Marquez i Pedrosa a junts Repsol Honda al 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Marquez i Pedrosa a junts Repsol Honda al 2013

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 10, 2012 2:10 am

Despres de l´adeu d'Stoner i la renovació del Dani, també han confirmat que l´any vinent en Marc Marquez pujara a MotoGP i serà company d'equip del Dani a Repsol Honda
Imatge
Imatge

font noticia]
Ex ...moltes coses

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Marquez I Pedrosa A Junts Repsol Honda Al 2013

Entrada Autor: Boolean » dt. jul. 10, 2012 8:22 am

Baralla de galls o agermanament català? :mrgreen:

Que pintin la senyera al carenat de les Honda's!!! :b9
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 8:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 10, 2012 8:27 am

Per mi haurien d'indemnitzar a Toni Elias, flamant campió de Moto2 el 2010, que pujà a MotoGP amb la merda de la llei rookies i corrent sense pena ni glòria amb una moto que no anava ni amb rodes... com matar un pilot en dos capítols... i ara resulta que en Marc Marquez (un gran pilot i per mi un dels millors, però això és aliè a la seva persona), directament arriba a MotoGP i te una Honda Repsol HRC... increíble!
Tothom sap que la llei l'han derogat per pressions econòmiques i de les grans multinacionals, que són les que manen (llegeixi's Repsol i Honda)... els temps dels Tsars amb colors de sponsors... revolució?

Gent, cada cop m'agraden més les curses, però menys el business que s'hi manega...

Que li deixin una Yam oficial a en Toni... o una Tech3... i veurieu...
Qui diu en Toni diu qualsevol que s'ho mereixi...

Són generalismes, però ja enteneu...

Bé, espero que en Marc ens faci aixecar del sofà... perque ultimament a MotoGP hi falten emocions...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 8:32 am, en total s’ha editat 3 vegades.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 10, 2012 9:13 am

Dos catalans al mateix equip :ban :ban :ban a veure si en Pedrosa es motiva amb la pujada de´n Marquez ;)
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 10, 2012 9:36 am

aquest diumenge ho vaig sentir durant la cursa que en Noyes o comentava,la veritat es que en aquest box ja li feia falta una mica d'alegria perque en Pedrosa (el meu preferit) es mes ''soso'' que una sopa d'aigua sense sal i del seu manager mes val no comentar res :crys :crys i en Marc es tot alegria,espero que ara que el començaran a apretar no li canvii el caracter ja que amb calers de veritat per el mitg............... :tremolant :tremolant
Imatge

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dt. jul. 10, 2012 10:16 am

El gran problema d'en Pedrosa es diu ALBERTO PUIG

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 10, 2012 10:52 am

[quote user="Xavmar" post="206755"]El gran problema d'en Pedrosa es diu ALBERTO PUIG[/quote]

doncs a mi em sembla que en Dani ja ha demostrat tot el que podia demostrar.... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dt. jul. 10, 2012 12:36 pm

[quote user="Llagasta" post="206761"]doncs a mi em sembla que en Dani ja ha demostrat tot el que podia demostrar.... :roll:[/quote]

Bufff. No hi estic gens d'acord.

De vegades en Dani em recorda al pilot de F1 Chris Amon del que Mario Andretti va arrivar a dir que tenia tanta mala sort que si s'hagués fet enterrador la gent hauria deixat de morir-se.

I es que en Pedrosa des que va arrivar a GP que ha anat acumulant mala sort per tot arreu. Quan no eren caigudes que el trencaven per tot arreu i que el feien perdre carreres (Recordem les d'Alemania quan era líder, la de Japó o la de l'any passat amb en Simoncelli), era que la Honda no anava gens bé. Recordo una carrera crec que fa dos temporades on a la recta, A la recta!!!! de Qatar allò es movia que donava gust. I si no era cap de les dos coses... eren els pneumàtics... enrecordeu-vos de aquella polèmica entre Michelin i els Bridgestone que va obligar a en Rossi a canviar de marca a mitja temporada.

Que si, que en Stoner va arribar l'any passat i va guanyar el títol... però l'australià no es va perdre quatre carreres...

Per a mi, avui per avui no hi ha pilot a la graella com en Dani. Si no recordo malament, parlo de memòria, crec que és el pilot amb més pòdiums de la història sense haver aconseguit el títol de GP... això havent-se perdut per lesions moltes més carreres que, m'atreviria a dir, tots els seus grans rivals junts...
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 10, 2012 12:56 pm

[quote user="Fjodor" post="206737"]

Gent, cada cop m'agraden més les curses, però menys el business que s'hi manega...

[/quote]

Opino el mateix. Cada vegada em recorda més al negoci de la F1 amb en Bernie Ecclestone. I ara veurem el GP de Panxitolandia que volen fer l'any que bé com acabarà la historia....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. jul. 10, 2012 1:36 pm

Una Gran Noticia, m'hen alegro molt !!!!!!!!!!!!!

A veure quant de temps triga en Marc en adaptar-se a motogp, i començar a apretar el cargols als liders !!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 10, 2012 1:54 pm

Líders?..
els que tenen millors mecàniques... sempre, últimament.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 10, 2012 5:25 pm

[quote user="Vicenç" post="206771"][quote user="Llagasta" post="206761"]doncs a mi em sembla que en Dani ja ha demostrat tot el que podia demostrar.... :roll:[/quote]

Bufff. No hi estic gens d'acord.

De vegades en Dani em recorda al pilot de F1 Chris Amon del que Mario Andretti va arrivar a dir que tenia tanta mala sort que si s'hagués fet enterrador la gent hauria deixat de morir-se.

I es que en Pedrosa des que va arrivar a GP que ha anat acumulant mala sort per tot arreu. Quan no eren caigudes que el trencaven per tot arreu i que el feien perdre carreres (Recordem les d'Alemania quan era líder, la de Japó o la de l'any passat amb en Simoncelli), era que la Honda no anava gens bé. Recordo una carrera crec que fa dos temporades on a la recta, A la recta!!!! de Qatar allò es movia que donava gust. I si no era cap de les dos coses... eren els pneumàtics... enrecordeu-vos de aquella polèmica entre Michelin i els Bridgestone que va obligar a en Rossi a canviar de marca a mitja temporada.

Que si, que en Stoner va arribar l'any passat i va guanyar el títol... però l'australià no es va perdre quatre carreres...

Per a mi, avui per avui no hi ha pilot a la graella com en Dani. Si no recordo malament, parlo de memòria, crec que és el pilot amb més pòdiums de la història sense haver aconseguit el títol de GP... això havent-se perdut per lesions moltes més carreres que, m'atreviria a dir, tots els seus grans rivals junts...[/quote]

Vols dir que tot aixó es "mala sort" ??
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2012 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dt. jul. 10, 2012 5:33 pm

No m'agrada que les curses estiguin farcides de pilots espanyols, molts circuits espanyols, amos del mundial espanyols i sponsors espanyols. No és gens bo pel mudial, ni per els espanyols. Penso el mateix si el mundial es catalanitza. Exemple: el mundial de trial, que aviat no ens interesará ni als catalans. Ni han uns cuants que ja han tingut prous anys per demostrar si vàlen, o no, per això.
Per cert, te collons que (a l'espera entre curses) el gran Dennis Noyes els hi recordés (als pallussos dels seus companys) que s'estaven disputant les 24h. Segurament no teníen ni idea del que els hi deia, obssessionats per tripletes, dobletes i se p... mare. No hi ha manera, entre les nenas macas al paddock i l'espanyolisme malaltís d'en Mela...
Tant de bo no ens arribi mai a nosaltres aquesta cegesa.

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dt. jul. 10, 2012 5:44 pm

[quote user="STELVIO 00" post="206798"]

Vols dir que tot aixó es "mala sort" ??[/quote]

Torno una altra vegada a la F1. Avui en dia tothom té més o menys clar que n'Alonso és dels millors pilots de la parrilla de F1. Està en un equip com Ferrari... però si les coses no funciones fins i tot ell és incapaç d'avançar a una kangoo i perdre un Mundial.
I serà que Ferrari no té grans ingeniers, i maravellosos simuladors, i grans estrategues... i en els darrers dos o tres anys mira quants cops han ficat la pota fins al fons....

Per a mi això també és mala sort.
Mala sort és que Honda faci una moto que es belluga com un flam fins i tot en recta (Aquí crec que van pecar de sobèrbia, no és el primer cop, i es creien que rebaixant les motos a 800cc, recordeu que tothom deia que això afavoria en Dani, ja estava tot fet. I no van comptar que els demés també fan motos i s'ho curren... però això és una altra història). O que Michelin faci uns pneumàtics amb sobres de xiclet. Si a això hi sumem que el noi és poc menys que de vidre, tenim un cóctel una miqueta perillós.

I que vols que et digui. Val que Repsol pot portar molts calers, però això és un negoci. I Honda no crec que siguin unes germanetes de la caritat com per renovar en Dani per dos anys més si no estan convençuts que el xaval s'ho val. Serà que no hi han pilots a la graella que, segons molts, amb la moto adequada ho farien molt millor...
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dt. jul. 10, 2012 6:00 pm

[quote user="Ieie" post="206802"]No m'agrada que les curses estiguin farcides de pilots espanyols, molts circuits espanyols, amos del mundial espanyols i sponsors espanyols. No és gens bo pel mudial, ni per els espanyols. Penso el mateix si el mundial es catalanitza. Exemple: el mundial de trial, que aviat no ens interesará ni als catalans. Ni han uns cuants que ja han tingut prous anys per demostrar si vàlen, o no, per això.
Per cert, te collons que (a l'espera entre curses) el gran Dennis Noyes els hi recordés (als pallussos dels seus companys) que s'estaven disputant les 24h. Segurament no teníen ni idea del que els hi deia, obssessionats per tripletes, dobletes i se p... mare. No hi ha manera, entre les nenas macas al paddock i l'espanyolisme malaltís d'en Mela...
Tant de bo no ens arribi mai a nosaltres aquesta cegesa.[/quote]

Buenas!!!

En gran part et donc la raó, però has de comptar una cosa: Aquí en aquest aspecte les coses es fan mitjanament bé. Pensa que molts pilots estrangers venen aquí a fer les curses d'iniciació precisament pel nivell (I pel clima, però això ja és una altra cosa). I això no és nou. En Stoner quan va arribar a Europa va competir en el Campeonat d'Espanya, el mateix amb el Bradl que va arribar a ser campió de 125cc. Si mires l'actual llista de pilots del CEV veuràs que hi han de per tot... encara que molts son espanyols, clar.

Vull dir que tot i que a mi tampoc m'agrada, és normal que hi hagi una amplia representació de pilots espanyols. Ara, també penso que això va a ratxes, com va passar amb els british, amb els italians, els americans/australians i dintre d'un temps qui sap...
Salut!!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. jul. 10, 2012 10:13 pm

No doneu tantes voltes a les coses.Disfruteu
de les curses i deixeu estats,equips,etc...Com
en Marc agafi rapid el fil,em sembla que ho passarem
pipa.Que es preparin.I us puc assegurar que molts
podran aprendre a ser bon pilot i millor persona.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 8:41 am

[quote user="Oscar" post="206828"]No doneu tantes voltes a les coses.Disfruteu
de les curses i deixeu estats,equips,etc...Com
en Marc agafi rapid el fil,em sembla que ho passarem
pipa.Que es preparin.I us puc assegurar que molts
podran aprendre a ser bon pilot i millor persona.[/quote]

Oscar, portas el "93" a la sang :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 11, 2012 9:54 am

[quote user="Vicenç" post="206771"] crec que és el pilot amb més pòdiums de la història sense haver aconseguit el títol de GP... ...[/quote]

no cal que ens enganyem,porta la millor moto del Mundial i l'equip amb mes soport monetari,si a sobre no fes podis ja seria per llogar-hi cadires :crys :crys a part no dire qualsevol.........pero si en Rossi per exemple,al que li agreixo l'espectacle que va donar durant anys i ara no deixa de ser un Schumaquer mes,no hagues baixat d'aquest cavall guanyador encara ara ningu tindria posibilitats de guanyar cap cursa (o potser m'ho sembla a mi) :twisted: :twisted:
Imatge

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dc. jul. 11, 2012 1:16 pm

[quote user="Kpeps" post="206857"][quote user="Vicenç" post="206771"] crec que és el pilot amb més pòdiums de la història sense haver aconseguit el títol de GP... ...[/quote]

no cal que ens enganyem,porta la millor moto del Mundial i l'equip amb mes soport monetari,si a sobre no fes podis ja seria per llogar-hi cadires :crys :crys a part no dire qualsevol.........pero si en Rossi per exemple,al que li agreixo l'espectacle que va donar durant anys i ara no deixa de ser un Schumaquer mes,no hagues baixat d'aquest cavall guanyador encara ara ningu tindria posibilitats de guanyar cap cursa (o potser m'ho sembla a mi) :twisted: :twisted:[/quote]

Collons!!!, i en Spies també la porta, i mira quins resultats està fent... i mira en Massa amb el Ferrari...

Clar que la moto (o el cotxe) fa molt, però com dius tu, desenganyat, no li donen la millor moto al primer que passa per allí o al més simpàtic.
I sembla que estigui a sou d'en Pedrosa... tant de bó!!!! :cool: :cool: :cool:

Insisteixo en una pregunta: de les set temporades que porta en Dani a GP digue'm quantes d'elles ha pogut tenir un any "normal".
Salut!!!

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. jul. 11, 2012 7:37 pm

De set temporadas cuantas han estat "normals"? Doncs cap ni una. No crec gaire normal estar.se set temporadas seguidas a l'equip Honda oficial, no ser campió i -el que trobo més fort- que ningú t'ho recrimini.
¿Les úniques conclusions que hem de treure és que les lesions no l'han respectat i que la moto no ha estat a l'alçada? Vinga home!!! Crec que ja n'hi ha prou d'aixó.
"Fué bonito mientras duró" diuen els nostres veins.

Respon

Torna a “General”