¿Ens volen vendre el que no hi ha o què?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

¿Ens volen vendre motos que no n'hi han o què?

Si
6
86%
No, sols que ens hem de ficar a la llista d'espera
1
14%

Vots totals: 7

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

¿Ens volen vendre el que no hi ha o què?

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 02, 2007 12:35 pm

Aquest matí he aprofitat que he tingut que fer unes gestions per anar a mirar varios concessionaris Suzuki a la meva comarca (la tinc encomanada a la botiga del meu poble, servei multimarca, amb molts contactes) i resulta que no hi ha cap 650 amb ABS. La gent que la te la va demanar al març, quan Suzuki España va dir que portava els models nous (K'7), i ara comencen a arribar.

A totes les botigues em diuen: ¿La vols limitada?. Clar,no faig cara de moteru jo. :x Quan els hi dic que fa 24 anys que vaig en moto m'han pres per boig. Allà ells.

Ara mirarem amb el meu taller si a Motos Carbó (gràcies Bravo) n'hi han, i després rumiarem aviam què faig.

Tot això em dona de pensar moltes coses: val, estem en ple estiu, i tothom vol motos. L'hivern no se'n venen, això ja ho sé. ¿Doncs perquè cullons fan tanta propaganda si a l'hora de la veritat nanai? ¿ens volen vendre una pel-licula que encara no s'ha rodat? Doncs lamentablement si.

Un 0 per Suzuki España en aquest sentit. Volia tenir una Suzuki, doncs les altres tres gran japonenes ja n'he tingut varis models de cada marca. I veig cada vegada més que no la tindré....¿o si?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. jul. 02, 2007 1:14 pm

Poden passar moltes coses: que com a tot arreu no volen tenir estocs, això deu arribar fins a fàbrica a on no deuen donar abast a montar-ne; que en fan molta propaganda quan encara no tenen ni acabada la línia de muntatge i per tant estan venent el que no tenen (sabent que un cop tens la mel a la boca ja no la deixes encara que et facin esperar); que el distribuïdor d'aki no ho fa prou bé; etc. :(
ImatgeUnforgiven

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 02, 2007 5:39 pm

Si tant vols la Bandida, ja et vaig dir l´altre dia que si vols ens arribem a Perpinyà.. 8)
No seria la primera vegada. :roll: a veure quin pá donen per allà.

De totes maneres perqué no et mires altres opcions? inclús dintre la casa Suzuki, -mira que hi han models -s´hi tant t´agrada aquesta marca :shock:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 02, 2007 5:50 pm

Responc al Sr. gs12_red:

Al final haurem d'anar a Perpinyá, ja ho veig venir!!!!! :lol:

Hi ha la GSR, però sense carenat.......ainssssss, és que jo m'he tornat molt senyuritu, ¿saps?

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. jul. 02, 2007 6:03 pm

Randy, jo em vaig desdir de vendre la V, perqué em deien que fins al Juliol, no hi hauria cap V 1000..... realment no se qu epassa amb la Suzuki, si és que ven molt o poc, pero la veritat, que amb mi, en aquells moments varen perdre una venta.....

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Pssss!!!! Ara ho tornaré a provar..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Peró si em donen els mateixos plassos d'entrega..... ja si poden anar posant fulles.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 02, 2007 6:07 pm

Doncs Miquel, a les dues botigues que he estat no hi havia cap V-Strom 1.000, sols dues 650 i ja venudes. Potser tu vas a una altre botiga i n'hi han... :roll:

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. jul. 02, 2007 6:53 pm

Randy-650 ha escrit:Doncs Miquel, a les dues botigues que he estat no hi havia cap V-Strom 1.000, sols dues 650 i ja venudes. Potser tu vas a una altre botiga i n'hi han... :roll:
Randy, ja has parlat amb Motos Carbó?. Quan vaig ser-hi divendres passat, també hi tenien la V-Strom 650 i la 1000, a més a més de las Bandit. No entenc si les teníen venudes i nomès les exposaven per atraure-hi clients, o què co...ns hi feien doncs allí les motos.

Ja ens diràs.

V'ssssssssssss.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 02, 2007 7:01 pm

Bravo ha escrit:
Randy, ja has parlat amb Motos Carbó?. Quan vaig ser-hi divendres passat, també hi tenien la V-Strom 650 i la 1000, a més a més de las Bandit. No entenc si les teníen venudes i nomès les exposaven per atraure-hi clients, o què co...ns hi feien doncs allí les motos.
Estamos en ello.:roll: Però el meu mecànic em diu que no em fiqui nerviós. ¿Jo nerviós? Si mai m'hi he ficat! :evil:

A la Suzuki de Sabadell (Diboxes) a la botiga hi han com unes 20 motos, entre V-Strom, GSX-R 600, GSR, Bandit 650 N, etc, però totes venudes. Pensa que el taller també està ple de gom a gom, amb unes òsties que he vistttttttttttttt!!! Que no donen abast les botigues-taller, veig. Tu ara tindràs més feina que mai, segur. ¿A que si?

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dl. jul. 02, 2007 7:06 pm

Ja ho pots ben dir, Randy.

Però la gent que tinc ara no és por donar-se pinyes, sino per cobrar les que té pendents, per anar-se a "espinyar" una altra vegada, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

Aviam si podem veure'ns aviat, amic.

Una abraçada i V'sssssssssss per tothom.
NI DIOS NI AMO

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 02, 2007 7:57 pm

Res, jo vaig al meu concesionari HOnda de Reus i amb una semana tenen la moto que els hi demano ;)

Honda es honda (ES BROMA!!)
Ex ...moltes coses

DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dt. jul. 03, 2007 9:34 am

Hey compis!!
Doncs aki al costat hi ha un company ke fa un mes ke te la bandit amb abs, ara aixo si la tenia encomanada desde el novembre crec :shock: pero crec ke es de les primeres de catalunya :lol:
SALUT I KILOMETRES!!!

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. jul. 03, 2007 1:46 pm

els que tenen els meus anys, encara s'enrecorden de tindra que esperarse un any, per tindra un 600 i sis mesos per una cota-74.
ptser el problema, es que arriba el estiu i tothom, vol tindra moto.
has de mirar el canto bo, quant mes triguin en donartela, mes trigaras en pagarla.
salut.

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dt. jul. 03, 2007 7:01 pm

Bravo ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Doncs Miquel, a les dues botigues que he estat no hi havia cap V-Strom 1.000, sols dues 650 i ja venudes. Potser tu vas a una altre botiga i n'hi han... :roll:

Ja ens diràs.

V'ssssssssssss.
Ostres....on és això de Motos Carbó... i tenen la 1000???????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 03, 2007 11:47 pm

Motos Carbó és a Castelldefels. I ténen la 1000, que jo ho he vist amb aquests ullets que s'han de menjar els cucs. L'adreça no la se, però si vols t'hi puc acompanyar.

V'ssssssssssssssss
NI DIOS NI AMO

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. jul. 04, 2007 12:12 am

Aneu qui vulgui de vosaltres a qualsevol concessionari de vehicles a comprar-ne un i quan l’haureu encarregat veureu com us diran la data en la qual es fabricarà el vostre vehicle i el dia o setmana, que prèviament pagat vehicle i impostos, us podrà ser servit.
Son coses de la modernitat nois!!.
També pot ser que en el concessionari tinguin algun vehicle en estoc per completar una certa quantitat de vendes, però això es dona mes aviat cap a finals d’any.
Així que ja ho sabeu, qui vulgui moto nova al instant que vagi al concessionari el mes de desembre.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Respon

Torna a “General”