Entrada
Autor: Gurringo » dl. jul. 09, 2012 9:18 am
Opino com la majoria. A la 800 li han fet mes o menys un rentat de cara ("restyling" si volem emprar llenguatge sofisticat...), incorporat el que eren algunes opcions ara com a característiques de serie (ABS, part de les funcions de l'ordinador...), i possibilitat d'afegir accessoris molt freqüents com les proteccions laterals del motor ara sota la marca (i el preu) BMW.
Respecte a la 700, aquí penso que han fet 2 coses molt importants. Una, canviar el nom per diferenciar-la definitivament de la monocilíndrica G650GS, però, molt mes important, afegir una serie de característiques que, ara si, al menys per a mi, la fan una moto prou atractiva (per aquell que no tingui en ment treure-la massa vegades de l'asfalt, es clar, i si la treu, sempre per pistes suaus i sense cap complicació). Més potència, doble fre de disc al davant, comandaments i dipòsit del liquid de fre davanter (el pot del pipi) mes racionals, una ampla gama de seients opcionals (incloent-hi un de "confort"), possibilitat de suspensió del darrera regulable des del manillar... En definitiva, una moto que si manté la relació de preu amb la 800 que hi havia fins ara (uns 2.000€ menys), pot ser una opció interessant...
En quan als preus, no n'estic tan segur que, en la situació actual, i sent BMW una marca europea que te el gros del seu mercat a Europa Occidental, siguin tan "suïcides" de fer una pujada important... Mireu si no el que està fent Honda, posant al mercat motos amb preus molt atractius...
Em van dir l'altre dia en un concessionari, que les esperen pel setembre-octubre, i que les existències dels models actuals estan a punt de acabar-se.