Flash!!!
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Flash!!!
Segur que entrenava per la Rider :cat_vergonya :cat_vergonya
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 10, 2013 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Eva" post="233279"]Segur que entrenava per la Rider :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]
ja podem anar amb compte ja,... pq no ens enganyem,... la Rider n'estara plena d'aquestos que es pensen que son el marc marquez i que les carreteres catalanes son Montmelò :foracat
ja podem anar amb compte ja,... pq no ens enganyem,... la Rider n'estara plena d'aquestos que es pensen que son el marc marquez i que les carreteres catalanes son Montmelò :foracat
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
No defenço res, pero tant com al nucli urba!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
El dia que m'enganxin a mi...també sortiré als diaris. :cat_vergonya
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Boolean" post="233282"][quote user="Eva" post="233279"]Segur que entrenava per la Rider :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]
ja podem anar amb compte ja,... pq no ens enganyem,... la Rider n'estara plena d'aquestos que es pensen que son el marc marquez i que les carreteres catalanes son Montmelò :foracat[/quote]
Tens raó. Però jo crec que els Mototuristes hem de donar exemple de comportament i conducció. Estem acostumats a rodar en grup i sabem els riscos , perillositat i divertiment que això comporta.
Tenim moltes hores per acabar la jornada i no hem de demostrar res a ningú.
Segurament hi haurà mes Policia i radars mòbils de lo habitual, però francament jo crec que a nosaltres no ens importa massa.
I una vegada dit això .... Segur que la primera multa serà per mi....
Bona ruta i seny!!!
ja podem anar amb compte ja,... pq no ens enganyem,... la Rider n'estara plena d'aquestos que es pensen que son el marc marquez i que les carreteres catalanes son Montmelò :foracat[/quote]
Tens raó. Però jo crec que els Mototuristes hem de donar exemple de comportament i conducció. Estem acostumats a rodar en grup i sabem els riscos , perillositat i divertiment que això comporta.
Tenim moltes hores per acabar la jornada i no hem de demostrar res a ningú.
Segurament hi haurà mes Policia i radars mòbils de lo habitual, però francament jo crec que a nosaltres no ens importa massa.
I una vegada dit això .... Segur que la primera multa serà per mi....
Bona ruta i seny!!!
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
Efectivament.
No s'ha de justificar aquestes velocitats, però el límit en aquest tipus de via crec que hauria de ser mínim 80Km/h. Més que un nucli urbà, això sembla més un nucli "rubà". De “rubar” calers, disfressat de que es vetlla per la nostra seguretat.
Quants de nosaltres van en una carretera així a 50km/h?
Va home, va.... :foracat
Fem una enquesta? Estaria bé, encara que fos per saber si vaig contracorrent, ja que estic convençut que un 80% de nosaltres, per aquest tipus de via no aniríem a 50Km/h, i si tinc raó, hem de recordar que les lleis s'han d'adaptar a la majoría del ciutadans, no al inrevés.
Salut !!
Efectivament.
No s'ha de justificar aquestes velocitats, però el límit en aquest tipus de via crec que hauria de ser mínim 80Km/h. Més que un nucli urbà, això sembla més un nucli "rubà". De “rubar” calers, disfressat de que es vetlla per la nostra seguretat.
Quants de nosaltres van en una carretera així a 50km/h?
Va home, va.... :foracat
Fem una enquesta? Estaria bé, encara que fos per saber si vaig contracorrent, ja que estic convençut que un 80% de nosaltres, per aquest tipus de via no aniríem a 50Km/h, i si tinc raó, hem de recordar que les lleis s'han d'adaptar a la majoría del ciutadans, no al inrevés.
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 11, 2013 12:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
Completamanet d´acord, a la recta que va de Manlleu a Vic fa un temps es van treure de la maniga una senyal de (50) encara es el dia que entengui que en mig
d´aquella recta hagin posat aquesta senyal.
Completamanet d´acord, a la recta que va de Manlleu a Vic fa un temps es van treure de la maniga una senyal de (50) encara es el dia que entengui que en mig
d´aquella recta hagin posat aquesta senyal.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Pere29" post="233314"][quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
d´aquella recta hagin posat aquesta senyal.[/quote]
Doncs no costa gaire, a part de tenir entrada i sortida per les dues bandes hi tens dues parades de Bus. :birracat
Doncs no costa gaire, a part de tenir entrada i sortida per les dues bandes hi tens dues parades de Bus. :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Trencaferro" post="233317"]
Doncs no costa gaire, a part de tenir entrada i sortida per les dues bandes hi tens dues parades de Bus. :birracat[/quote]
:mrgreen: :mrgreen:
[img align=left]http://www.quenaprenguin.com/wp-content ... 14x300.png[/img]
Doncs no costa gaire, a part de tenir entrada i sortida per les dues bandes hi tens dues parades de Bus. :birracat[/quote]
:mrgreen: :mrgreen:
[img align=left]http://www.quenaprenguin.com/wp-content ... 14x300.png[/img]
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Quant varen fer l'Autovia Palafrugell- Palamos ( dos carrils per banda) només es podia circular a 80 km/h, a la resta sense Autovia i un sol carril per banda a 90 km/h, a la Ganga i Santa Peialle ( dues crreteres de moltes corbes) a 90 km/h. Es veu que l'Autovia era el tram mes perillós de la comarca. Ara ja ho han arreglat. :okcat
:callo :callo :callo :callo :callo
:callo :callo :callo :callo :callo
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Trencaferro" post="233317"][quote user="Pere29" post="233314"][quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
Mare de deuuu si és així s'entèn perfectament, inclùs a 30 s'hauria de posar. I és que aquests dels autobusos no perdonen, es posen l'enganxina al cul, de que els hi cedim el pas.. i surten tant si com, pensant que aquesta pegatina és un escut protector.
És tot un imprudent, verge santaaa a la foguera amb eeeeelll, si torna agafar un vehicle. :666
Mare de deuuu si és així s'entèn perfectament, inclùs a 30 s'hauria de posar. I és que aquests dels autobusos no perdonen, es posen l'enganxina al cul, de que els hi cedim el pas.. i surten tant si com, pensant que aquesta pegatina és un escut protector.
És tot un imprudent, verge santaaa a la foguera amb eeeeelll, si torna agafar un vehicle. :666
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="233341"][quote user="Trencaferro" post="233317"][quote user="Pere29" post="233314"][quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
És tot un imprudent, verge santaaa a la foguera amb eeeeelll, si torna agafar un vehicle. :666[/quote]
Em faig gran. Sé que te'n en fots d'algú, però no tinc clar de quí... :lol:
És tot un imprudent, verge santaaa a la foguera amb eeeeelll, si torna agafar un vehicle. :666[/quote]
Em faig gran. Sé que te'n en fots d'algú, però no tinc clar de quí... :lol:
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 11, 2013 11:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="Trencaferro" post="233317"][quote user="Pere29" post="233314"][quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
Saps perfectament que la recta de Vic Manlleu esta plena de incorporacions desde camins rurals pavimentats o no, i que la parada de bus queda fora de la carretera a mes aquesta parada no es permanent, nomes paran si hi ha algu, et diria mes no hi ha cap senyal de disminucio de velocitat fins que trobes una de 50.
Saps perfectament que la recta de Vic Manlleu esta plena de incorporacions desde camins rurals pavimentats o no, i que la parada de bus queda fora de la carretera a mes aquesta parada no es permanent, nomes paran si hi ha algu, et diria mes no hi ha cap senyal de disminucio de velocitat fins que trobes una de 50.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="JoanCG" post="233344"][quote user="Vendetta" post="233341"][quote user="Trencaferro" post="233317"][quote user="Pere29" post="233314"][quote user="Pescallunes4x4" post="233290"]No defenço res, pero tant com al nucli urba!!![/quote]
Em faig gran. Sé que te'n en fots d'algú, però no tinc clar de quí... :lol:[/quote]
Nomès m'en foto dels autobusos, cada cop que veig la pegatina aquella que els hi cedim el pas, penso.. coi cedeixlo tu una miqueta que ets el que mès molestes.
Em faig gran. Sé que te'n en fots d'algú, però no tinc clar de quí... :lol:[/quote]
Nomès m'en foto dels autobusos, cada cop que veig la pegatina aquella que els hi cedim el pas, penso.. coi cedeixlo tu una miqueta que ets el que mès molestes.
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Doncs parlant de limits de velocitat, el divendres de la setmana passada estava a Alemanya provant el nou Audi SQ5 de 300cv. Es feia estrany poder trepitjar sense miraments en els trams sense limit de velocitat en mig de furgonetes i camions. Però s'ha de anar amb compte en els trams limitats, com et fotin una foto has begut oli...
Llàstima que els RS6 de 560cv i els R8 V10 només ens els van deixar per circuit tancat. :666
Llàstima que els RS6 de 560cv i els R8 V10 només ens els van deixar per circuit tancat. :666