Crta. C15 a l'alçada de Vilafranca del Penedès

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Crta. C15 a l'alçada de Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Carles » dc. jul. 11, 2012 9:29 pm

Bones!!!

Al km 14 de la carretera C15 entre Vilanova i Vilafranca s'han succeït una sèrie d'accidents poc casuals. Entre d'altres que s'han escoltat recentment, n'he trobat aquests dos:

01 de Juny: Quatre noies de 18 anys de Barcelona moren en un accident a Vilafranca

http://www.ara.cat/societat/morts-accid ... 29053.html

01 de Juliol: Un muerto y un herido grave en un choque frontal en la C-15 en Vilafranca del Penedès

http://www.europapress.es/catalunya/not ... 01632.html

I la Generalitat segueix vivint al seu món:

http://www.regio7.cat/anoia-baix-llobre ... 00895.html

I com a testimoni personal... l'altre dia al finalitzar l'autovia i convertir-se en una carretera de doble sentit, un Leon ens va avançar quedant-se al carril esquerra sense saber que estava circulant en direcció contrària. Per una banda no es va adonar que no hi havia autovia (falta de cartells informatius, potser?), i per l'altra degut a la lletja costum de circular per l'esquerra... li vaig estar fent llums però no es veia al ser migdia, i al voler agafar-lo per dir-li ja van venir cotxes de cara... per sort venien a poc a poc i tot va quedar en un ensurt, però podia haver estat un accident mortal!

Aprofito per posar un link a una carta que envien els afectats als mitjans i utilitzen per tenir força per intentar canviar alguna cosa. Us podeu adherir a les signatures escrivint a l'email que s'hi indica. La vam rebre l'altre dia des d'un conegut de la Patricia...

https://docs.google.com/open?id=0B2DkEu ... WN4TEZLcEE
PROU MORTS, SI US PLAU

Sovint no actuem fins que succeeix la tragèdia. Sovint no reaccionem fins que aquesta
tragèdia ens toca de prop. Sovint relativitzem i atribuïm les tragèdies a la casualitat.
Segurament aquesta actitud és humana. Ens deixa la consciència tranquil•la.

Però avui ens trobem amb el cor encongit per la mort d'un amic. Amb el cor encongit i
enrabiats, molt enrabiats perquè aquesta mort s’hauria pogut evitar.

En Pere va morir el passat divendres en un accident de trànsit a la C-15, a Vilafranca,
a 200 metres d’on fa pocs dies van morir la Paula, la Júlia, l’Alexandra i la Claudia; i el
que és més greu, segurament per la mateixa causa: una insuficient senyalització en
passar d’autovia a carretera de dos sentits.

Per favor, siguem sincers amb nosaltres mateixos. Aquests accidents no són fruit de la
casualitat ni de les imprudències. No els podem relativitzar i menys esperar a que es
trenqui la sisena família per prendre alguna decisió.

Des de la nostra posició de ciutadans i usuaris d’aquesta carretera exigim mesures
urgents per evitar més accidents en aquest punt negre.

Prou morts, si us plau.
Aneu al tanto... i a veure si després de difondre noticies i
comentaris al respecte fan alguna cosa aquests que vetllen per la nostra seguretat!

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Crta. C15 a l'alçada de Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 11, 2012 10:13 pm

Gràcies Carles!
No crec que serveixi per a molt...ja sabem com funcionen aquestes coses.
Ja he enviat la meva firma a la carta!
Ex ...moltes coses

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Crta. C15 A L'alçada De Vilafranca Del Penedès

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. jul. 11, 2012 11:37 pm

Moltes gracies , a mi en va tocar de prop , tant com la mort d'una neboda en accident de transit i se en persona el que pateix la familia. Ja he firmat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. jul. 12, 2012 1:24 am

En la meva humil opiniò, és massa greu com per enviar cartes, i signatures, a vegades simplement no està correctament informat el que pertoca.

Un tema tant greu, amb una sol.luciò tant senzilla com afegir un cartell, i mès endavant ja s'arreglarà.. enviant una sola carta ben argumentada, i una soluciò ben mastegadeta.. per a ells,.. que no hagin de rumiar gaire, i entretindre's, i alhora econòmica.. Els hi surt a compte fer cas de la carta i aixì tots contents.

I confiant, que ho arreglaran, no pas pressuposant, ja d'avantmà que no ho faran.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. jul. 12, 2012 1:36 am

De vegades pot ser efectiu fer-ho arribar al RACC...a la seva revista solen sortir casos de senyalitzacions mal fetes que a través de denuncies aconsegueixen que s'arreglin. Per provar...

És realment trist que les coses funcionin així, on sembla clar que algú no ha fet bé la seva feina :( :( :( :( :( :( :( :( :(

sort per aquests mons de Déu
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 12, 2012 7:19 am

Pot ser efectiu també avisar als mitjans, TV3, El Periodico, 8 TV, desgraciadament allá ón hi ha sang i fetge, cobreixen la noticia.

També signaré la carta.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 7:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. jul. 12, 2012 11:15 am

Jo visc a Sitges i treballo a La Granada, així que el recorregut lògic em fa passar per aquí cada dia, però ho evito sortint del polígon per un camí rural asfaltat fins Sant Cugat Sesgarrigues i a partir d'aquí vaig per Olivella, molt més divertit i molt menys perillòs.

Tot i així, hi passo sovint i ja vaig comentar a gent propera fa un cert temps que el tram que circula paral·lel a l'autopista és un perill. Aquest mes de juliol ja hi he vist dos accidents importants i caixes taronges d'aquestes que anuncien radars.

És cert que potser la senyalització no és prou clara, però potser ho és perquè alla on acaba l'autovia hi ha força cartells indicant per on has d'anar per arribar al teu destí, però jo crec sincerament que en aquest tram el veritable perill és la velocitat excessiva i sabeu que no sóc pas dels qui normalment opinen a favor de les limitacions i els controls i a més us puc assegurar que si hi posessin sovint controls de velocitat ocults en aquest tram, m'haurien enxampat.
sergibuda

they called me an accident

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. jul. 23, 2012 2:55 pm

.
Bones, doncs sembla que la Generalitat es comença a moure, n'hi ha de tots colors...

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&idioma=0

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. jul. 23, 2012 6:19 pm

Bé , sembla que han fet efecte tots els moviments.
Ara caldrá anar hi els propers dias a veure les mesures aplicades.
ImatgeImatgeImatge

Kikure
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 10:09 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Kikure » dt. jul. 24, 2012 9:36 pm

el problema d'equest pais sempre es el mateix.... no es demanen responsavilitats de cap mena ja que la culpa es negre i no la vol ningu el que fasi una cagade que la pagui expedient i suspensio preventiva de sou i feina, perduneu pro no me pugut esta de fotre cullerada ja que se de que va el tema i no hi ha res que justifiqui un accident u/o la mort a consecuencia del mateix. :evil:

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. jul. 24, 2012 11:03 pm

Ja està bé que s'intenti millorar una possible solució conflictiva, com bé dieu és una llàstima tantes morts d'aquests tipus. A ningú ens agrada que això passi.

Dit això, també crec que moltes vegades ens oblidem del que significa conduir. Tinc la impressió que molta gent (jo mateix, en moltes ocasions) posa el pilot automàtic a l'hora d'asseure's davant un volant, i no està massa pendent de senyals i indicacions perque ja sap on va, o és el GPS que li va dient què ha de fer, oblidant que les carreteres estan senyalitzades i que s'ha d'anar al cas de les possibles incidències (eps, que ja se que en molts casos no s'hi pot fer res si un cotxe et ve de cara :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant ).

Per què ho dic? Perque fa dos diumenges vaig anar a sitges des d'igualada passant per Vilafranca (clar) i a arrel d'aquest fil, en tornar em vaig fixar molt en aquest tram. Quan vens de mar sentit vilafranca autovia 2 carrils, barrera de ciment que separa els dos sentits i tal, 1a senyal de fi d'autovia a 1000 m, ok, 2a senyal de fi d'autovia a 500 m, OK. Arriba el punt i desapareix la mitjanna de ciment, un senyal d'avís de circulació en doble sentit, un bon tros de pivots de plàstic de color verd substituint el ciment i ben bé 500m o més de doble línea contínua que ens impedeixen canviar de carril...què més necessitem per assabentar-nos que l'autovia s'ha acabat? No sé, és només una reflexió.

Veig molt més perillós, els trams al voltant de Vilafranca que hi ha un doble carril que no saps ben be si ho és ja que coincideixen amb incorporacions i sortides però el que no vol deixar la carretera principal, per allò de circular sempre per la dreta (ejem) no queda clar si s'hi ha de posar o no, pq els cartells de sobre els carrils no semblen indicar-ho. Es donen situacions molt problemàtiques amb avançaments per la dreta, dubtes...m'enteneu el que vull dir? Per no dir res de la rotonda elevada que van plantar a l'antic enllaç de la 340 sense gairebé senyalització...els primers dies ja hi havia marques de cotxes que havien anat avall :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

En fi, això no treu que s'hagin de demanar totes les responsabilitats que calgui, sobretot als encarregats dels indicadors de direcció en carreteres i trencalls. Per llogar-hi cadires, però això seria un altre tema.

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Kikure
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 10:09 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Kikure » dc. jul. 25, 2012 2:21 pm

hola: no voldria entra en davat i menys aqui i en aquest foro, pro company de .... mestas donan la rao mira un acciden de circulacio es un fet fortuit e involuntari si no es aixi estem parlan d'unaltre tema,em gps o sense les senyals de circulacio col-locades a les vias urbanas i/o interurbanas ja hi ha normativa que i regula, distancia , lloc ,alçada ,etc etc etc.
el problema es que en aquets casos on la taxa de siniestraviliat i/o mortalitat es evident nocreus que el que correspon per ejem. es la Presencia Preventia i aleatoria, no creus que es mes efectiu que moltes senyas. de fet el dia que ens veiem ja en parlaren i per intercavia impresions jeje

Respon

Torna a “General”