Radars I Sancions
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Radars I Sancions
[quote user="Alucinamaripili" post="206154"]Una pregunta tècnica....
A França fan les fotos de cara, Dissabte passat me'n van fer una, però la moto no té matrícula devant.
M'arribarà la recepta????[/quote]
De cara??? Depèn de si te la varen fer amb una reflex o amb un i-phone, ;) :b9 :b9 :b9 :b9
A França fan les fotos de cara, Dissabte passat me'n van fer una, però la moto no té matrícula devant.
De cara??? Depèn de si te la varen fer amb una reflex o amb un i-phone, ;) :b9 :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Trencaferro" post="206160"][quote user="Alucinamaripili" post="206154"]Una pregunta tècnica....
De cara??? Depèn de si te la varen fer amb una reflex o amb un i-phone, ;) :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Despertaferro, explica'm la diferencia, per què amb una reflex pot arribar, i no amb l'iphone, o al reves, no ho entenc.
I ara que hi penso.. osti.. fan servir l'iphone els françesos?? em lies, em confons.. :roll:
De cara??? Depèn de si te la varen fer amb una reflex o amb un i-phone, ;) :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Despertaferro, explica'm la diferencia, per què amb una reflex pot arribar, i no amb l'iphone, o al reves, no ho entenc.
I ara que hi penso.. osti.. fan servir l'iphone els françesos?? em lies, em confons.. :roll:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Randy-650" post="206054"] Altre cosa és que et parin a França i t'acompanyin un al caixer més proper a treure € per pagar la multa, oi, Ride? :tremolant [/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :enfadat :enfadat :enfadat
Jo també he buscat la noticia a l'altre cantó dels pirineus, i he trobat quasibé el mateix article, traduit.
Aqui diu que nomès entra en vigor a Belgica, que a Espanya encara ho estan negociant....
altre cosa es que el sistema funcioni bé.... ja se sap que no tots els paisos funcionen igual :roll: :roll:
http://www.lemonde.fr/societe/article/2 ... _3224.html
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :enfadat :enfadat :enfadat
Jo també he buscat la noticia a l'altre cantó dels pirineus, i he trobat quasibé el mateix article, traduit.
Aqui diu que nomès entra en vigor a Belgica, que a Espanya encara ho estan negociant....
altre cosa es que el sistema funcioni bé.... ja se sap que no tots els paisos funcionen igual :roll: :roll:
http://www.lemonde.fr/societe/article/2 ... _3224.html
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Alucinamaripili" post="206154"]Una pregunta tècnica....
Que portaves un "lletrero" al casc que hi posava nom i cognoms, adreça, telf i número de compte ?
Que portaves un "lletrero" al casc que hi posava nom i cognoms, adreça, telf i número de compte ?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="206218"][quote user="Alucinamaripili" post="206154"]Una pregunta tècnica....
Que portaves un "lletrero" al casc que hi posava nom i cognoms, adreça, telf i número de compte ?[/quote]
No els cal, amb el Jordi ja el coneixen a tot arreu ;)
Que portaves un "lletrero" al casc que hi posava nom i cognoms, adreça, telf i número de compte ?[/quote]
No els cal, amb el Jordi ja el coneixen a tot arreu ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo, mentre no funcioni a Polònia, tranquil. Em va saltar un radar a 120 (de GPS) en un tram (recte i ample) de 50 :roll:
Era de nit, veníem de sopar, anàvem no sé pas a on.... Collons, no em faré mai gran!
Era de nit, veníem de sopar, anàvem no sé pas a on.... Collons, no em faré mai gran!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="STELVIO 00" post="206252"][quote user="Xavier" post="206218"][quote user="Alucinamaripili" post="206154"]Una pregunta tècnica....
No els cal, amb el Jordi ja el coneixen a tot arreu ;)[/quote]
Efectivament. Et van fer una foto de DNI. T'arribarà la recepta mon cherie.
No els cal, amb el Jordi ja el coneixen a tot arreu ;)[/quote]
Efectivament. Et van fer una foto de DNI. T'arribarà la recepta mon cherie.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
No foteu catxondeix, que potser n'hi havia un altre de cara cap allà..... :tremolant
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Alucinamaripili" post="206391"]No foteu catxondeix, que potser n'hi havia un altre de cara cap allà..... :tremolant[/quote]
Ets tu el que em vas dir que fa dos o tres anys un dissabte que vas tancar la botigueta i vas anar a Cordes sûr Ciel per autopista i et va saltar un flash a X20 km/h? :shock:
Oi que no et va arribar? :jump
Ets tu el que em vas dir que fa dos o tres anys un dissabte que vas tancar la botigueta i vas anar a Cordes sûr Ciel per autopista i et va saltar un flash a X20 km/h? :shock:
Oi que no et va arribar? :jump

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="206397"][quote user="Alucinamaripili" post="206391"]No foteu catxondeix, que potser n'hi havia un altre de cara cap allà..... :tremolant[/quote]
Oi que no et va arribar? :jump[/quote]
Randy, quin és valor de la x, 2 o 3 o ... ? :roll:
Randy, quin és valor de la x, 2 o 3 o ... ? :roll:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
I aquesta (provable...) nova forma de treuren's els quartos, com l'organitzaràn? si et pesquen a 150 a frança i t'envien la recepta quin barem faràn servir? el francés, el català, l'espanyol...? i els punts també cauràn o no...? no ho veig molt lògic jo tot això... perquè si t'enxampen circulant per frança i t'envien la recepta a casa (per desgràcia a espanya) i utilitzen el barem frances com es menja que hagis de "tragar" amb una llei francesa quan no ets ciutadà frances?... nose, nose...
- Alucinamaripili
- Presentats
:D
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 07, 2012 8:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="206397"][quote user="Alucinamaripili" post="206391"]No foteu catxondeix, que potser n'hi havia un altre de cara cap allà..... :tremolant[/quote]
No em va arribar, no....a veure si serà veritat que tinc un parent a la dgt....
[quote user="650X" post="206508"]I aquesta (provable...) nova forma de treuren's els quartos, com l'organitzaràn? si et pesquen a 150 a frança i t'envien la recepta quin barem faràn servir? el francés, el català, l'espanyol...? i els punts també cauràn o no...? no ho veig molt lògic jo tot això... perquè si t'enxampen circulant per frança i t'envien la recepta a casa (per desgràcia a espanya) i utilitzen el barem frances com es menja que hagis de "tragar" amb una llei francesa quan no ets ciutadà frances?... nose, nose...[/quote]
és veritat, no ho havia pensat.
No em va arribar, no....a veure si serà veritat que tinc un parent a la dgt....
[quote user="650X" post="206508"]I aquesta (provable...) nova forma de treuren's els quartos, com l'organitzaràn? si et pesquen a 150 a frança i t'envien la recepta quin barem faràn servir? el francés, el català, l'espanyol...? i els punts també cauràn o no...? no ho veig molt lògic jo tot això... perquè si t'enxampen circulant per frança i t'envien la recepta a casa (per desgràcia a espanya) i utilitzen el barem frances com es menja que hagis de "tragar" amb una llei francesa quan no ets ciutadà frances?... nose, nose...[/quote]
és veritat, no ho havia pensat.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No crec que es posin a treure'ns punts, potser tampoc no les cobren.
Segurament que a la llarga es crearà una mena de norma comunitaria per aclarir i normalitzar què cal fer, ja es veurà...
A mi les úniques multes extrangeres que he pagat ha estat allà mateix, per obligació i en metal·lic.
En una d'elles, l'any 79 a Romania, els vam ensenyar els travellers-xecs i no ens en vam poder escapar, ens vam acompanyar a un hotel a canviar-los :tremolant
No crec que es posin a treure'ns punts, potser tampoc no les cobren.
Segurament que a la llarga es crearà una mena de norma comunitaria per aclarir i normalitzar què cal fer, ja es veurà...
A mi les úniques multes extrangeres que he pagat ha estat allà mateix, per obligació i en metal·lic.
En una d'elles, l'any 79 a Romania, els vam ensenyar els travellers-xecs i no ens en vam poder escapar, ens vam acompanyar a un hotel a canviar-los :tremolant
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi a Praga i Cash, de fet va ser "Impost Revolucionari" de 30€ que per no discutir ,pagas i bon vent i barca nova ;)