¿Ens volen vendre el que no hi ha o què?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
¿Ens volen vendre el que no hi ha o què?
Aquest matí he aprofitat que he tingut que fer unes gestions per anar a mirar varios concessionaris Suzuki a la meva comarca (la tinc encomanada a la botiga del meu poble, servei multimarca, amb molts contactes) i resulta que no hi ha cap 650 amb ABS. La gent que la te la va demanar al març, quan Suzuki España va dir que portava els models nous (K'7), i ara comencen a arribar.
A totes les botigues em diuen: ¿La vols limitada?. Clar,no faig cara de moteru jo. :x Quan els hi dic que fa 24 anys que vaig en moto m'han pres per boig. Allà ells.
Ara mirarem amb el meu taller si a Motos Carbó (gràcies Bravo) n'hi han, i després rumiarem aviam què faig.
Tot això em dona de pensar moltes coses: val, estem en ple estiu, i tothom vol motos. L'hivern no se'n venen, això ja ho sé. ¿Doncs perquè cullons fan tanta propaganda si a l'hora de la veritat nanai? ¿ens volen vendre una pel-licula que encara no s'ha rodat? Doncs lamentablement si.
Un 0 per Suzuki España en aquest sentit. Volia tenir una Suzuki, doncs les altres tres gran japonenes ja n'he tingut varis models de cada marca. I veig cada vegada més que no la tindré....¿o si?
A totes les botigues em diuen: ¿La vols limitada?. Clar,no faig cara de moteru jo. :x Quan els hi dic que fa 24 anys que vaig en moto m'han pres per boig. Allà ells.
Ara mirarem amb el meu taller si a Motos Carbó (gràcies Bravo) n'hi han, i després rumiarem aviam què faig.
Tot això em dona de pensar moltes coses: val, estem en ple estiu, i tothom vol motos. L'hivern no se'n venen, això ja ho sé. ¿Doncs perquè cullons fan tanta propaganda si a l'hora de la veritat nanai? ¿ens volen vendre una pel-licula que encara no s'ha rodat? Doncs lamentablement si.
Un 0 per Suzuki España en aquest sentit. Volia tenir una Suzuki, doncs les altres tres gran japonenes ja n'he tingut varis models de cada marca. I veig cada vegada més que no la tindré....¿o si?

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Poden passar moltes coses: que com a tot arreu no volen tenir estocs, això deu arribar fins a fàbrica a on no deuen donar abast a montar-ne; que en fan molta propaganda quan encara no tenen ni acabada la línia de muntatge i per tant estan venent el que no tenen (sabent que un cop tens la mel a la boca ja no la deixes encara que et facin esperar); que el distribuïdor d'aki no ho fa prou bé; etc. :(
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Si tant vols la Bandida, ja et vaig dir l´altre dia que si vols ens arribem a Perpinyà.. 8)
No seria la primera vegada. :roll: a veure quin pá donen per allà.
De totes maneres perqué no et mires altres opcions? inclús dintre la casa Suzuki, -mira que hi han models -s´hi tant t´agrada aquesta marca :shock:
No seria la primera vegada. :roll: a veure quin pá donen per allà.
De totes maneres perqué no et mires altres opcions? inclús dintre la casa Suzuki, -mira que hi han models -s´hi tant t´agrada aquesta marca :shock:

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Randy, jo em vaig desdir de vendre la V, perqué em deien que fins al Juliol, no hi hauria cap V 1000..... realment no se qu epassa amb la Suzuki, si és que ven molt o poc, pero la veritat, que amb mi, en aquells moments varen perdre una venta.....
Pssss!!!! Ara ho tornaré a provar..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Peró si em donen els mateixos plassos d'entrega..... ja si poden anar posant fulles.
Pssss!!!! Ara ho tornaré a provar..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Peró si em donen els mateixos plassos d'entrega..... ja si poden anar posant fulles.
- Randy-650
- Presentats
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Randy, ja has parlat amb Motos Carbó?. Quan vaig ser-hi divendres passat, també hi tenien la V-Strom 650 i la 1000, a més a més de las Bandit. No entenc si les teníen venudes i nomès les exposaven per atraure-hi clients, o què co...ns hi feien doncs allí les motos.Randy-650 ha escrit:Doncs Miquel, a les dues botigues que he estat no hi havia cap V-Strom 1.000, sols dues 650 i ja venudes. Potser tu vas a una altre botiga i n'hi han... :roll:
Ja ens diràs.
V'ssssssssssss.
- Randy-650
- Presentats
Estamos en ello.:roll: Però el meu mecànic em diu que no em fiqui nerviós. ¿Jo nerviós? Si mai m'hi he ficat! :evil:Bravo ha escrit:
Randy, ja has parlat amb Motos Carbó?. Quan vaig ser-hi divendres passat, també hi tenien la V-Strom 650 i la 1000, a més a més de las Bandit. No entenc si les teníen venudes i nomès les exposaven per atraure-hi clients, o què co...ns hi feien doncs allí les motos.
A la Suzuki de Sabadell (Diboxes) a la botiga hi han com unes 20 motos, entre V-Strom, GSX-R 600, GSR, Bandit 650 N, etc, però totes venudes. Pensa que el taller també està ple de gom a gom, amb unes òsties que he vistttttttttttttt!!! Que no donen abast les botigues-taller, veig. Tu ara tindràs més feina que mai, segur. ¿A que si?

- Bravo
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Ostres....on és això de Motos Carbó... i tenen la 1000???????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:Bravo ha escrit:Randy, ja has parlat amb Motos Carbó?. Quan vaig ser-hi divendres passat, també hi tenien la V-Strom 650 i la 1000, a més a més de las Bandit. No entenc si les teníen venudes i nomès les exposaven per atraure-hi clients, o què co...ns hi feien doncs allí les motos.Randy-650 ha escrit:Doncs Miquel, a les dues botigues que he estat no hi havia cap V-Strom 1.000, sols dues 650 i ja venudes. Potser tu vas a una altre botiga i n'hi han... :roll:
Ja ens diràs.
V'ssssssssssss.
- Bravo
- Presentats
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Aneu qui vulgui de vosaltres a qualsevol concessionari de vehicles a comprar-ne un i quan l’haureu encarregat veureu com us diran la data en la qual es fabricarà el vostre vehicle i el dia o setmana, que prèviament pagat vehicle i impostos, us podrà ser servit.
Son coses de la modernitat nois!!.
També pot ser que en el concessionari tinguin algun vehicle en estoc per completar una certa quantitat de vendes, però això es dona mes aviat cap a finals d’any.
Així que ja ho sabeu, qui vulgui moto nova al instant que vagi al concessionari el mes de desembre.
Salutacions.
Son coses de la modernitat nois!!.
També pot ser que en el concessionari tinguin algun vehicle en estoc per completar una certa quantitat de vendes, però això es dona mes aviat cap a finals d’any.
Així que ja ho sabeu, qui vulgui moto nova al instant que vagi al concessionari el mes de desembre.
Salutacions.
Salutacions moteres.