S'acabarà el foro Mototurisme?
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Deixeu-me posar-vos un petit exemple "mototuristic" per intentar animar-vos, ok? :)
Quan es fa una sortida en moto, què és el més important? Arribar al lloc? No pas! L'important és gaudir de tot el trajecte, des del principi fins al final. I quan s'acaba la sortida, què passa? Ens morim de pena? No! Assaborim l'aventura viscuda i comencem a pensar en la següent sortida. I no ens preocupa pensar que no n'hi haurà més de sortides. Per què? Perquè sempre surt algú que en planeja una, sigui qui sigui!
Doncs amb Mototurisme cal fer el mateix. Cal gaudir de tots els bons moments que ens està oferint. Si algun dia desaparegués, de ben segur que ja n'estariem pensant una altra per continuar. Mentre hi hagi motos, hi haurà esperança! jejeje
Així doncs, us deixo una frase cèlebre que intento tenir sempre present com a filosofia de vida:
Més important que la meta és el camí
Quan es fa una sortida en moto, què és el més important? Arribar al lloc? No pas! L'important és gaudir de tot el trajecte, des del principi fins al final. I quan s'acaba la sortida, què passa? Ens morim de pena? No! Assaborim l'aventura viscuda i comencem a pensar en la següent sortida. I no ens preocupa pensar que no n'hi haurà més de sortides. Per què? Perquè sempre surt algú que en planeja una, sigui qui sigui!
Doncs amb Mototurisme cal fer el mateix. Cal gaudir de tots els bons moments que ens està oferint. Si algun dia desaparegués, de ben segur que ja n'estariem pensant una altra per continuar. Mentre hi hagi motos, hi haurà esperança! jejeje
Així doncs, us deixo una frase cèlebre que intento tenir sempre present com a filosofia de vida:
Més important que la meta és el camí
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Cooollins cunyat ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina altra et van fer divendres a la "botica"?????... ho hem de pagar nosaltres??????? o tal cosa ve perquè han destituït a la Fallera Major de la Falla del Portal de la Valldigna ????????????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Es clar que anirem desapareixent nosaltres.... però es menys possible que ho faci mototurisme i molt menys que desaparegui l'esperit que ens envolta.
Recordes el discurs de Pau Casals a l'ONU ????....doncs jo em veig en Steelman fent el mateix discurs, quant sigui un avi, en el Congres Nacional de Mutues Motarres en el Palau Sant Jordi, devant de 20.000 motarres .... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ...
osties... m'ha entrat la vena ... no se quina vena ...però una vena!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
V'ssssssssss
Quina altra et van fer divendres a la "botica"?????... ho hem de pagar nosaltres??????? o tal cosa ve perquè han destituït a la Fallera Major de la Falla del Portal de la Valldigna ????????????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Es clar que anirem desapareixent nosaltres.... però es menys possible que ho faci mototurisme i molt menys que desaparegui l'esperit que ens envolta.
Recordes el discurs de Pau Casals a l'ONU ????....doncs jo em veig en Steelman fent el mateix discurs, quant sigui un avi, en el Congres Nacional de Mutues Motarres en el Palau Sant Jordi, devant de 20.000 motarres .... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ...
osties... m'ha entrat la vena ... no se quina vena ...però una vena!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
V'ssssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Els que fa anys que van en moto sabem per experiència que avans montar una sortida entre una colla d'amics es limitava a telefonar al telèfon de casa els divendres al vespre. No hi havia encara els mòbils ni internet. Normalment les sortides eren entre coneguts del poble ola ciutat. Les concentracions les sabiem per el que deia les revistes. Del tema fotos no en parlo ja. Poques se'n feien.
Però els temps canvien...
Qui NO està localitzable a qualsevol lloc del Planeta Terra amb el GRAN invent dels mòbils? I si a això li sumem l'altre gran invent del segle XXl, internet, no diem. Avui en dia pots escriure un e-mail (ja el llegiran) o en un foro sobre el tema de sortir en moto, i allí es queda, tot gravat en una "pantalla". Ho llegirà el veí del costat de casa teva i l'aborigen de les antípodes.
O sigui, que hi ha més comunicació que abans, clar. La qual cosa implica que quasibé sempre ens fiquem d'acord en un tema o altre per fer les sortides en moto. Tots hem sortit guanyant avui en dia.
Facilitats en la vida moderna es diu.
RESUM: mentre hagi il·lusió això no s'acabarà mai.
I mentre hi hagin motos, clar. No fotem.
:lol:
Però els temps canvien...
Qui NO està localitzable a qualsevol lloc del Planeta Terra amb el GRAN invent dels mòbils? I si a això li sumem l'altre gran invent del segle XXl, internet, no diem. Avui en dia pots escriure un e-mail (ja el llegiran) o en un foro sobre el tema de sortir en moto, i allí es queda, tot gravat en una "pantalla". Ho llegirà el veí del costat de casa teva i l'aborigen de les antípodes.
O sigui, que hi ha més comunicació que abans, clar. La qual cosa implica que quasibé sempre ens fiquem d'acord en un tema o altre per fer les sortides en moto. Tots hem sortit guanyant avui en dia.
Facilitats en la vida moderna es diu.
RESUM: mentre hagi il·lusió això no s'acabarà mai.
I mentre hi hagin motos, clar. No fotem.
:lol:

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Re: S'acabarà el foro Mototurisme?
Home doncs no ho sé pas.tonet ha escrit:Quin creus tu que serà el motiu, pel que arribat el dia ( espero que molt llunyà), deixaràs de pertanyer a aquest fantàstic grup de gent de Mototurisme?
Però jo estic tan enganxat al foro i a la seva gent, que casi es podria dir allò que es diu als casements: Fins que la mort ens separi...
Aquí teniu una foto del que podria ser el meu funeral...

Un bon final per un Triumphista, oi???
P.D.: Que ningú s'agafi aquesta intervenció massa seriosament, valen??? :D :D :D
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- burgmanpep
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dt. gen. 23, 2007 1:01 pm
Carai quins ànims, que tenies un mal dia ?
Això dels foros, ja se sap, es cosa de temps (del que te cadascu es clar), jo feia molt de temps que no rondaba per aqui, pero on hi ha bon "rotllo" i bona gent sempre tornes (en Jordi ja sap pq ho dic).
Salut !!!!!!!!!!!!!!! i per molts anys.
Això dels foros, ja se sap, es cosa de temps (del que te cadascu es clar), jo feia molt de temps que no rondaba per aqui, pero on hi ha bon "rotllo" i bona gent sempre tornes (en Jordi ja sap pq ho dic).
Salut !!!!!!!!!!!!!!! i per molts anys.
BURGMAN 400 AN
BURGMAN 650 EXecutive
"No és més llest qui més sap, sinó qui més vol aprendre"
BURGMAN 650 EXecutive
"No és més llest qui més sap, sinó qui més vol aprendre"
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
He trigat força en ficar-hi cullarada, entre d'altres coses perquè després del que va dir en Burrukatalà no queda gaire a afegir...
Jo soc nou en aixó dels forums (un parell d'anys aproximadament) i no tinc gaire experiència...
Em sembla interessant la reflexió de que el temps virtual és molt més ràpid que el temps real i que passen moltes més coses en poc temps de les que passarien en la vida real...La mateixa idea duria a pensar en un menys o més ràpid esgotament dels motius que vàren donar lloc al neixement de mototurisme i en consequência a la seva desaparició o transformació, i malauradament, no són gens menyspreables les argumentacions catastrofistes que donava en Josey Wales... tal com pinten les coses...
Sigui com sigui, un brindis per l'optimisme... si aixó s'ha d'acabar algun dia que nosaltres ja no hi siguem aquí, que el camí que ens ensenya en Xavitiger tots l'haurem de seguir tard o d'hora.
VISCA MOTOTURISME CATALUNYA!!!

v'SSSSSSSSSSSS
He trigat força en ficar-hi cullarada, entre d'altres coses perquè després del que va dir en Burrukatalà no queda gaire a afegir...
Jo soc nou en aixó dels forums (un parell d'anys aproximadament) i no tinc gaire experiència...
Em sembla interessant la reflexió de que el temps virtual és molt més ràpid que el temps real i que passen moltes més coses en poc temps de les que passarien en la vida real...La mateixa idea duria a pensar en un menys o més ràpid esgotament dels motius que vàren donar lloc al neixement de mototurisme i en consequência a la seva desaparició o transformació, i malauradament, no són gens menyspreables les argumentacions catastrofistes que donava en Josey Wales... tal com pinten les coses...
Sigui com sigui, un brindis per l'optimisme... si aixó s'ha d'acabar algun dia que nosaltres ja no hi siguem aquí, que el camí que ens ensenya en Xavitiger tots l'haurem de seguir tard o d'hora.
VISCA MOTOTURISME CATALUNYA!!!

v'SSSSSSSSSSSS
- Xavitiger
- Presentats
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró

¡Quina por! això sembla “la malaventura de les ortigues”... bromes a part penseu que, si plantem un roure, aquest sempre ens sobreviurà i de ben segur seran gent diferent els que l’admiraran i cuidaran tot preguntant ¿qui el deu haver plantat en aquest lloc de tan bon estar? Apa nois, ara sols preocupem-nos de que no li falti aigua ni adob en aquest roure tan nostrat...
Steelman, tu a la teva que els altres ja et farem costat.

Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

- valantains
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
- Ubicació: Barcelona
:oops:
Perdoneu-me que reprengui aquest fil, però ara ja tinc clara la resposta.
Potser en Tonet va ser un "visionàri" quan el va encetar o potser ja ho tenia tant clar com jo ara.
Tenim un problema, un greu problema que si no es resolt tant aviat com sigui possible pot matar aquest fòrum, si més no, ferir-lo de mort.
Però, permeteu-me que continuï les meves reflexions seguint-les en un altre fil que va encetar en Burruktalà, el de “Ideari Mototurisme,...”
Això si, ho faré més endavant. Deixaré passar uns dies abans d’escriure el que avui penso.
:halfcry
Potser en Tonet va ser un "visionàri" quan el va encetar o potser ja ho tenia tant clar com jo ara.
Tenim un problema, un greu problema que si no es resolt tant aviat com sigui possible pot matar aquest fòrum, si més no, ferir-lo de mort.
Però, permeteu-me que continuï les meves reflexions seguint-les en un altre fil que va encetar en Burruktalà, el de “Ideari Mototurisme,...”
Això si, ho faré més endavant. Deixaré passar uns dies abans d’escriure el que avui penso.
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”
- Xavitiger
- Presentats
Esperaré el final d'aquesta incògnita amb deleit amic Valenti.valantains ha escrit:
Però aprofitant la represa del fil, jo també hi vull afegir una coseta.
Si finalment el foro acabés per desaparéixer algun dia, tampoc seria la fi del món.
Això que dic ara de manera tan natural, dubto que ho hagués dit temps enrera. Ara però, que ja no estic tan atacat de FORITIS AGUDA, veig les coses referents al foro d'una altre manera.
Això si, per molt que es perdés el foro, sempre em quedarien les amistats fetes a través d'ell, i amb això ja em sento prou recompensat!!!
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
valantains ha escrit::oops:
Valentí, m’has deixat de pedra .... :shock: :shock: :shock:
Amb lo optimistes que sou la Rosa i tu... :!: :!:
Tinc moltes ganes de llegir el que ens exposes sobre aquest tema, la veritat és que estic d’allò més intrigada...
Xavitiger ha escrit:
Això si, per molt que es perdés el foro, sempre em quedarien les amistats fetes a través d'ell, i amb això ja em sento prou recompensat!!!
Xavi, estic totalment d’acord amb tu...
Les coses no acostumen a durar per sempre, realment no sabem el que pot passar,
però dintre de Mototurisme el que si que hi hem trobat son amics,
i els amics seguiran estant si això s’acaba....
:!: i Vvvvvsss
P.D: Perdoneu el to, no pretenc que soni negatiu.....
Visca Mototurisme !!!!!!
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Crec que encara cal reflexionar-hi una mica més..... no voldria tenir la raó.....
Em sabria molt de greu...... de veritat.
Em sabria molt de greu...... de veritat.
burruktala ha escrit: ....
Mototurisme, com tota relació humana, és finita. El problema d’internet és que tot passa molt més de pressa. Tot creix i s’enfonsa increïblement ràpid. Una vegada quantificàvem aquesta velocitat com la vida dels gossos, un any a Internet equival a 7 de la vida real.
Totes aquestes “entitats”, “grups”, “colles”, per la meva experiència tenen un model semblant (ja siguin a Internet o a la vida real).
Tenen un naixement. Unes persones, amb il.lusió endeguen un projecte que els uneix. Volen compartir el que senten, ajuntar esforços..... Hi dediquen hores i temps. Tot rutlla perquè hi ha implicació. Això es veu i s’encomana. Creix la cosa ràpida i exponencialment.
Te un període de maduresa i estabilitat. Tot hom es sent satisfet. Hi troben el que buscàvem. L’amistat i el companyerisme prima per sobre dels problemes. Però no ens deixem enganyar. La cosa funciona, no per la quantitat de persones que interactuen i estan associades, que cada vegada son més, si no per que un petit i reduït grup segueix estirant del carro. I aquí és un està la mare dels ous. En aquest petit i reduït grup de “fundadors”. Ells, estan fent una labor envejable i acurada, segurament tant ben feta que a tots els demés ja els hi va bé. No ens enganyem!!!! La majoria de persones els va pagar i gaudir del treball dels altres. Però no li demanis gran cosa més.
La massa social es va fent cada vegada més gran i les exigències cada vegada son més elevades. Comencen a sortir grup i grupets. La massa és gran i cada vegada hi ha més feina a fer.
Te un període de decadència o desencís. La gent que s’ha anat apuntant, te opinions pròpies. S’inicia el desgavell. Exigeix i vol. El normal en aquest moment, és que si el grup “directiu” no ha sabut evolucionar i renovar amb nou personal, acord amb les noves tendències i interessos, aquest vagi perdent interès amb la seva pròpia criatura i acabi per abandonar. Cal dir en honor ha la veritat, que això de renovar o trobar gent que vulguin estirar del carro, no és pas fàcil, en una societat en la que estem acostumats a pagar per rebre i no fer res pels demés.
Tot funciona per inèrcia un temps però acaba per haver-hi molts problemes.
Això ho he vist en altres foros, segur que molts de vosaltres també. No vull dir, ni voldria mai que això passes a Mototurisme, però com dic, ha internet és ràpid, hi així com una associació normal port durar aquest procés forces anys, en el ciberespai......
És vital per Mototurisme, que darrera hi hagi un equip fort i amb les idees clares. Que no només facin una labor de crear activitat i mantenir una web o un foro, que ho fan molt i molt bé, (ho han demostrat i ho demostren) si no que intentin trobar gent que els ajudin i aprenguin d’aquesta labor. Cal tenir relleus, cal tenir una mínima estructura com a colla que garanteixi la continuïtat durant molts anys.
El sentit comú, algun dia s’acaba.
Miquel