fundación Instituto Tecnológico para la Seguridad del Automóvil | (FUNDACION ABERTIS) | (ASPAYM) Asociación Española de Parapléjicos y Grandes Minusválidos | (DGT) Dirección General de Tráfico | (OMS) Organización Mundial de la Salud"[/quote]
Per si no ho sabíeu i com a part d’aquest debat, que no discussió......
DÍA MUNDIAL
7 muertes al día en Canarias a causa del tabaco ( Sols a Canaries !!!!!!!)
El problema ja el coneixem tots, mai prohibiran el tabac, doncs com tots sabem l'estat recapta mes del 90% de cada cigarret i això son molts calers, molts mes del que ens costa a tots nosaltres la part de la sanitat que es dedica a totes les malalties derivades del tabac, la banca sempre guanya.
Si la gent deixes de fumar, sabeu els diners que ens estalviaríem, a part de que la qualitat de vida seria molt millor per tots?
molts mes del que ens estalviaríem si tothom anés ven protegit en moto.
Ara bé, prohibida la publicitat en esports, esdeveniments, TV, etc....i tan mateix fumar es permès i ben vist , això si que es un hipocresia.
També sabem que fumar mata i la gent segueix fumant
No es una hipocresia això?
O hauriem de dir, el que fuma no pot sortir amb nosaltres perque es un irresponsable.
Nosaltres podem aconsellar, a partir d'aqui ells o elles decidiran el que fer.[/quote]
Sento estar completament en desacord amb tu:
Si algú fuma (i jo ho he fet durant una colla d'anys), ho acceptaré sempre i quant el fum no molesti als que estem al seu voltant. No val la pena parlar-li sobre les conseqüències de fumar ja que l'envolten una pila d'advertiments, tan en imatges com en text. Que fumi no es un irresponsable sinó una persona que fou veritablement irresponsable quan va començar, segurament de jovenet. Ara es un addicte.
Si jo em topo en la carretera amb un desconegut que va amb moto i xancles pensaré que es un irresponsable, no un addicte. Al mateix temps l'etiquetaré, -potser erròniament- de garrulo i de "tontoelculo" però no penso pas dir-li. :KO
I per últim, si qualsevol dels meus companys de jornada d'oci motorista vesteix així, tindré el pensament de que en cas d'incident (i Deu no ho vulgui), ens arruïnarà tota la jornada. Ell es farà mal i nosaltres li haurem de fer costat. I això, amic meu, no tinc perquè acceptar-ho.
Pensa en qualsevol incident, sense anar mes lluny, la sortida de carretera que un gran amic i comapy va patir l'altre dia pel Lluçanès. Quines foren les conseqüències????? RES de RES. Potser l'amor propi ferit i segur que un blau al cul. En pocs minuts allò es convertí en una anècdota del passat.
Si per contra, en Feisser no hagués anat assenyadament protegit, segur que el resultat hages estat molt diferent. I això ens hagués suposat, apart de molta tristor, un gran trasbals per tots . I no entro a parlar el que ens costa a tots els contribuents la cura de centenars de pilots irresponsables.
I si ho penso be, et diré que tractar de rebatre la teva exposició m'està semblant absurd, però útil si faig reconsiderar la teva opinió.
No ho vegis com una crítica vers tu, mira-ho com un intercanvi de idees entre dues persones adultes, assenyades i intel·ligents.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prony (sense que sigui un precedent :lol: ) aquest cop estic d'acord amb tu. Voldria afegir una reflexió que crec encara no ha sortit i que en aquests moment de vaques magres és molt adient.
Quant un ......(utilitzeu el calificatiu que us vingui més de gust) cau en moto i es fa mal per anar mal equipat, HO ACABEM PAGANT ENTRE TOTS!.
Exactament, a Espanya, el cost dels accidents de trànsit suposen un 2% del PIB. Aproximadament uns 540€ per persona i any, si la memòria no em falla l'any 2010. No caieu en la falàcia de dir que això ja ho paga l'assegurament (si el té). Ho acabem pagant tot. Els recursos son els que son i si els dediquem a comprar tancs i avions, en tenim menys per sanitat o educació.
Pel país seria millor més mort per accident de trànsit que no més ferits greus amb incapacitats de per vida (uff! que malament que sona això, no?)
Encara que ja te 3 anys i és refereix també als accidents de cotxes, aquest article pot aportar algunes elements al debat. L'actitud, educació i sentit comú dels conductors és imprescindible i necessàri.
ALs que defenseu la llibertat de decidir individualment el que és millor per un mateix, aconsellaria una estada a urgències de qualsevol hospital català (especialment a la costa durant l'estiu)
(O tornar a mirar "El tercer hombre" d'Orson Welles)
"En España entre los años 2007 y 2008, alrededor de 3800 personas o lo que es lo mismo, 5 personas todos los días perdían la vida en accidentes de tráfico. Esto no son solo números, es una de las principales causas de mortalidad, sobre todo en la población joven. Se calcula que en el intervalo de entre los 15 y los 29 años es la principal causa de mortalidad en nuestro pais. Ni el tabaco, ni la cocaína, ni el alcohol, ni nada de nada le hace sombra a este grave problema que aún no somos del todo conscientes. Estos datos trágicos, son solo de España. Si hablamos a nivel mundial la cifra cambiaría de miles a millones, concretamente entre 2001 y 2005 los muertos año tras año ascendían a 1.200.000, mientras que la cantidad de heridos no bajaba de 50.000.000.
El verdadero problema.
Las cifras antes mencionadas son realmente alarmantes, sin embargo, el verdadero problema no queda ahí. Está estadísticamente calculado, que de cada víctima herida o mortal, sufren las consecuencias una media de 100 personas, entre familiares, amigos, colegas, etc.
El impacto económico.
Altamente importante, son los costes derivados de los accidentes de tráfico, que de forma directa o indirecta acabamos asumiendo todos. Ya hemos comentado que son una de las causas principales de mortalidad en nuestro país, ahora bien, ¿Cuánto crees que paga cada español al año por esta barbarie? Pues ni más, ni menos, que una media de 440 euros cada 365 días, entre hospitalizaciones, indemnizaciones, gastos de gestión, etc. Tenemos que tener en cuenta que una víctima herida de gravedad en un accidente puede tener “un coste” de entre 250.000 y 330.000 euros y una víctima mortal de entre 35.000 y 50.000 euros.
De otro modo, podríamos decir que los costes de la siniestralidad vial representan un 2% del Producto Interior Bruto en los países motorizados, lo que en España se sitúa en unos 20.000 millones de Euros. Por consiguiente, cuando un conductor no respeta una señal de tráfico, o no tiene asegurado su vehículo, y tiene un accidente por ejemplo, realmente lo que hace es un flaco favor tanto social como economico.
Para más datos, tenemos la información que nos proporciona en tiempo real UNESPA (Asociación Empresarial Del Seguro) que como podemos ver en su web, según sus cifras, atienden a 2 millones de siniestros al año, reparan más de 4,5 millones de vehículos, asisten a unas 400.000 víctimas y destinan a los accidentes unos 9.000 millones de Euros. Como curiosidad la noche del viernes y en el transcurso de este post transcurridos 6:00 minutos, se han producido 28 29 siniestros materiales y 4 siniestros corporales.
Los factores de riesgo.
En realidad la definición de “accidente”cuando nos referimos a la seguridad vial, es errónea, ya que estudios científicos demuestran que la mayoría de las muertes sufridas en las carreteras se podrían haber evitado. Muchas personas piensan que es una cuestión de suerte o mejor dicho, de mala suerte, que le puede pasar a cualquiera, pero esto no es del todo cierto. Lo cierto es que cuando llueve, por la noche, con exceso de velocidad, los fines de semana, o cuando una persona circula con alcohol en sangre, por ejemplo, los siniestros se disparan.
Los responsables de los accidentes.
Sin lugar a dudas, la responsabilidad y los causantes somos nosotros mismos en mayor medida que cualquier otro factor, tanto es así, que se estima que entre el 70% y el 90% corresponde al factor humano, seguidamente el factor vía y el entorno con un 10 al 35% y en ultimo lugar con un porcentaje de entre 4 al 13% el factor vehículo.
El rol del conductor.
Si ya tenemos claro que el factor humano, es decir, nosotros como conductores, somos la causa principal de los accidentes, lo mejor que podemos hacer es evitar esos factores de riesgo (que trataremos en otra entrada) y darle la importancia que se merece a esta situación que contemplamos como algo cotidiano y casual.
Gráficos: Archivo
Fuentes: (UNESPA) Asociación Empresarial Del Seguro | (FITSA) Fundación Instituto Tecnológico para la Seguridad del Automóvil | (FUNDACION ABERTIS) | (ASPAYM) Asociación Española de Parapléjicos y Grandes Minusválidos | (DGT) Dirección General de Tráfico | (OMS) Organización Mundial de la Salud"[/quote]
Per si no ho sabíeu i com a part d’aquest debat, que no discussió......
DÍA MUNDIAL
7 muertes al día en Canarias a causa del tabaco ( Sols a Canaries !!!!!!!)
El problema ja el coneixem tots, mai prohibiran el tabac, doncs com tots sabem l'estat recapta mes del 90% de cada cigarret i això son molts calers, molts mes del que ens costa a tots nosaltres la part de la sanitat que es dedica a totes les malalties derivades del tabac, la banca sempre guanya.
Si la gent deixes de fumar, sabeu els diners que ens estalviaríem, a part de que la qualitat de vida seria molt millor per tots?
molts mes del que ens estalviaríem si tothom anés ven protegit en moto.
Ara bé, prohibida la publicitat en esports, esdeveniments, TV, etc....i tan mateix fumar es permès i ben vist , això si que es un hipocresia.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Jo sóc dels que no porta proteccions, va en màniga curta i xancletes i utilitza un casc (per obligació) obert. Per cert, quants de nosaltres ens posem casc, guants i vestit ignífug quan circulem en cotxe?
A algú se li ha dit en alguna sortida que no pot còrrer per sobre del límit permès? Això no és seguretat? Jo crec que sí i no només pròpia, sinó del col·lectiu que utilitza la via.
Sobre el tabac, completament d'acord amb en Xavmar, a ningú no se li diu res i surt molt més car.
A algú se li ha dit en alguna sortida que no pot còrrer per sobre del límit permès? Això no és seguretat? Jo crec que sí i no només pròpia, sinó del col·lectiu que utilitza la via.
Sobre el tabac, completament d'acord amb en Xavmar, a ningú no se li diu res i surt molt més car.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Que cadascú vagi com li passi pels dallonsis, no ?
:eyes
Si ens comencem a mirar coses malfetes, malbarant els minsos recursos de què disposem, em sembla que estem parlant de la xocolata del lloro, segur que sense buscar massa trobariem exemples pitjors i que consti que no parlo de cap bank ni de cap colla d'amics defensors de les gavines ni res per l'estil.
:enfaduu
:eyes
Si ens comencem a mirar coses malfetes, malbarant els minsos recursos de què disposem, em sembla que estem parlant de la xocolata del lloro, segur que sense buscar massa trobariem exemples pitjors i que consti que no parlo de cap bank ni de cap colla d'amics defensors de les gavines ni res per l'estil.
:enfaduu
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="Ramon" post="205493"]Que cadascú vagi com li passi pels dallonsis, no ?
:eyes
Si ens comencem a mirar coses malfetes, malbarant els minsos recursos de què disposem, em sembla que estem parlant de la xocolata del lloro, segur que sense buscar massa trobariem exemples pitjors i que consti que no parlo de cap bank ni de cap colla d'amics defensors de les gavines ni res per l'estil.
:enfaduu[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 ;)
:eyes
Si ens comencem a mirar coses malfetes, malbarant els minsos recursos de què disposem, em sembla que estem parlant de la xocolata del lloro, segur que sense buscar massa trobariem exemples pitjors i que consti que no parlo de cap bank ni de cap colla d'amics defensors de les gavines ni res per l'estil.
:enfaduu[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 ;)
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
Un altre dia opinaré sobre el tema, però si algú va mal equipat sempre se'l pot acompanyar a la botiga...
VIDEO "naked on wheels"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms
VIDEO "naked on wheels"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms
JordiTrident l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 02, 2012 12:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Massa Xancletes, Pantalons Curts I Maniga Curta Amb Moto
[quote user="JordiTrident" post="205680"]Un altre dia opinaré sobre el tema, però si algú va mal equipat sempre se'l pot acompanyar a la botiga...
VIDEO "naked on wheels"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms[/quote]
No esta gens malament aquest video :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VIDEO "naked on wheels"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms[/quote]
No esta gens malament aquest video :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: