RE-RE ESTAFA DE MUNTANYA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

RE-RE ESTAFA DE MUNTANYA

Entrada Autor: POLVORINBCN » dc. jul. 11, 2007 3:02 pm

He obert altre post ja que com deiau, aquell altre ja marxava del tema, aqui us explicaré l'ultima que encara es més grossa.

Com ja sabeu vaig anar a parlar amb el jefe de vendas després de cagarme en tot i parlar amb tothom, i hem va assegurar que la moto estava en tràmit de matriculació(mentre em vacilava en la conversa), per el que avui dimecres estaria, però ell s'assegurava que dijous la tindria.

Pues bè avui hem truca un tal Jordi, el més bo de tots de veritat i hem diu per la meva sorpressa que la moto ni tant sols ha sortit a matricular, que estaria divendres o dilluns vinent, ES IMPRESSIONANT, li he dit per telefon que a les 16 hores estic allà per cagar-me en la mare del jefe de vendas i no m'importava liarla, que sapiguem per anticipat que allà estaré, al que ell coordialment ha respós que em veu un tiu conscient i que no fasi aixó, que el problema es inevitable. Pues ja li he dit que aturi l'operació i que em torni la pasta apart de que aniré igualment a liarla.

Jo ara estic escribint aquest post i fent la maleta per que per els meus collons que marxo a passar el dia fora i torno demà, estem estressats i ens sentim malament, la dona i jo, de tantes mentires de tant menyspreu.

Abans de marxar passo per el concesionari a que em tornin els diners i que es fiquin la moto per el.......

Fins dema a la tarde no tornaré a llegir les vostres respostes, però si algú té l'intriga o vol saber de primera mà que es el que diuen, us deixo el meu telf, així us explicaré i desfogare amb algu ejjejejeje ( ric per no plorar).
ES TRIST QUE BMW MUNTANYA ENS TRACTI AIXÍ.

XAVI 647888269
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 11, 2007 3:05 pm

Jo de tu (apart de marxar avui)
Enviaria cartes a revistes dels sector, cartes al director als diaris, matins de tv3,....
I a sobre presentaria una denuncia a la organitzacio de consumidors.
I algun lloc mes, fins i tot a la comisaria dels mossos
Ex ...moltes coses

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. jul. 11, 2007 3:07 pm

No hi vagis sol !!!! agafa un notari o un lletrat de l'Ofina del Consumidor i presentat amb ell allà. Els hi fas explicar tot el procés de nou i veurem si et parlen igual.

V'sssssss

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. jul. 11, 2007 3:59 pm

Bones!!!

Xavi, sento molt haver-nos "carregat" l'altre post, són coses que passen al llarg de les converses...

Vinga, donals-hi canya a tots aquests i que es baixin del burro!! I no dubtis en cap moment en posar-los a parir en tot moment i a tot arreu.

Estadisticament, si a una persona li passa alguna cosa bona ho dirà a 3 persones, però en els casos com el teu l'estadistica puja fins a 11, així que "a saco"!!!

Esperem que puguis arreglar-ho aviat, encara que sigui sense quedar-te una BMW de Muntañá!

Fins aviat!
Imatge

POLVORINBCN
Presentats

Entrada Autor: POLVORINBCN » dv. jul. 13, 2007 4:08 pm

Porto des de ahir intentant respondre el que em va passarn i es impossible, el meu ordinador no em deixa.

En resum que vaig anar al concesionari i hem vaig cagar en la mare d'alguna persona mentre potencials clients escoltaven tot, em vam demanar que si us plau no crides etc etc, en resum que la moto la tinc avui divendres gracies a dos grans persones, que a han deixat de banda la seva feina de comercials i han dedicat algo més personal, un tal Eduard Torné i un tal Jordi Laioala.

De muntanya i en resum em porta aquestes idees:

PARIS PLÀ, UN VENEDOR QUE NOMÉS VOL VENDRE SIGUI COM SIGUI.

XAVIER CASANOVES, DIRECTOR COMERCIAL DE VENDAS, UN PREPOTENT QUE ALGUN DIA LI GIRARAN LA CARA.

EDUARD TORNÉ I JORDI LAIOLA UNES GRANS PERSONES QUE ELS AGRAEIXO MOLT LA DEDICACIÓ PERSONAL, en la qual m'han obsequiat amb la primera revisió gratis.
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 13, 2007 4:09 pm

Sort que a vegades a la vida no nomes et trobes gent, si no que tambe et trobes persones
Ex ...moltes coses

POLVORINBCN
Presentats

Entrada Autor: POLVORINBCN » dv. jul. 13, 2007 4:12 pm

Si la veritat es que gracies amb ells, ara mateix mentre escribia el post m'ha trucat el tal Laiola per pasar-me la placa de matricula i poder-la assegurar.

Tot i això escriure algunes cartetes per queixar-me pero millor una vegada torni de passar el finde fora.

Gracies a tots per el recolçament mostrat.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. jul. 13, 2007 5:31 pm

POLVORINBCN ha escrit:Si la veritat es que gracies amb ells, ara mateix mentre escribia el post m'ha trucat el tal Laiola per pasar-me la placa de matricula i poder-la assegurar.

Tot i això escriure algunes cartetes per queixar-me pero millor una vegada torni de passar el finde fora.

Gracies a tots per el recolçament mostrat.
Bones!!!

Enhorabona company... a veure quan li fas fotos i ens l'ensenyes, ok??

Sort que hi ha gent que mira de cara al client, i són persones humanes, i no només "robots" sense sentiments que només volen guanyar diners, encara que sigui a costa de guanyar alhora mala publicitat... aquests si que no tenen ni idea de vendre!

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”