BMW test ride 07
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
BMW test ride 07
Aquest dissabte qui vulgui probar una bmw pot, i no nomès aixo , sino que pot fer-ho dins el circuit de catalunya.
Si voleu demanar-hi plaça el telf es aquest 902 357 902 i la web per si voleu veure les motos que deixen provar i les normes:
http://www.bmw.es/bmwriders/2007/testride/
Els que tenen una bmw no poden probar, i s'ha de tindre mès de 25 anys i mès de 3 de carnet de moto.
Jo ja m'hi he apuntat :lol: :lol:
Si voleu demanar-hi plaça el telf es aquest 902 357 902 i la web per si voleu veure les motos que deixen provar i les normes:
http://www.bmw.es/bmwriders/2007/testride/
Els que tenen una bmw no poden probar, i s'ha de tindre mès de 25 anys i mès de 3 de carnet de moto.
Jo ja m'hi he apuntat :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Doncs no, mira (foros/viewtopic.php?t=1375)Vendetta ha escrit:Carai!!
ara si que m'has sorpres esteelman, em pensava que en tenies mes d'anys de carnet.
Ex ...moltes coses
- Vendetta
- Presentats
Cullons! No si per això ho deia, sempre et veia per aqui.. tantes batalles, tanta gent, però ara vist comprimit.Steelman ha escrit:Doncs no, mira (foros/viewtopic.php?t=1375)Vendetta ha escrit:Carai!!
ara si que m'has sorpres esteelman, em pensava que en tenies mes d'anys de carnet.
Em pregunto.. però carai, deus tenir un rellotge intern a diferent ritme, o una bona feina, no se, quants cambis de moto en tan poc temps i quans llocs!! m'he quedat sorpres.
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
- Vendetta
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:Vendetta ha escrit:Aixì, és. Com que ja és un client pillat i que li agrada la marca.. amb aquest ja no fa falta regalar-li perquè li agradi la marca. Suposo que aquesta és la filosofia.airolg ha escrit:ei, que voleu dir que si tens una bmw no pots apuntar-t'hi???
No ho entenc això. ¿Em podeu explicar-ho una mica més, plis?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
si tu ja tens una BMW , la gent de BMW pensa que no cal que vagis a probar BMW per que ja en tens una i segurament ja repetiras marca .
Amb lo que aleshores nomes es per la gent que no te BMW per "enganxar-lso" i que comprin.
De totes maneres no entenc per que ho fan.Si jo tinc una BMW R1150RT i vull una GT que millor que em deixin probar la RT1200 no?
Per cert com desmostres que no tens una BMW?
Amb lo que aleshores nomes es per la gent que no te BMW per "enganxar-lso" i que comprin.
De totes maneres no entenc per que ho fan.Si jo tinc una BMW R1150RT i vull una GT que millor que em deixin probar la RT1200 no?
Per cert com desmostres que no tens una BMW?
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Airolg
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Airolg
- Presentats
tinc una bona i mala noticia....
1r la bona.. he trucat, i m'han dit que cap problema si ja soc usuari de BMW..
ara la mala notícia...
Per montmeló, ja ho tenen tot plè... (mira que m'hagués fet gràcia rodar pel circuit.. això si.. xino..xano..) m'han apuntat com a reserva, però només en el cas de que s'esborri algú!!! :roll:
va doncs... tot aclarit!!! ja m'extranyava que els usuaris de bmw no els hi deixessin anar..... a més.. sempre podies dir que no tens moto!!! jejeje
1r la bona.. he trucat, i m'han dit que cap problema si ja soc usuari de BMW..
ara la mala notícia...
Per montmeló, ja ho tenen tot plè... (mira que m'hagués fet gràcia rodar pel circuit.. això si.. xino..xano..) m'han apuntat com a reserva, però només en el cas de que s'esborri algú!!! :roll:
va doncs... tot aclarit!!! ja m'extranyava que els usuaris de bmw no els hi deixessin anar..... a més.. sempre podies dir que no tens moto!!! jejeje
F650GS 4ever, VERSYS ara!
- Airolg
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
- Airolg
- Presentats
aixi no nes haguessim pas trobat, ja que jo hi vaig anar a les 16:40.
Per cert, com et va anar?? quina vas provar??
Jo la F800S, i va ser genial... la moto molt be, però el millor va ser entrar al circuit, a la mateixa pista on fan les carreres... tot i que s'em va fer molt curtet. A nosaltres nomes ens van deixar fer 2 voltes, parada, i segona tanda de 2 voltes mes.... Molt poquet.. pero que hi farem!!!
va, salut!!!
Jo la F800S, i va ser genial... la moto molt be, però el millor va ser entrar al circuit, a la mateixa pista on fan les carreres... tot i que s'em va fer molt curtet. A nosaltres nomes ens van deixar fer 2 voltes, parada, i segona tanda de 2 voltes mes.... Molt poquet.. pero que hi farem!!!
va, salut!!!
F650GS 4ever, VERSYS ara!
- Vendetta
- Presentats
Vaig probar la K1200s, bronzia molt bè, i donava gust poder tombar i apretar sense problema. Pero vaig trobar mes manejable la meva pan que la k aquesta. Ara que amb el temps ja la faria igual de manejable, pero..airolg ha escrit:aixi no nes haguessim pas trobat, ja que jo hi vaig anar a les 16:40.
va, salut!!!