Triar Una 'naked'

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Triar Una 'naked'

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 18, 2012 1:55 pm

[quote user="Amotu" post="209949"]Doncs no puc pillar una Naked 650 o 750 limitada amb el A1?[/quote]

Si, noi, si. Pots firar-te, per dir-ne algunes, una Kawasaki ER6-N:

Imatge

Una Ducati Monster 696:

Imatge

Una Suzuki Gladius 650 :

Imatge

P.D: Amb tant de canvis de la normativa per portar motos ara per ara vaig una mica perdut i no recordo quina relació potència/pes han de dur. :???:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » ds. ago. 18, 2012 2:16 pm

[quote user="Amotu" post="209949"]Doncs no puc pillar una Naked 650 o 750 limitada amb el A1?[/quote]

Si, de les que tu comentes, si. Si no vaig errat, la moto sense limitar no pot tenir més de 80 ó 100CV, i alguna cilindrada. Em sembla que amb una CBF600 (78CV) si que la pots portar (limitada, és clar), però una Hornet (102?CV) ja no pots.

El meu comentari anava pel fet que no sembla que tinguis clar el que vols. Amb dos anys de moto ja ho tindràs clar, i potser voldràs una 1000, o una trail o una touring. Jo estava convençut que la meva moto (una CBF600) era realment lo que volia. Ara m'adono que encara que hagi tingut 0 problemes i la moto vagi molt bé, a més de 120km/h cansa (també he tingut una Deauville, i es nota molt la diferència) preferiria una moto amb carenat, i més còmode per viatges llargs.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Amotu
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Entrada Autor: Amotu » dt. ago. 21, 2012 5:48 pm

[quote user="Xepe71" post="209954"][quote user="Amotu" post="209949"]Doncs no puc pillar una Naked 650 o 750 limitada amb el A1?[/quote]

Si, de les que tu comentes, si. Si no vaig errat, la moto sense limitar no pot tenir més de 80 ó 100CV, i alguna cilindrada. Em sembla que amb una CBF600 (78CV) si que la pots portar (limitada, és clar), però una Hornet (102?CV) ja no pots.

El meu comentari anava pel fet que no sembla que tinguis clar el que vols. Amb dos anys de moto ja ho tindràs clar, i potser voldràs una 1000, o una trail o una touring. Jo estava convençut que la meva moto (una CBF600) era realment lo que volia. Ara m'adono que encara que hagi tingut 0 problemes i la moto vagi molt bé, a més de 120km/h cansa (també he tingut una Deauville, i es nota molt la diferència) preferiria una moto amb carenat, i més còmode per viatges llargs.[/quote]

Si que ho tinc clar el que vull, si. M'agradaria una 'naked', el que no tinc clar és quina d'elles :smile:

Vaja, o sigui que no cal que faci 2 anys de carnet per portar una 650? genial!!
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. ago. 22, 2012 11:14 am

Opinió personal: la kawa ER6-n, tot i no ser la més maca, és una mooolt bona opció. En trobaràs moltes de segona ma ja limitades a preus raonables, té un bon motor bicilindric sense massa aspiracions però sense cap problema. Té un pes contingut.
El tema que et comenta tothom de que facis 2 anys i després ja veuràs, no t'ho prenguis malament, però simplement és experiència. El món de les motos és diferent que els cotxes i la majoria ens hem trobat que amb el carnet acabat de treure t'agrada molt una moto i creus que és l'amor de la teva vida, però al cap d'un temps, no massa, en veus d'altres i comences a plantejar-te un canvi. No dic que li passi a tothom, però la gran majoria han/hem anat canviant de moto. Per això la recomanació que et fan tots, és que comencis amb una cosa no massa cara (a no ser que vagis sobrat) i ja veuràs com als 2 anys o abans, ja la voldràs canviar per una altra ;)
En tot cas, sobretot, sigui quina sigui la escollida, per poc que puguis, prova unes quantes motos abans de decidir.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Amotu
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Entrada Autor: Amotu » dc. ago. 22, 2012 4:54 pm

El tema és que acostumo a tenir les coses bastant clares des d'un bon principi, i amb el cotxe em va passar el mateix. Va ser el primer i únic cotxe i amb ell fins la fi del món :D
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 23, 2012 12:44 pm

En aquest cas, ho tens tant clar, ria la que més t'agradi i amb ella fins a la fi del mon ;)
pd: m'agrada la teva signatura

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 23, 2012 1:10 pm

[quote user="GRUM" post="210249"]pd: m'agrada la teva signatura[/quote]
Es una canço dels Lax'n Busto ;)
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 24, 2012 2:15 pm

[quote user="Steelman" post="210252"][quote user="GRUM" post="210249"]pd: m'agrada la teva signatura[/quote]
Es una canço dels Lax'n Busto ;)[/quote]

Ho sé, ho sé, per això ho dic, és un dels temes seus que més m'agrada, de quan encara hi havia el gran Pemi, ara... ja no els segeuixo tant.

Respon

Torna a “General”