Tots sabem de l'existència de la "Asociación Mutua Motera", però encara hi han molts moteros que no en són socis. Queda clar, que ningú em mal interpreti, que el fet de fer-se'n soci o no, és una elecció totalment lliure i personal de cadascú.
El cas és que aquesta asociació, que per cert d'aquí a molt poquet és constituirà ja com a MUTUALITAT, vetlla i treballa en benefici de tots nosaltres.
De tota manera, és ben provable que alguns dúbtin de la seva eficàcia, i fins i tot de les seves intencions, ja que moltes de les millores que es volen aconseguir poden semblar molt llunyanes i utòpiques.
De tota manera, la Mutua Motera, ens pot oferir també alguns beneficis molt directes i pròxims en el temps, en forma d'uns bons descomptes a l'hora de comprar extres i accessoris per les nostres motos i pel nostre equipament personal.
Un bon ventall de botigues que comercialitzen amb aquests tipus de productes, col.laboren amb la Mutua Motera oferint interessants descomptes als clients que en siguin socis.
Un exemple...
Ahir mateix, el Carles, la nostre bona amiga Patrícia, la Ceci i jo, vem estar una estoneta de "compres" per Barcelona.
Vem acabar comprant 2 antirrobos d'última generació de la casa LUMA, i 2 sprays de grassa per cadena.
Ens vem estalviar la gens menyspreable qüantitat de 54'17 € entre el Carles i jo pel sol fet de ser soci de la Mutua Motera.
Tenint en compte que la qüota de soci surt per uns 20 € anuals, queda clar que ja hem fet "la pau" sobradament.
En el meu cas, casi tots els extres que hi porto a la Tiger, s'han vist beneficiats per aquests descomptes.
No creieu que és un bon motiu per pensar-s'ho???