Cop de Gas 1 guanya les 24h
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Cop de Gas 1 guanya les 24h
Avui l'equip nº1 de l'Escuderia Cop de Gas de la Bisbal d'Empordà amb el patrocini de FORCIMSA ha guanyat les 24h de Montmeló.
Aquesta es la meva escudería de tota la vida, ja fa forçes anys que un grup es va implicar en la feina d'aconseguir diners i el necesari per correr.
El primer objectiu era pasar-ho be i disfrutar, però el que tenen les coses...el primer any es va fe podi a la seva categoría, alló va engrescar a uns quants a moure l'asumbta fins a intentar guanyar, no cal dir que varem ser molts (jo un d'ells) que estavem totalment en contra d'aquesta postura, ja que creiem que es tenía de dur per el camí de disfrutar solsament i que semi-profesionalitzar els corredors era un tema equivocat...les discusions i mals rotllos que ha portat el tema durant un grapat d'anys.
Les quantitats de diners invertides han sigut astronómicas, però el grup que es va mullar varen saber aconseguir-los tots els anys...aixìs que a callar.
Avui tots els integrans d'aquesta esacudería, uns 300, ens sentim molt orgollossos de la fita, el nostra nom sortira per tot arreu.
Cal dir que tot i que el pilots que han guanyat no formen part de l'escuderia, si que en formen part quasi tots el integrans de les feines de repostatge-cronometratge-cambis-recambis i els "jefes" de l'equip.
També dir que l'equip s'encarregaba de tres motos, la segona amb pilots de casa ha acabat entre els 15 primers i la tercera moto dintre dels 20 primers.
Un altre integrant de l'escudería ha corregut amb l'equip dels Mossos d'Escuadra que han acabat 11.
Per tot això avui es un gran dia per nosaltres...EL COP DE GAS.
http://www.circuitcat.com/catalan/noticia.asp?id=4905
Aquesta es la meva escudería de tota la vida, ja fa forçes anys que un grup es va implicar en la feina d'aconseguir diners i el necesari per correr.
El primer objectiu era pasar-ho be i disfrutar, però el que tenen les coses...el primer any es va fe podi a la seva categoría, alló va engrescar a uns quants a moure l'asumbta fins a intentar guanyar, no cal dir que varem ser molts (jo un d'ells) que estavem totalment en contra d'aquesta postura, ja que creiem que es tenía de dur per el camí de disfrutar solsament i que semi-profesionalitzar els corredors era un tema equivocat...les discusions i mals rotllos que ha portat el tema durant un grapat d'anys.
Les quantitats de diners invertides han sigut astronómicas, però el grup que es va mullar varen saber aconseguir-los tots els anys...aixìs que a callar.
Avui tots els integrans d'aquesta esacudería, uns 300, ens sentim molt orgollossos de la fita, el nostra nom sortira per tot arreu.
Cal dir que tot i que el pilots que han guanyat no formen part de l'escuderia, si que en formen part quasi tots el integrans de les feines de repostatge-cronometratge-cambis-recambis i els "jefes" de l'equip.
També dir que l'equip s'encarregaba de tres motos, la segona amb pilots de casa ha acabat entre els 15 primers i la tercera moto dintre dels 20 primers.
Un altre integrant de l'escudería ha corregut amb l'equip dels Mossos d'Escuadra que han acabat 11.
Per tot això avui es un gran dia per nosaltres...EL COP DE GAS.
http://www.circuitcat.com/catalan/noticia.asp?id=4905
Salut i kilómetres
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
-
- Presentats
- Entrades: 214
- Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
- Ubicació: Esparreguera
Felicitats, jo tb era a les 24 hores amb un equip, ell RR41, jo no puc dir que guanyessim, però si que vam acabar les 24 hores, sense cap caiguda, sense cap lesió de cap pilot ni cap component de l'equip.
Per nosaltres acabar es un "logro" ja que per pressupost, moto, equip i altres coses lo millor que ens podia passar era acabar.
Encara hem fa mal tots els muscols jejeje son moltissimes hores de peu i ajudant a l'equip ufffffff jejejeje, però com es diu.... "sarna con gusto no pica".
S'ha de reconeixer que hi ha equips impressionants, en medis, en equip, en preparació, etc, no m'enrollo més hi felicitatsa tots, per guanyar, per participar i per que ho passat de p........ mare.
Per nosaltres acabar es un "logro" ja que per pressupost, moto, equip i altres coses lo millor que ens podia passar era acabar.
Encara hem fa mal tots els muscols jejeje son moltissimes hores de peu i ajudant a l'equip ufffffff jejejeje, però com es diu.... "sarna con gusto no pica".
S'ha de reconeixer que hi ha equips impressionants, en medis, en equip, en preparació, etc, no m'enrollo més hi felicitatsa tots, per guanyar, per participar i per que ho passat de p........ mare.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Doncs res mes que donar-vos la enhorabona per aquest èxit, per la constància i feinada amb els patrocinadors tal com expliques.
I parlant de patrocinadors ...... el que no acabo d'entendre es com es financen l'equip els Mossos???? potser amb el nostres impostos????.... potser amb la recaudació dels radars???? si fora així m'emprenyaria molt !!!!:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
V'ssssssssssss
I parlant de patrocinadors ...... el que no acabo d'entendre es com es financen l'equip els Mossos???? potser amb el nostres impostos????.... potser amb la recaudació dels radars???? si fora així m'emprenyaria molt !!!!:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
V'ssssssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Fas cada pregunta, noi...... :lol:QSC ha escrit:
¿Com vols que ho financiin? ¿Venent samarretes o ficant un bar allí al Circuït???? :)
I del mateix dic de l'equip de la Guardia Civil.
POLVORINBCN, fica alguna foto, home!!! ¿quina funció feies a l'equip tu? ¿De ala? :shock:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
No creguis que tot el merit es nostra, L'escudería busca el finançament i un cop aconseguit s'alia amb un bon equip ja format. Fa almenys tres anys que l'equip Cop de Gas 1 te com a pilots gent que ja les ha guanyat altres anys.Randy-650 ha escrit:Enhorabona amb la victoria d'un equip com ara és l'escuderia Cop de Gas. Petita però molt profesional. A Folch endurance i a Suzuki Català els deu haver sentat com una patada al culet!! :lol:
Després amb la mateixa infraestructura s'alimenta a dos equips més, diguem de gent de la zona disposada a gastar-se els seus diners. Aquets 2º i 3º equips son els que realment representen a gent com nosaltres i les pretensions no son mai les de guanyar.
Salut i kilómetres