Primers Assajos De La Triumph Trophy 2012
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Primers Assajos De La Triumph Trophy 2012
[quote user="Randy-650" post="218284"]Em consta que un del fòrum ja la va provar abans d'ahir. I tal i com m'ho va explicar crec que va arribar a un orgasme mototuristicament parlant. Aviam si entra i ens ho explica. :sonat [/quote]
aixo,aixo,que entri i ho expliqui,la veritat es que no conec ningu que provi una moto nova i no li passi el mateix, mes si li agrada lo que va a provar,aquesta maquina te mala competencia,el client de BMW ,QUAN VA RAPID no sembla que faci com aquest provador amb el genoll a terra,cosa que aquesta maquina si vols anar per feina et te que obligar a fer (com a minim,posturetes) la de BMW es un altre tipus de conduccio que la dinamica que proporciona el telelever ho evita i com aquell que diu no has de moure el cul del seient,els motors es clar que no es poden ni comparar,d'aixo no cal ni parlar-ne,pero la Yamaha i ja no diem si mai surt la nova Pan,deixara aquesta en un ninxol simbolic de mercat,amb aixo no vull dir que no s'en venguin o que no vagin be,eh,!!!que segur que es una maquina esplendida i ben feta,pero el servei post-venda li resta vendes i fins que no s'enxamplin una mica amb tallers per tot arreu.....
p.d. he tret un comentari que havia fet,ja que despres de mirar la foto i buscar d'on sortia he vist que las fotos estavan fetes en circuit tancat :sorry
aixo,aixo,que entri i ho expliqui,la veritat es que no conec ningu que provi una moto nova i no li passi el mateix, mes si li agrada lo que va a provar,aquesta maquina te mala competencia,el client de BMW ,QUAN VA RAPID no sembla que faci com aquest provador amb el genoll a terra,cosa que aquesta maquina si vols anar per feina et te que obligar a fer (com a minim,posturetes) la de BMW es un altre tipus de conduccio que la dinamica que proporciona el telelever ho evita i com aquell que diu no has de moure el cul del seient,els motors es clar que no es poden ni comparar,d'aixo no cal ni parlar-ne,pero la Yamaha i ja no diem si mai surt la nova Pan,deixara aquesta en un ninxol simbolic de mercat,amb aixo no vull dir que no s'en venguin o que no vagin be,eh,!!!que segur que es una maquina esplendida i ben feta,pero el servei post-venda li resta vendes i fins que no s'enxamplin una mica amb tallers per tot arreu.....
p.d. he tret un comentari que havia fet,ja que despres de mirar la foto i buscar d'on sortia he vist que las fotos estavan fetes en circuit tancat :sorry
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 14, 2012 7:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
un cop baixada la pressio de la vena tali-BMW-ana (Randy ,LO DEL ORGASME m'ha arrivat,jajjajaaja) crec que es una bona maquina amb tots els ets i uts,deixo l'enllaç d'una prova mes que interesant.
si voleu llegir lo que diuen tres persones diferents sobre la moto:
http://super7moto.com/directorio/index. ... imitstart=
si voleu llegir lo que diuen tres persones diferents sobre la moto:
http://super7moto.com/directorio/index. ... imitstart=
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 14, 2012 7:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Fjodor" post="221806"]Plus Ultra... :idea hi ha món més enllà del Boxer..[/quote] I encara un mon mes gran mes enllà de KTM, tot i que alguns no ho sapigueu (o vulgueu veure) :b9 :b9
Parlant en serio, jo soc dels que penso que, en cas d'haver d'anar al taller, no aniria a un concessionari petitó de poble (Per això mai compraria una BMW al Scratch, per exemple), sinó a un concessionari on han revisat i tocat tantes desenes de motos exactes que la meva, que el mecànic sabés arreglar-la amb els ulls tancats i una mà a lligada l'esquena. Existeix realment un concessionari Triumph d'aquest estil??
Jordi "Prony"
Parlant en serio, jo soc dels que penso que, en cas d'haver d'anar al taller, no aniria a un concessionari petitó de poble (Per això mai compraria una BMW al Scratch, per exemple), sinó a un concessionari on han revisat i tocat tantes desenes de motos exactes que la meva, que el mecànic sabés arreglar-la amb els ulls tancats i una mà a lligada l'esquena. Existeix realment un concessionari Triumph d'aquest estil??
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 14, 2012 8:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Prony" post="221825"]
Parlant en serio, jo soc dels que penso que, en cas d'haver d'anar al taller, no aniria a un concessionari petitó de poble (Per això mai compraria una BMW al Scratch, per exemple), sinó a un concessionari on han revisat i tocat tantes desenes de motos exactes que la meva, que el mecànic sabés arreglar-la amb els ulls tancats i una mà a lligada l'esquena.
Jordi "Prony"[/quote]
aixo que dius no te sentit,potser penses que els mecanics de les concesions,gran o petites no fan cursos i reparan a ''boleo''? precisament en aquest tipus de tallers oficials et sorprendries de la gent de grans ciutats que hi va,tracte mes personalitzat i altres detalls,profesionalitat i preu el mateix,seria com dir que si tens un mal de panxa, Deu no ho vulgui nomes aniries al Clinic :nonocat digues la veritat,tinguesis,BMW,triumph o Suzuki nomes l'has toques tu :b9 :b9
Parlant en serio, jo soc dels que penso que, en cas d'haver d'anar al taller, no aniria a un concessionari petitó de poble (Per això mai compraria una BMW al Scratch, per exemple), sinó a un concessionari on han revisat i tocat tantes desenes de motos exactes que la meva, que el mecànic sabés arreglar-la amb els ulls tancats i una mà a lligada l'esquena.
Jordi "Prony"[/quote]
aixo que dius no te sentit,potser penses que els mecanics de les concesions,gran o petites no fan cursos i reparan a ''boleo''? precisament en aquest tipus de tallers oficials et sorprendries de la gent de grans ciutats que hi va,tracte mes personalitzat i altres detalls,profesionalitat i preu el mateix,seria com dir que si tens un mal de panxa, Deu no ho vulgui nomes aniries al Clinic :nonocat digues la veritat,tinguesis,BMW,triumph o Suzuki nomes l'has toques tu :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Primers comentaris d'un veterà que ve d'una RT 1200:
[youtube]IsF8H1wnIYw[/youtube]
[youtube]IsF8H1wnIYw[/youtube]

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Fjodor" post="221806"]Plus Ultra... :idea hi ha món més enllà del Boxer..[/quote]
I més enllà del taronja !!! :666 ... :b9
I més enllà del taronja !!! :666 ... :b9
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 12:51 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="222228"]Primers comentaris d'un veterà que ve d'una RT 1200:
[youtube]IsF8H1wnIYw[/youtube][/quote]
aquest personatge no te amics,li agrada que tot el mon giri radere d'ell i de les seves explicacions i li diguin lo be que escriu,nomes em faltava veure'l aqui :callo :callo
deixo un comentari extret d'un altre foro d'un que la va anar a provar
Hace unos años le dije al dueño del concesionario BMW de Murcia que mi moto ideal sería una RT con el motor de triumph, cuando apareció esta trophy dije ¡coño! me han oido y la han creado especialmente para mi, pero no, yo pedía una RT con el motor de triumph y lo que han creado en una triumph con estética RT. Seguiré esperando.
aixo?es bo o dolent ?
[youtube]IsF8H1wnIYw[/youtube][/quote]
aquest personatge no te amics,li agrada que tot el mon giri radere d'ell i de les seves explicacions i li diguin lo be que escriu,nomes em faltava veure'l aqui :callo :callo
deixo un comentari extret d'un altre foro d'un que la va anar a provar
Hace unos años le dije al dueño del concesionario BMW de Murcia que mi moto ideal sería una RT con el motor de triumph, cuando apareció esta trophy dije ¡coño! me han oido y la han creado especialmente para mi, pero no, yo pedía una RT con el motor de triumph y lo que han creado en una triumph con estética RT. Seguiré esperando.
aixo?es bo o dolent ?
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 11:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
en el punt anterior vaig fer un comentari que estava una mica fora de lloc,ja que despres d' anar seguint el fil del senyor en questio fins i tot mes simpatic,es veu que es molt conegut i te la seva ''CLACA'' pero be,es normal que sigui aixi,tot ho rebat amb educacio ja que el que entra a llegir aquell fil al principi li diu lo mateix (ja que el fil sembla una cosa i es un altre) i ell ja te els respostes fetes,li he fet preguntes que m'han semblat interesants i m'ha respos, a part dels aclariments que ha fet a altre gent i tambe m'han agradat una de las coses curioses que ha dit,es que no pot anar amb l'antena ja que per disseny pica a la pantalla a certes velocitats ¿? i un altre cosa que m'ha sobtat i molt,suposso que per el pes de la moto es que el pneumatic de radere no ha arrivat a 5000 km's PIRELLI ANGEL de serie,a veure si en veiem alguna en directe ja :birracat :birracat per lo demes la moto de 10,segons ell,es clar.