Gràcies. Precisament avui haig d'anar al lloc en qüestió (quasi la meva segona casa) a buscar el neumàtic del darrera de la ADV. Els hi diré que em passin un moneder d'aquests, però em sembla que no es suficient pel meu manoc de claus...
Hahà! el dia que canvii de moto està molt clar, no? Jo no tinc cap dubte! :razz: :razz: :razz: Però haurem d'esperar que ara la fresquera està eixuta... a més, vull esperar a veure què fan amb la versió 1300...
AJUDA... TEMA CLAUS DE LA MOTO
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: AJUDA... TEMA CLAUS DE LA MOTO
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 13, 2012 8:25 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="207084"]Gràcies. Precisament avui haig d'anar al lloc en qüestió (quasi la meva segona casa) a buscar el neumàtic del darrera de la ADV. Els hi diré que em passin un moneder d'aquests, però em sembla que no es suficient pel meu manoc de claus...
Hahà! el dia que canvii de moto està molt clar, no? Jo no tinc cap dubte! :razz: :razz: :razz: Però haurem d'esperar que ara la fresquera està eixuta... a més, vull esperar a veure què fan amb la versió 1300...[/quote]
Es cert , et será més facil canviar de moto , que de clauer :mrgreen: :mrgreen:
Hahà! el dia que canvii de moto està molt clar, no? Jo no tinc cap dubte! :razz: :razz: :razz: Però haurem d'esperar que ara la fresquera està eixuta... a més, vull esperar a veure què fan amb la versió 1300...[/quote]
Es cert , et será més facil canviar de moto , que de clauer :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Hahà... si. :lol: