Gas Gas I La Policia Japonesa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Gas Gas I La Policia Japonesa

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 22, 2012 11:17 am

La marca de Salt ha guanyat un concurs organitzat per l'Acadèmia de Policia del Japó mitjançant el qual es converteix en el proveïdor oficial de motos off-road per al entrenaments dels alumnes.

Imatge

La moto escollida per a aquesta finalitat és la TX Radonné, un total de 40 unitats que seran lliurades al mes d'abril i que l'acadèmia de policia farà servir per millorar les aptituds dels alumnes al manillar d'una moto.

Imatge

La nova decoració de la TX Randonné versió "Police" coincideix amb la renovada imatge del model 2013, que portarà els mateixos colors encara canviaran algunes especificacions tècniques. La GAS GAS TX Radonné Police no porta il · luminació, incorpora protector de càrter reforçat, una corba d'escapament directa i el reposicionament del tirador de starter costat del motor.
Imatge

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Gas Gas I La Policia Japonesa

Entrada Autor: Ricmel » dc. ago. 22, 2012 12:26 pm

Una gran notícia per a la marca gironina.

Guanyar els japos a casa!!!!!!!
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 22, 2012 12:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. ago. 22, 2012 1:29 pm

Doncs una molt bona noticia !!!
ImatgeImatgeImatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. ago. 22, 2012 4:57 pm

Us heu fixat quin motor els hi han venut!!! :roll: :roll:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 22, 2012 5:22 pm

[quote user="Ieie" post="210206"]Us heu fixat quin motor els hi han venut!!! :roll: :roll:[/quote]

Si, l'indestructible 125 d'aire de .... Yamaha. :cool:
Un motor superfiable per anar a fer una volta al món off-road. I suposo que Gas-Gas, al tenir acords comercials amb els motors Yamaha els ha ajudat a que la compra per part de la policia japonesa sigui efectiva.

TX 125 Randonnè
Motor 4T monocilíndrico, refrigeración aire
Cilindrada 123,3 cc
Diámetro y carrera 54 x 54 mm
Cambio Caja de cambios de 5 vel
Embrague Sistema multidisco en baño de aceite
Carburador PTK
Chasis Chasis tubular en cromo-molibdeno
Basculante Aluminio, Sistema progresivo por bieletas
Horquilla delantera MRP diam barras 40 mm
Regulación Extensión y compresión regulables
Amortiguador Monoamortiguador hidráulico SACHS
Regulación Extensión y precarga del muelle regulables
Recorrido Recorrido rueda trasera 164 mm
Tipo de llanta Llanta radiada en aluminio
Llanta - neumático Delante: 1.6 x 21 - Michelin Trial 2.75 x 21
Llanta - neumático Detrás: 2.15 x 18 - Michelin Trial 4.00 x 18 TL
Freno delantero 185 mm flotante, pinza de 4 pistones
Freno trasero Disco 150 mm, pinza de 2 pistones
Combustible 4 l
Peso seco 86 kg
Dimensiones Longitud x anchura x altura: 2.050 x 827 x 1.120 mm
Distancia entre ejes 1.330 mm
Altura asiento 685 mm (sin asiento) / 800mm (con asiento)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. ago. 22, 2012 7:04 pm

Te molt de merit això!!
Sens dubte una molt bona noticia
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. ago. 22, 2012 7:38 pm

Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara de l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni :D
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 22, 2012 7:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. ago. 22, 2012 8:50 pm

Això és gairebé com vendre congeladors al Pol Nord. Trobo que té molt de mèrit.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 22, 2012 9:13 pm

[quote user="SisoRT" post="210214"]Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara de l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni :D[/quote]

Doncs jo quan era jove vaig tenir la sort -o la desgràcia- de tenir una de les primeres Gas-Gas de trial, la Halley. Et pots creure que em va durar tres mesos sols? És que vaig petar el basculant i la fàbrica no se'n va voler fer càrrec! Deien que al no estar matriculada i que es feia servir per competir, quan jo maig vaig competir amb ella.

Era una com aquesta:

http://www.motofan.com/segunda-mano/gas ... 05/ocasion

Vaig dir que mai més Gas-Gas, però amb el temps vaig veure que les enduro 250 2T estaven millor fetes. Ara en canvi qui es compra un enduro 4T ja ha begut oli. :roll:

La meva opinió personal i que no cal que sigui compartida és que Gas-Gas fa temps que ha perdut el rumb.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. ago. 22, 2012 9:34 pm

[quote user="Randy-650" post="210222"][quote user="SisoRT" post="210214"]Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara de l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni :D[/quote]

Doncs jo quan era jove vaig tenir la sort -o la desgràcia- de tenir una de les primeres Gas-Gas de trial, la Halley. Et pots creure que em va durar tres mesos sols? És que vaig petar el basculant i la fàbrica no se'n va voler fer càrrec! Deien que al no estar matriculada i que es feia servir per competir, quan jo maig vaig competir amb ella.

Era una com aquesta:

http://www.motofan.com/segunda-mano/gas ... 05/ocasion

Vaig dir que mai més Gas-Gas, però amb el temps vaig veure que les enduro 250 2T estaven millor fetes. Ara en canvi qui es compra un enduro 4T ja ha begut oli. :roll:

La meva opinió personal i que no cal que sigui compartida és que Gas-Gas fa temps que ha perdut el rumb.[/quote]

No l'hi demanem a Gas Gas, el que no fem a marques consolidades. Els catalans sempre patim del mateix pal ! :razz: Salut!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 22, 2012 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”