Tema "Avançaments"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Tema "Avançaments"

Entrada Autor: Vendetta » dj. juny 21, 2012 10:51 pm

[quote user="CMB" post="204689"][quote user="Ramon" post="204685"][quote user="CMB" post="204679"]Doncs, jo com a auditor de programadors, et diria que també has d'evitar els desbordaments i errades de càlcul associades a la precissió finita dels valors que poden guardar les variables... :shock:

És a dir, no t'en refiïs sempre[/quote]

Això s'arregla fàcilment amb un «round» ;)

Jo diria que més o menys tothom es/ens deixa/em avançar bé, no ? :???:[/quote]

Llavors pot arribar a fer un recte!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per favor.. no projecteu els vostres possibles errors en mi... :twisted: :mrgreen:
Bè, em referia al carles..
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 10:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. juny 21, 2012 10:54 pm

[quote user="Trencaferro" post="204703"]
Tu rai, t'agafes a una "llebre" que et vagi bé, i així si hi ha una taca d'oli a la carretera, el de davant ja fa el recte i així vas previnguda.
Amb aquest sistema perquè avançar?? "Tu si que vales"!!! :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ara que ho dius.. jo penso el mateix de la Nuria.. :b9

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. juny 21, 2012 11:02 pm

[quote user="Vendetta" post="204705"][quote user="CMB" post="204689"][quote user="Ramon" post="204685"][quote user="CMB" post="204679"]Doncs, jo com a auditor de programadors, et diria que també has d'evitar els desbordaments i errades de càlcul associades a la precissió finita dels valors que poden guardar les variables... :shock:

És a dir, no t'en refiïs sempre[/quote]

Això s'arregla fàcilment amb un «round» ;)

Jo diria que més o menys tothom es/ens deixa/em avançar bé, no ? :???:[/quote]

Llavors pot arribar a fer un recte!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Per favor.. no projecteu els vostres possibles errors en mi... :twisted: :mrgreen:
Bè, em referia al carles..[/quote]

Recordes quin va ser el motiu que s'estrellès la sonda que anava a Mart fa uns anys? :crys

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 21, 2012 11:18 pm

[quote user="CMB" post="204707"]

Recordes quin va ser el motiu que s'estrellès la sonda que anava a Mart fa uns anys? :crys[/quote]

Un posible atac encobert dels extraterrestres??? O potser va ser perquè als ingeniers eren françesos i encara no els obligaven a portar etilòmetre??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. juny 21, 2012 11:32 pm

Uii, que aixeco massa passions...

Si, va ser per una divisiò per cero. Però tambè hi havia sobresaturaciò de variables. :mrgreen:

No patiu, que confiat no vaig, però segur si.

Un recte? jo? ha de ser causat per alguna variable desperdigada per allì.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. juny 22, 2012 12:07 am

[quote user="Nuria Vs" post="204628"]Per cert Jordi,

tu sempre em deixes passar, mai em fas esperar, però quant et canviïs de moto i em guanyis en cavalls no pateixis que faré el mateix per tu :mrgreen:[/quote]

Ja he apuntat abans que al final sempre em toca quedar-me una bona estona amb un primer pla del cul de qui em precedeix........... :mrgreen: :mrgreen:

Fora conyes, mai faig esperar a NINGÚ!!! Em sentiria malament si ho fes.

I si trec la manopla fosforito, em bellugo com un androide i em situo en el punt que crec mes adient de la cruïlla o del desviament es perquè intento fer-ho lo millor que puc, aquest Club i els seus components em donen molt i, per tant, intento correspondre'ls.

Per cert, amb la CrossTourer no "aniria" pas a mes velocitat, amb la Vstrom també hi puc anar però no m'agrada fer-ho.

Jordi "Prony" :ban :ban

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. juny 22, 2012 12:18 am

[quote user="Prony" post="204715"][quote user="Nuria Vs" post="204628"]Per cert Jordi,

tu sempre em deixes passar, mai em fas esperar, però quant et canviïs de moto i em guanyis en cavalls no pateixis que faré el mateix per tu :mrgreen:[/quote]

Ja he apuntat abans que al final sempre em toca quedar-me una bona estona amb un primer pla del cul de qui em precedeix........... :mrgreen: :mrgreen:

Fora conyes, mai faig esperar a NINGÚ!!! Em sentiria malament si ho fes.

I si trec la manopla fosforito, em bellugo com un androide i em situo en el punt que crec mes adient de la cruïlla o del desviament es perquè intento fer-ho lo millor que puc, aquest Club i els seus components em donen molt i, per tant, intento correspondre'ls.

Per cert, amb la CrossTourer no "aniria" pas a mes velocitat, amb la Vstrom també hi puc anar però no m'agrada fer-ho.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Jordi, crec que si "aniries" amb més velocitat amb la Crosstourer. Però no per que no vulguis correr més, sino per que la moto anirà molt més llegura i sense voler vas molt més ràpidament!

Ho dic basat en les proves que he fet amb la Tiger i la Crosstourer i llavors agafar la F800GS.

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dv. juny 22, 2012 12:29 am

[quote user="Trencaferro" post="204703"][quote user="Nuria Vs" post="204625"][quote user="Kpeps" post="204550"]realment l'organitzacio de Mototurisme es un EXIT,per no anar mes lluny jo l'unic problema que tinc es arrivar al punt de trobada i despres tornar a casa i fins i tot aixo m'ho soluciona un o altre :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

A mi em passa exactament igual Pep ;)

Crec sincerament que Mototurisme té una organització exemplar. Quan vaig sortir per primera vegada amb vosaltres no les tenia totes, un grup tant nombrós em feia molt de respecte i sinó hagués estat pel meu germà segurament no m'hi hagués aventurat (gràcies germanet :kiss ). Ara, després de tantes sortides, no puc més que felicitar als organitzadors i a tots els que sortida rera sortida anem compartit Kms. La manera de funcionar de Mototurisme permet tot tipus de ritmes i que tothom es senti còmode. El tema dels avançaments és potser el més complexa, però jo crec que ningú en aquest grup té cap problema en deixar passar al company que va més ràpid, jo personalment sinó facilito un avançament és perquè no estic prou atenta i no us he vist (us demano disculpes, ja estaré més pendent del retrovisor :eyes ), i si em passa a mi, penso el mateix i a esperar fins que em vegi o pugui fer un avançament net.

La força més gran de Mototurisme són les PERSONES que el formem i és per això que m'hi sento tant bé. Gràcies a tots per compartir aquesta sana afició. :cerv per molts Kms[/quote]

Tu rai, t'agafes a una "llebre" que et vagi bé, i així si hi ha una taca d'oli a la carretera, el de davant ja fa el recte i així vas previnguda.
Amb aquest sistema perquè avançar?? "Tu si que vales"!!! :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

El mèrit estar en triar una bona llebre ;) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dv. juny 22, 2012 12:42 am

[quote user="Prony" post="204715"]

Doncs si a les corbes no et deixen passar i a les rectes no vols apretar hauràs de seguir veient culs a prop ;) o potser no tant a prop :mrgreen:

Bona nit! :roll:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dv. juny 22, 2012 8:32 pm

[quote user="Nuria Vs" post="204724"][quote user="Prony" post="204715"]

Doncs si a les corbes no et deixen passar i a les rectes no vols apretar hauràs de seguir veient culs a prop ;) o potser no tant a prop :mrgreen:

Bona nit! :roll:[/quote]

una mica aquesta és la clau del tema: qui té una moto grossa amb cavalls és normal que arribi una recta i li agradi donar-se el gust de donar gas.

qui té una moto amb menys cavalls però més manejable, per segons quins trams i carreteres, el seu ritme pot ser molt més fluid. Ja no dic ràpid.

anar veient culs de prop: passi, però anar veient pilots de fre encesos a mitja corba no és ni agradable ni segur. :roll:

A mi m'agrada traçar fluid i a les rectes intento no forçar la mecànica, per tant mai seré cap molèstia pel que em passi a cop de gas en una recta. Però el que comenta el jordi prony em sembla que d'alguna manera s'hauria de tenir present.

Mai havia rodat amb tantíssimes motos i vaig venir molt atabalat però l'experiència va ser molt satisfactòria. Al final sempre trobes el teu lloc en el grup, aquella roda que et va bé seguir, aquell moment de rauxa i el de contemplar les vistes. Hi ha moments per tot en una sortida. La qüestió és facilitar la seguretat de tots els companys en cada km de la sortida. I això inclou estar pendent constantment del retrovisor i del que tens per davant i ser conscient que rodes en un grup nombrós. Ni més ni menys.

S'ha de mirar el retrovisor de tant en tant i llestos
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2012 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. juny 24, 2012 9:40 am

Tema recurrent, que va sortint, en públic o en converses més privades i que es força díficil de tractar. Des que estic a Mototurisme, he passat de ser dels que l´avancen sempre, a poder avançar a molta gent. Aquí hi trobo més un problema compartit entre el que vol portar un ritme més alt i el que va gaudint del paissatge o simplement no vol correr, no hi ha culpables si no que diferents maneres de conduir, al ser un grup tan nombrós es normal. Jo tinc molt clar que en grup, excepte quan fas un tram que vas més o menys sol, no es pot correr, que pots avançar amb seguretat bé, que no, doncs deixa una mica d´espai amb el de davant, i ja arribarà l´oportunitat de fer-ho amb seguretat, a banda deixes lloc per els més atrevits puguin fer un avançament segur, doncs quan arribes a un grup de cinc o sis motos enganxades, per molt bó que sigui el teu ritme, costa d´avançar-los de cop. Per mi hauriem de respectar més les distancies de seguretat i evitar tallar corves, he vist moltes vegades en revolts entrellaçats, agafar-los ben rectes, si tens algú al darrera intentant avançar o que fa l´avançament en aquell moment, doncs hi ha bona visibilitat, es crea una situació de perill que s´hauria evitat, fent un cop d´ull al retrovisor.

Apa no m´enrotllo més, només diré que els cavalls hi fan a l´hora d´avançar, però tampoc ho es tot, em ve al cap un mototurista amb una Africa Twin, tothom en sap el nom, no vaig veure mai que l´hi faltessin cavalls per avançar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 24, 2012 10:15 am

[quote user="PEPI600" post="204908"]Tema recurrent, que va sortint, en públic o en converses més privades i que es força díficil de tractar. Des que estic a Mototurisme, he passat de ser dels que l´avancen sempre, a poder avançar a molta gent. Aquí hi trobo més un problema compartit entre el que vol portar un ritme més alt i el que va gaudint del paissatge o simplement no vol correr, no hi ha culpables si no que diferents maneres de conduir, al ser un grup tan nombrós es normal. Jo tinc molt clar que en grup, excepte quan fas un tram que vas més o menys sol, no es pot correr, que pots avançar amb seguretat bé, que no, doncs deixa una mica d´espai amb el de davant, i ja arribarà l´oportunitat de fer-ho amb seguretat, a banda deixes lloc per els més atrevits puguin fer un avançament segur, doncs quan arribes a un grup de cinc o sis motos enganxades, per molt bó que sigui el teu ritme, costa d´avançar-los de cop. Per mi hauriem de respectar més les distancies de seguretat i evitar tallar corves, he vist moltes vegades en revolts entrellaçats, agafar-los ben rectes, si tens algú al darrera intentant avançar o que fa l´avançament en aquell moment, doncs hi ha bona visibilitat, es crea una situació de perill que s´hauria evitat, fent un cop d´ull al retrovisor.

Apa no m´enrotllo més, només diré que els cavalls hi fan a l´hora d´avançar, però tampoc ho es tot, em ve al cap un mototurista amb una Africa Twin, tothom en sap el nom, no vaig veure mai que l´hi faltessin cavalls per avançar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Aquest si que es un punt a millorar, si ets al grup i no vols adelantar es millor deixar espai per si algú altre ho vol fer.

Respecte al Mototurista amb Africa Twin, o qualsevol altre :mrgreen: , es cert que mai ha tingut problemas per fer avançaments.
Recordo una vegada que a poc de començar la sortida de Mototurisme,la moto l´hi fallava, va tornar a casa per agafar un altre moto i ens va atrapar com si res, i no vivia al costat :eyes :eyes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 24, 2012 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 24, 2012 10:47 am

Amb això si que teniu raó, que ningú respecta les distàncies de seguretat amb la moto del davant. JO SI. I clar, quan vé una recta tots els que porten motos de més de 100 CV donen gas a fondo i em passen. Sobretot ho fan els ex-membres del forum V-Strom que ara surten amb Mototurisme.

El orgull els hi pot. :| I aquest és el problema que hi veig: jo la tinc més grossa que la teva, doncs haig d'anar davant teu. Em recorda el mateix que quan tenia 18 anys i l'Ossa Copa F3. Venien els 'senyors' amb les K-100, i clar, tenien que anar al davant.

Les costums no canvien, veig. :razz:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 24, 2012 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. juny 24, 2012 7:52 pm

[quote user="PEPI600" post="204908"]Tema recurrent, que va sortint, en públic o en converses més privades i que es força díficil de tractar. Des que estic a Mototurisme, he passat de ser dels que l´avancen sempre, a poder avançar a molta gent. Aquí hi trobo més un problema compartit entre el que vol portar un ritme més alt i el que va gaudint del paissatge o simplement no vol correr, no hi ha culpables si no que diferents maneres de conduir, al ser un grup tan nombrós es normal. Jo tinc molt clar que en grup, excepte quan fas un tram que vas més o menys sol, no es pot correr, que pots avançar amb seguretat bé, que no, doncs deixa una mica d´espai amb el de davant, i ja arribarà l´oportunitat de fer-ho amb seguretat, a banda deixes lloc per els més atrevits puguin fer un avançament segur, doncs quan arribes a un grup de cinc o sis motos enganxades, per molt bó que sigui el teu ritme, costa d´avançar-los de cop. Per mi hauriem de respectar més les distancies de seguretat i evitar tallar corves, he vist moltes vegades en revolts entrellaçats, agafar-los ben rectes, si tens algú al darrera intentant avançar o que fa l´avançament en aquell moment, doncs hi ha bona visibilitat, es crea una situació de perill que s´hauria evitat, fent un cop d´ull al retrovisor.

Apa no m´enrotllo més, només diré que els cavalls hi fan a l´hora d´avançar, però tampoc ho es tot
, em ve al cap un mototurista amb una Africa Twin, tothom en sap el nom, no vaig veure mai que l´hi faltessin cavalls per avançar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Amb l'Africa i la Varadero ... bueno ... però quant és dur de pelar és quant va enxufat amb la Z1000 !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. juny 24, 2012 9:08 pm

[quote user="Randy-650" post="204920"]Amb això si que teniu raó, que ningú respecta les distàncies de seguretat amb la moto del davant. JO SI. I clar, quan vé una recta tots els que porten motos de més de 100 CV donen gas a fondo i em passen. Sobretot ho fan els ex-membres del forum V-Strom que ara surten amb Mototurisme.
El orgull els hi pot. :| I aquest és el problema que hi veig: jo la tinc més grossa que la teva, doncs haig d'anar davant teu. Em recorda el mateix que quan tenia 18 anys i l'Ossa Copa F3. Venien els 'senyors' amb les K-100, i clar, tenien que anar al davant.
Les costums no canvien, veig. :razz:[/quote]Randy, jo no em sento pas al·ludit. Tal com ja vaig apuntar en aquest mateix fil, a l'V-Strom els avançaments eren la excepció. I si algun dia tinc una moto de mes de 100 cavalls seguiré anant al ritme actual ja que, amb els "ni-ho-se-ni-m'interessa" cavalls que té la meva V-Strom, me'n sobren una bona colla.

Jordi "Prony" :ban :ban

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 11, 2012 6:27 pm

Sense anar més lluny, aquest cap de setmana passat vam participar de la sortida Urbanitas que va ser un èxit total però quan varem sortir a rodar, nosaltres conscients del nostre ritme lent, sempre procurem parlar amb el moto-escombra i anar al darrera per no entorpir a ningú. Si veiem algú pel retrovisor ens apartem, posem intermitent i deixem passar.
Tota precaució és poca!
Després de l'aturada a Guimerà i quan ja ens dirigiem cap a dinar, varem tenir un petit ensurt quan, en una carretera estreta, mal asfaltada i amb sorra, una moto "X" ens avança a tota velocitat, apurant més del necessari a final d'una recta i, després de clavar frens, la moto li fa un estrany i li derrapa del darrera. Per sort la cosa no va passar d'aquí però voldria recordar a la gent que corre més, que de vegades, un avançament així pot provocar un ensurt a persones menys experimentades de conseqüències poc agradables.
Si us plau, tingueu sempre en compte que a la carretera no aneu sols i penseu una mica en els altres, Gràcies.
Afegeixo, era una sortida en grup no massa nombrós i crec que tenint en compte les condicions de la via i el trànsit, l'avançament va estar completament fora de lloc. Si algú necessita més adrenalina, si us plau, que vagi a un circuit.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 6:41 pm

[quote user="GRUM" post="206928"]Sense anar més lluny, aquest cap de setmana passat vam participar de la sortida Urbanitas que va ser un èxit total però quan varem sortir a rodar, nosaltres conscients del nostre ritme lent, sempre procurem parlar amb el moto-escombra i anar al darrera per no entorpir a ningú. Si veiem algú pel retrovisor ens apartem, posem intermitent i deixem passar.
Tota precaució és poca!
Després de l'aturada a Guimerà i quan ja ens dirigiem cap a dinar, varem tenir un petit ensurt quan, en una carretera estreta, mal asfaltada i amb sorra, una moto "X" ens avança a tota velocitat, apurant més del necessari a final d'una recta i, després de clavar frens, la moto li fa un estrany i li derrapa del darrera. Per sort la cosa no va passar d'aquí però voldria recordar a la gent que corre més, que de vegades, un avançament així pot provocar un ensurt a persones menys experimentades de conseqüències poc agradables.
Si us plau, tingueu sempre en compte que a la carretera no aneu sols i penseu una mica en els altres, Gràcies.
Afegeixo, era una sortida en grup no massa nombrós i crec que tenint en compte les condicions de la via i el trànsit, l'avançament va estar completament fora de lloc. Si algú necessita més adrenalina, si us plau, que vagi a un circuit.[/quote]

Aleix em puc imaginar de qui parlas però no ho tinguis en compte, a part de que domina molt la conducció ,que aixó no seria excusa, derrerament esta " en uno de esos dias" i potser va apurar més del que calia. Jo quan el veig a venir ja el deixo passar :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 11, 2012 6:50 pm

Em sembla molt bé que domini i puc entendre que estigui "en esos dias" però crec que quan vas en grup, el primer és el respecte per la resta de components.
Algú va dir en aquest foro, tot i que parlant d'altres temes, que de vegades t'adones que no tens un bon dia, llavors, el millor que pots fer es tornar cap al parking...
Ara imaginat que per culpa d'una apurada d'aquestes, una persona que no controla ni una desena part, s'espanta i clava frens, amb la consequent caiguda... puta gràcia (i perdoneu l'expressió).
Sincerament, ho vaig trobar fora de lloc.

EDITO: és igual, tampoc vull crear polèmica, només comentava una situació desafortunada.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 6:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 7:24 pm

[quote user="GRUM" post="206931"]Em sembla molt bé que domini i puc entendre que estigui "en esos dias" però crec que quan vas en grup, el primer és el respecte per la resta de components.
Algú va dir en aquest foro, tot i que parlant d'altres temes, que de vegades t'adones que no tens un bon dia, llavors, el millor que pots fer es tornar cap al parking...
Ara imaginat que per culpa d'una apurada d'aquestes, una persona que no controla ni una desena part, s'espanta i clava frens, amb la consequent caiguda... puta gràcia (i perdoneu l'expressió).
Sincerament, ho vaig trobar fora de lloc.

EDITO: és igual, tampoc vull crear polèmica, només comentava una situació desafortunada.[/quote]

I no seré jo qui et vulgui treure la raó, però segur que ell mateix es conscient de la situacio i el proper cop anirá amb més de compte
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “General”