Porto molt poc temps a Mototurisme. Com d'altres companys que ja s'han expressat abans, no he sortit mai amb vosaltres a cap sortida (espero corregir això molt aviat). No se a què us referiu quan parleu d'aquest mal rollo que esteu veient. Malgrat això, crec que encara que aquest forum és quelcom que hem de cuidar al màxim perquè es nostre, penso que a cuidar-lo no ajuden pas opinions com alguna que s'ha donat de tot aquest lio. Porto molt poc temps, però el suficient com per adonar-me que hi estic bé, em trobo bé a Mototurisme però no puc obligar a que tothom tingui les mateixes sensacions que jo. Com ja ha dit algú, quan en un grup entra gent que no pertany al nucli fundador, és inevitable que surtin discrepàncies perquè aquesta és la condició humana. S'ha de donar llibertat perque la gent entri al grup, però s'han d'establir unes normes per tot aquell que no estigui disposat a respectar-les hi pugui sortir. Les normes han d'esser d'alló més clares i sense interpretacions possibles. Així els moderadors no hauran d'interpretar-les generant rancunies ni malentesos.
Porto molt poc temps a Mototurisme i tot i que encara no he vist les normes escrites, penso que les conec igualment. Són les normes del sentit comú, d'allò tan nostrat com és el seny. Que hi ha algú que vol programar una sortida "no oficial" el mateix dia d'una kedada de Mototurisme? Doncs que ho faci. No som lliures?. La oficial seguirà sent la oficial, perquè n'haurà estat convocada pels creadors del fórum i la extraoficial seguirà sent això: la extra oficial. I ja està. Per què hem de trobar problemes on penso que no n'hi ha d'haver cap?
Dit tot això, Steelman, et convido i t'animo a seguir com fins ara. Gràcies a tu, m'estimo més la meva moto, la meva afició i cada vegada estic més segur que quan em vaig donar d'alta a aquest fòrum feia allò que és correcte. Gràcies, Steelman, per encomanar-me la teva passió per tot plegat.
Una abraçada forta, amic.
V'ssssssssssssssssssssssssssssss
QUO VADIS MOTOTURISME?????
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Jo porto ja algun temps en Mototurisme,ja vaig comença a el antic foro.
Vaig contribuir, com molts de altres, a la financiaciò de aquest nou foro(segur que no a tota ).I seguire contribuint sempre que m`ho demanin.
Desde que conec Mototurisme, que veig i disfruto mès del Mon de la moto.
Per aixó em sorprem ,que gent que te tantes coses en comù i que se assemblen tant ,tinguin tantes diferencies.
Jo crec que no hi ha tantes diferencies,desde que vaig entra en aquest foro que hi ha a les sortides la mateixa gent i que continuen venint.
ARA;lo que no s`hauria de permetre mai en aquest Foro,ni anar així per la vida ,es insultar i faltar al respecte de uns companys que pertanyen a el nostre grup,tant greument com sa fet.
Fins i tot a nivell de la seva vida particular. I despres pensar que amb un ,SORRY o un PERDO esta tot arreglat.
DEPARDIE, no se que tan fet en BURRUKATALA i sobre tot en XAVITIGER.
Pero per mi que tas passat TRES POBLES. Em donaves la sensació de ser una persona diferent a la que he vist en aquest Post.
Espero que tots reflexionem de les nostres paraules.
UN AGRAIMENT AL JORDI ;EL CARLES;L`ÀLBERT;EL RANDY i a totes les persones sense les que no podrie existir Mototurisme.
Entre elles les que formen part, com es el cas del DEPARDIE;BURRUKATALA;XAVITIGER; I aixi fins a doscents +- components de Mototurisme.
Un Saludo a TOTS I TOTES. :!:
Vaig contribuir, com molts de altres, a la financiaciò de aquest nou foro(segur que no a tota ).I seguire contribuint sempre que m`ho demanin.
Desde que conec Mototurisme, que veig i disfruto mès del Mon de la moto.
Per aixó em sorprem ,que gent que te tantes coses en comù i que se assemblen tant ,tinguin tantes diferencies.
Jo crec que no hi ha tantes diferencies,desde que vaig entra en aquest foro que hi ha a les sortides la mateixa gent i que continuen venint.
ARA;lo que no s`hauria de permetre mai en aquest Foro,ni anar així per la vida ,es insultar i faltar al respecte de uns companys que pertanyen a el nostre grup,tant greument com sa fet.
Fins i tot a nivell de la seva vida particular. I despres pensar que amb un ,SORRY o un PERDO esta tot arreglat.
DEPARDIE, no se que tan fet en BURRUKATALA i sobre tot en XAVITIGER.
Pero per mi que tas passat TRES POBLES. Em donaves la sensació de ser una persona diferent a la que he vist en aquest Post.
Espero que tots reflexionem de les nostres paraules.
UN AGRAIMENT AL JORDI ;EL CARLES;L`ÀLBERT;EL RANDY i a totes les persones sense les que no podrie existir Mototurisme.
Entre elles les que formen part, com es el cas del DEPARDIE;BURRUKATALA;XAVITIGER; I aixi fins a doscents +- components de Mototurisme.
Un Saludo a TOTS I TOTES. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

-
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 11:43 pm
- Ubicació: vallgorguina
QUO VADIS????? -......!!!!STIFF SHIT ¡¡¡
Bon día a tots i en especial per a l´estimat STEELMAN/Jordi
Unes paraules per simplement "DONER UNA OPINIO MES".
La Kathy i jo podríem escriure molt mes "d´unes paraules" reflexan el nostre punt de vista al respecta del nostre ESTIMAT (a més a més d´altres) STEELMAN/Jordi i Natalia.
Benvulgut i MOLT ACREDITAT Jordi, he llegit alguns posts referent a crítiques i comentaris que pot ser tractan (u sols intentan) posar el teu treball, esforç, despeses i molt ben fer, EN DUBTE o també en necesitat de correcció.
Nosaltres dos no tenim cap desitj de criticar o jutjar la teva actuació desde el primer día que MOTOTURISME CATALUNYA va començar a marxar en rodes, NOSALTRES, simplement vam fer igual que molts altres, trucar a la porta i dir, aquí som, PODEM PUIXAR???, i per dir la veritat no hem rebut altre cosa que amistat, companyerisme, organització, y un lider totalment vàlid per a començar, seguir i mantindre
ben VIU un club que MOLTS de nosaltres no hi podríem summiar ni com posar la primera pedra. Y TOT AIXO, sense oferir masa,(nosaltres) simplement agafar la part fàcil, ! HI HA UNA SORTIDA ¡ Simplement ens hem gaudit del VOSTRE treball, esforç i dedicació SENSE ESPERAR AGRAIMENT,(per part vostra) de cap mena.
La Kathy i jo us confirmem la nostra amistad, RESPECTA I AGRAIMENT.
Si la teva actuació, dedicació, i esforç (en tots els aspectes) NO ES SUFICIENTMENT CORRECTA::::: STIFF SHIT.
Aquests posts hi SON, perque hi ha hagut un treball fet, el criticar altres es gratuit, si tingués l¨IAV (Impost afaxit al valor, " o algo així" no hi rebreríes cap crítica). Tots els forums son com una botiga amb les portes obertes, no hi saps qui entra fins que son a dins, així que alguns visitants poden SER UNA SORPRESA.
JORDI., Tú has demostrat amb fets, el que altres solsament poden comentar. La Kathy i jo tenim una imatge molt específica de MOTOTURISME CAT. Jordi i Natalia, Albert i Carme, Randy, Luis i Carmen,Jordi i Julia, etc.etc.etc.etc. MOTOTURISME SENSE VOSALTRES, sería sens J iN, A. i C. J. i J. etc. Pot ser que un día el club ja no hi sigui, però a les nostres memories i amb el nostre orgull, podrem dir, hem viscut el treball i amistat d´En Jordi, Albert, Randy,Jordi,Luis etc.
La Kathy i jo (com tothom) tractem a les persones d´acord amb el valor que els hi donem.
OPINIONS son de gratis, ESTIMACIO, RESPECTA I APRECIACIÓ,
T..A..M..B..E.....H..O.....S..O..N..T
Una abraçada de Lluis i Kathy.
dragginjeans
Unes paraules per simplement "DONER UNA OPINIO MES".
La Kathy i jo podríem escriure molt mes "d´unes paraules" reflexan el nostre punt de vista al respecta del nostre ESTIMAT (a més a més d´altres) STEELMAN/Jordi i Natalia.
Benvulgut i MOLT ACREDITAT Jordi, he llegit alguns posts referent a crítiques i comentaris que pot ser tractan (u sols intentan) posar el teu treball, esforç, despeses i molt ben fer, EN DUBTE o també en necesitat de correcció.
Nosaltres dos no tenim cap desitj de criticar o jutjar la teva actuació desde el primer día que MOTOTURISME CATALUNYA va començar a marxar en rodes, NOSALTRES, simplement vam fer igual que molts altres, trucar a la porta i dir, aquí som, PODEM PUIXAR???, i per dir la veritat no hem rebut altre cosa que amistat, companyerisme, organització, y un lider totalment vàlid per a començar, seguir i mantindre
ben VIU un club que MOLTS de nosaltres no hi podríem summiar ni com posar la primera pedra. Y TOT AIXO, sense oferir masa,(nosaltres) simplement agafar la part fàcil, ! HI HA UNA SORTIDA ¡ Simplement ens hem gaudit del VOSTRE treball, esforç i dedicació SENSE ESPERAR AGRAIMENT,(per part vostra) de cap mena.
La Kathy i jo us confirmem la nostra amistad, RESPECTA I AGRAIMENT.
Si la teva actuació, dedicació, i esforç (en tots els aspectes) NO ES SUFICIENTMENT CORRECTA::::: STIFF SHIT.
Aquests posts hi SON, perque hi ha hagut un treball fet, el criticar altres es gratuit, si tingués l¨IAV (Impost afaxit al valor, " o algo així" no hi rebreríes cap crítica). Tots els forums son com una botiga amb les portes obertes, no hi saps qui entra fins que son a dins, així que alguns visitants poden SER UNA SORPRESA.
JORDI., Tú has demostrat amb fets, el que altres solsament poden comentar. La Kathy i jo tenim una imatge molt específica de MOTOTURISME CAT. Jordi i Natalia, Albert i Carme, Randy, Luis i Carmen,Jordi i Julia, etc.etc.etc.etc. MOTOTURISME SENSE VOSALTRES, sería sens J iN, A. i C. J. i J. etc. Pot ser que un día el club ja no hi sigui, però a les nostres memories i amb el nostre orgull, podrem dir, hem viscut el treball i amistat d´En Jordi, Albert, Randy,Jordi,Luis etc.
La Kathy i jo (com tothom) tractem a les persones d´acord amb el valor que els hi donem.
OPINIONS son de gratis, ESTIMACIO, RESPECTA I APRECIACIÓ,
T..A..M..B..E.....H..O.....S..O..N..T
Una abraçada de Lluis i Kathy.
dragginjeans
BETTER BE SAFE THAN SORRY