Primera experiencia rodant en Montmelo

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. jul. 10, 2007 7:40 am

Si podriamos alquilar el de Calafat o el de Mora de Ebre

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 10, 2007 12:19 pm

James_Bond ha escrit:No si podria fer una sortida de Mototurisme ?

I RODADA DE MOTOTURISME EN CIRCUIT

Tot plegats disfrutariem força i tindriem moltes coses per explicar, comentar, riure .......

Bé, és una idea :shock: :shock: :shock: :shock:

Vssssssssss
007
Precisament un dia que estava per la teva terra vaig apropar-me al circuit d'Osona, però és tipus karting i supermotard. Descartat.

Però podriem mirar el de Calafat o el de Mora d'Ebre, com bé diu en JAVIHOSPITALET, si.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. jul. 10, 2007 4:56 pm

Gracies pels consells. hem seran molt utils.

M'he apuntat el dia 12 d'agost a un curs, i en tinc moltes ganes.

L'unic problema, com diu, es que m'obliguen a dur tratje de pell, i no en tinc. En llogen per 100 eur, ho fare així, pero no entrenc per que no serveix la cordura, i si es per seguretat, doncs per carretera no seria millor cuir, doncs ???
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dj. jul. 12, 2007 9:42 am

Hola,

La cordura no es un material resistent a l'abrasio al contrari del cuir. Hi ha roba de cordura que incorpora revestiments de kevlar o altres materials que ofereixen mes proteccio en una caiguda.

Hi han cursos que deixen entrar en cordura als novells pero sincerament lloga el mono de pell i si no tens comprat una espaldera. Probat el mono amb la espaldera, guants i les botes. Pots tindre la percepcio del que el mono et va pintat pero a posar-te les botes i els guants poden apareixer les incomoditats.

Com fas el curs a ple estiu. Porta un parell de mitjons i camisetes per canviar-te perque acabaran xops de suor

Em sembla recordar que fas el curs a Montmelo. Dintre del circuit hi ha una benzinera a uns 300 metres de boxes. Passat'hi per veure el full que indica a quines hores estara oberta. Es un pal tindre que sortir per reposta

Si faig els deures tornare a Montmelo al Octubre o Novembre. Ja dire quelcom per si algu s'anima

Salutacions

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. jul. 12, 2007 10:21 pm

jordi ha escrit:Hola,

La cordura no es un material resistent a l'abrasio al contrari del cuir. Hi ha roba de cordura que incorpora revestiments de kevlar o altres materials que ofereixen mes proteccio en una caiguda.

Hi han cursos que deixen entrar en cordura als novells pero sincerament lloga el mono de pell i si no tens comprat una espaldera. Probat el mono amb la espaldera, guants i les botes. Pots tindre la percepcio del que el mono et va pintat pero a posar-te les botes i els guants poden apareixer les incomoditats.

Com fas el curs a ple estiu. Porta un parell de mitjons i camisetes per canviar-te perque acabaran xops de suor

Em sembla recordar que fas el curs a Montmelo. Dintre del circuit hi ha una benzinera a uns 300 metres de boxes. Passat'hi per veure el full que indica a quines hores estara oberta. Es un pal tindre que sortir per reposta

Si faig els deures tornare a Montmelo al Octubre o Novembre. Ja dire quelcom per si algu s'anima

Salutacions
Moltes gracies :wink:
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. jul. 13, 2007 10:57 am

pongo una par de fotos mas
Imatge
Imatge

Siguiendo a la monitora :D

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 13, 2007 1:35 pm

Que guapes les fotos, Javi!!

Llàstima del nom enmig cadascuna, ¿oi? :?

P. D : Treu una mica el genoll, home, per compensar la inèrcia. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

jordi__99
Presentats

Entrada Autor: jordi__99 » dv. jul. 13, 2007 4:48 pm

Hola Javi,

Si que te gusto la monitora. Vas pegado a ella :D :D :D

Muy guapas las fotos. En ellas se aprecia que inclinas mas la moto mientras que el cuerpo permanece mas erguido.

La proxima vez, mientras estes frenando, prueba de desplazar el cuerpo hacia el lado de la curva (lo que muchos dicen sacar culete) y cuando vayas a entrar en la curva vuelve a bajar el cuerpo, casi tocando el deposito. Veras que moto y piloto se unen para ser uno y la rodilla te saldra de forma natural

Saludos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 13, 2007 4:51 pm

jordi ha escrit:Hola Javi,

Muy guapas las fotos. En ellas se aprecia que inclinas mas la moto mientras que el cuerpo permanece mas erguido.

La proxima vez, mientras estes frenando, prueba de desplazar el cuerpo hacia el lado de la curva (lo que muchos dicen sacar culete) y cuando vayas a entrar en la curva vuelve a bajar el cuerpo, casi tocando el deposito. Veras que moto y piloto se unen para ser uno y la rodilla te saldra de forma natural

Saludos
ostres que complicat!!
JO crec que em fotria de lloros si faig tot aixo :(
Ex ...moltes coses

jordi__99
Presentats

Entrada Autor: jordi__99 » dl. jul. 16, 2007 8:21 pm

Steelman ha escrit:
jordi ha escrit:Hola Javi,

Saludos
ostres que complicat!!
JO crec que em fotria de lloros si faig tot aixo :(
Ep!! I no cal fer-ho. Es tecnica de pilotatge en circuit. S'ha de canviar el chip: al circuit canya al mono i a la carretera tranquil. I amb tots dos casos seguint les normes.

A mida que et vas introduint en aquest mon et fitxes en detalls que abans no veies. La posicio de la monitora es perfecta. Quan sigui gran vull pilotar com ella :D :D

Salutacions

Respon

Torna a “General”