Entrada
Autor: Fjodor » dc. març 13, 2013 10:33 am
Si... és una evolució cap a l'asfalt de las grans trails... el sector majoritari que era usuària de Super Teneres, Africas i demés... ha donat lloc a una generació de mecàniques de posició de conducció erguida, més aviat alta, amb característiques més trail que ruteres, o un encreuament entre turisme i ruta... :holacat
No crec que el plàstic de darrera estigui patentat per BMW... que va ser la primera en muntar-lo, potser si.. tambe la Freewind (horrible i fracassada) portava quelcom semblant, recordo... i alguna més que ara no em surt...
De disseny està molt bé, força atractiva, com Aprilia ens té acostumats ultimament... i sé que el motor RSV4 va com un tro i és fiable. Què queda del projecte Tuareg nou??? potser ha quedat en aquesta Caponord? potser encara està gestant-se? M'agradaria veure com Aprilia treu una trail DE VERITAT (tipus KTM)... la Tuareg del segle XXI... veurem... de moment, els rumors s'han apagat...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 13, 2013 10:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.