Ducati Hyperstrada

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Ducati Hyperstrada

Entrada Autor: Jesus » ds. des. 29, 2012 11:02 am

Crec que han fet una bona pensada aquesta gent de Ducatiamb aquesta Hyperstrada éstà feta a partir de la nova Hypermotard, però amb un estil més polivalent ... , apta tant per fer petites escapades, com per anar a fer els teus revols preferits ... amb un un modern bicilíndric de uns 800cc, refrigerat per aigua, amb 110CV, amb poc més de 180 Kg de pes en sec, maletes, pantalla, protector de punys i força electrònica ( DTC, ABS ... etc ) ... no està gens malament ... crec que pot ser una bona opció per aquells mototuristes més esportius...llàstima que no hagin aprofitat per fer el dipòsit una mica més gran ... el 16 litres no deuen donar gaire autonomia.
Imatge

[youtube]0otWAuzi1LY[/youtube]

Salut i a somiar !!! :okcat
Gas a la burra!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ducati Hyperstrada

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 29, 2012 12:04 pm

Que ens has de dir alguna cosa???? :picant
Ex ...moltes coses

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. des. 29, 2012 12:14 pm

Home Jesús, no crec pas que el diposit sigui tan problema, la meva anterior F800R tenia 17l amb un motor i pès similar i havia arribat a fer uns 270 kms, i crec que en Guixmo encara l'ha allargat més.
Si aquesta per les seves caracteristiques en pot fer 200 o 230 no està gens malament no pel tipus de moto que és??? Jo personalment la trovo xulissima!!! :okcat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » ds. des. 29, 2012 1:08 pm

Doncs jo esperava una Multi petita , i no una Hyper gran

Llàstima

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. des. 29, 2012 2:47 pm

[quote user="Steelman" post="222949"]Que ens has de dir alguna cosa???? :picant[/quote]

Ja m'agradaria, ja !!! :burrucat
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 29, 2012 4:06 pm

Aquesta moto seria ideal per mi si no fós per tots els ajuts electrònics que porta. Ducati cada dia m'agrada més, sobretot la Hypermotard petitona.

[quote user="Trencaferro" post="222951"]Home Jesús, no crec pas que el diposit sigui tan problema, la meva anterior F800R tenia 17l amb un motor i pès similar i havia arribat a fer uns 270 kms, i crec que en Guixmo encara l'ha allargat més.
Si aquesta per les seves caracteristiques en pot fer 200 o 230 no està gens malament no pel tipus de moto que és??? Jo personalment la trovo xulissima!!! :okcat[/quote]

No comparis el motor bi 800 de BMW amb aquest de Ducati. Pensa que el de BMW és el motor entre 750 i 1000 CC que menys gasta del mercat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. des. 29, 2012 4:21 pm

[quote user="Trencaferro" post="222951"]Home Jesús, no crec pas que el diposit sigui tan problema, la meva anterior F800R tenia 17l amb un motor i pès similar i havia arribat a fer uns 270 kms, i crec que en Guixmo encara l'ha allargat més.
Si aquesta per les seves caracteristiques en pot fer 200 o 230 no està gens malament no pel tipus de moto que és??? Jo personalment la trovo xulissima!!! :okcat[/quote]

270???
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 29, 2012 4:24 pm

Storm, et pots creure que un dia vaig sortir amb un paio que portava una F800R i al segón dipòsit que vaig emplenar jo ell encara tenia benzina per estona? I portàvem ja 350 km a sobre! :callo

No eren ni el Trencaferro ni el Guixmo, això si.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. des. 29, 2012 7:37 pm

[quote user="Randy-650" post="222965"]Storm, et pots creure que un dia vaig sortir amb un paio que portava una F800R i al segón dipòsit que vaig emplenar jo ell encara tenia benzina per estona? I portàvem ja 350 km a sobre! :callo

No eren ni el Trencaferro ni el Guixmo, això si.[/quote]

Per que fa a l'autonomia de la Ducatona ... he llegit que aquest model té més de 4 litres de capacitat al dipòsit que l'anterior Hypermotard ... per tant jo crec que es podran fer bé més de 250 Km per dipòsit ... depenent del ritme... el problema és que ara estic acostumat a fer més de 300Km amb un dipòsit amb la GS ... i si vas amb una Adv ... ni t'explico, fan una burrada de Km's abans de repostar... però sincerament si pots fer 250 km d'una tirada ja està prou bé.

Per cert Randy ... :eyes ... si que gasta gasofa la Bandit nennnnng ... quina ruïna !!! :mrgreen:

Imatge

Ara entenc el rètol d'aquesta ... ir tirandokeyavoy ... que yo para a repostar !!! :b9 :b9 :b9

Salut !!! :okcat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 29, 2012 7:47 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Gas a la burra!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. des. 29, 2012 7:44 pm

[quote user="Randy-650" post="222965"]Storm, et pots creure que un dia vaig sortir amb un paio que portava una F800R i al segón dipòsit que vaig emplenar jo ell encara tenia benzina per estona? I portàvem ja 350 km a sobre! :callo

No eren ni el Trencaferro ni el Guixmo, això si.[/quote]

Jo no m'he d'esforçar gaire per passar de 400 km. Però, esclar, jo tinc la millor del món. :viscat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 29, 2012 7:53 pm

una maquina preciosa i molt a tenir en conta,ocupara un ninxol de mercat crec que una mica en soltari per la seva configuracio de midas en las llantas,ja que no portara la llanta 21 o 19 de les 800-700 gs i tiger,pero si l'estil tipus trail, ademes amb un motor mes que potent i equipada correctament i ben acavada com es classic en las Italianas,o per els que no vulguin pagar mes d'assegurança e impostos com en las 1200 es ideal,crec que en veurem unas quantas.
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. des. 29, 2012 8:02 pm

[quote user="Kpeps" post="222993"]una maquina preciosa i molt a tenir en conta,ocupara un ninxol de mercat crec que una mica en soltari per la seva configuracio de midas en las llantas,ja que no portara la llanta 21 o 19 de les 800-700 gs i tiger,pero si l'estil tipus trail, ademes amb un motor mes que potent i equipada correctament i ben acavada com es classic en las Italianas,o per els que no vulguin pagar mes d'assegurança e impostos com en las 1200 es ideal,crec que en veurem unas quantas.[/quote]

Jo ja firmaria ... però no em vull despendre de la GS que va de cine ... i tal com estan les coses ... no es pot tenir tot !!! :nonocat

Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 29, 2012 8:18 pm

[quote user="Jesus GS" post="222995"][quote user="Kpeps" post="222993"]una maquina preciosa i molt a tenir en conta,ocupara un ninxol de mercat crec que una mica en soltari per la seva configuracio de midas en las llantas,ja que no portara la llanta 21 o 19 de les 800-700 gs i tiger,pero si l'estil tipus trail, ademes amb un motor mes que potent i equipada correctament i ben acavada com es classic en las Italianas,o per els que no vulguin pagar mes d'assegurança e impostos com en las 1200 es ideal,crec que en veurem unas quantas.[/quote]

Jo ja firmaria ... però no em vull despendre de la GS que va de cine ... i tal com estan les coses ... no es pot tenir tot !!! :nonocat

Salut !!! :holacat[/quote]

a veure quin preu li posen !!!
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » ds. des. 29, 2012 8:39 pm

Preciosa, aquesta Ducati.. com totes les que fan ara... disseny brutal.
Quan tens una moto així, com jo la KTM (ehem..).. què importa el consum?
Us dic una veritat: No he mirat MAI el que gasta la meva moto, ni m'interessa.

Capicci per on vaig?

:boig :boig :boig :boig

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dl. des. 31, 2012 12:31 pm

Una moto molt maca i una mica mes accesible que la multistrada per la classe treballadora,tot i aixi 12790€(segons fonts ducati)
Ducati milan 2012

En altres temps que nomes tocava l'asfalt seria una opcio molt temptadora,pero ara que ultimament em tira les sortides trail no es una opcio viable si nomes es vol tenir 1 moto.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 31, 2012 12:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. des. 31, 2012 3:20 pm

[quote user="Randy-650" post="222960"]Aquesta moto seria ideal per mi si no fós per tots els ajuts electrònics que porta. Ducati cada dia m'agrada més, sobretot la Hypermotard petitona.

No comparis el motor bi 800 de BMW amb aquest de Ducati. Pensa que el de BMW és el motor entre 750 i 1000 CC que menys gasta del mercat.[/quote]

Randy, tens raó!

Amb el motor bi 800 cc de BMW fàcilment li fas 300 km, si la conducció és relaxada pots passar tranquilament de 400 km amb un dipòsit de 17 litres.

Hi ha un registre de 488 km: Enllaç

és a dir menys de 4 l/ 100 km en un motor de 87 cv.

Salut

La Ducati es veu prou interessant!

Això si el preu un xic elevat!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 31, 2012 3:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”