Quan reps una carta del Servei Català de Transit....
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Quan reps una carta del Servei Català de Transit....
Doncs aquesta experiencia, he viscut aquest matí, quant m'ha trucat des de casa per explicar que tenia esperant-me, la tan temuda MULTA.
resumin: C-58 Km28, limit 60, velocitat 107, FALTA MOLT GREU, 2 Mesos de suspenció i retirada de 6 punts....
No m'ho van notificar, ni tant sols hi havia patrulla, nomes el cotxe radar MOLT AMAGAT....
Bé, aqui un que el diumentge seguirá rigurosament les senyals de transit....
resumin: C-58 Km28, limit 60, velocitat 107, FALTA MOLT GREU, 2 Mesos de suspenció i retirada de 6 punts....
No m'ho van notificar, ni tant sols hi havia patrulla, nomes el cotxe radar MOLT AMAGAT....
Bé, aqui un que el diumentge seguirá rigurosament les senyals de transit....
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ride
- Presentats
Per feina vaig un cop per setmana a Terrassa, de vegades agafo l'autopista si faig tard o bé la comarcal, diria que esta feta a la comarcal... cap a l'alçada de vacarisses.
Economicament 450€..
El que no hem quadra, es que el motiu perque no es va notificar al acte ,es que la imtatge esta captada automaticament, (o sigui radar fixe), pero el fixe si no recordo malament esta al kilometre 31,5, i esta limitat a 80-90.
Economicament 450€..
El que no hem quadra, es que el motiu perque no es va notificar al acte ,es que la imtatge esta captada automaticament, (o sigui radar fixe), pero el fixe si no recordo malament esta al kilometre 31,5, i esta limitat a 80-90.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
- Ride
- Presentats
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
- Ride
- Presentats
La veritat, es que aqui catalunya, tenen molts mesos, per notificarte la proposta de sanció, a le sespanyes diria que són dos mesos....JEPPY ha escrit:GLUBSSSS....
A mi em van detectar (vaig veure el cotxe amagat i el flash) a 135 Kms./h en un lloc de 80 (Zona franca)... fa un mes i mig... encara no m'ha arribat rés...
O sia que estic a temps de rebre la multa,no???
He pogut mirar la foto, que m'han enviat a casa, i ni de conya es llegeix la matricula, pero suposo, que es a l'hora d'imprimir-l'ha, ja que l'han encertat de plè.
La unica solució que tinc per evitar la retirada del carnet i dels punts es dir que la moto, la portava algú amb permis extranjer, pero no conec ningú que sigui de fora i tingui carnet de moto...
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vsssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- pesqui
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 12:40 am
- Ubicació: Tiana (BCN)
Quin policia??
Anem per parts, l'autopista C-58 quan arriba a l'alçada de Viladecavalls canvia el nom i es diu C-16 (no se perque, suposo que per tocar els collons), i és la comarcal qui es queda amb la nomenclatura C-58.
Ve següent apartat, quan ja esteu a la C-58 (hem quedat comarcal) hem passat viladecavalls i fins i tot vaquerises, be un acces a l'autopista, uns metres abans d'arribar a aquest acces a l'autopista (parlem circulant sentit Viladecavalls - Monistrol) hi ha una màquina recaptadora oculta darrera d'un arbre.
Aquesta carretera té una limitació genèrica de 90 Km/h, però el que desconec és si el radar esta orientat o fa la foto en el tram senyalitzat a 60 Km/h que es just el tram d'incorporació o sortida de l'autopista.
Us o dic jo, que vaig veure massa tard aquesta maquineta (que vetlla per la nostra seguretat :twisted: ) i vaig estar sufrint una bona temporadeta. i és que jo anava una miqueta més ràpid (imagineu tram recte de més de 2 Quilometres i ningú pel davant a dretes o esquerres)
Finalment vaig trucar al SCT i vaig demanar informació sobre si havia algun expedient sancionador iniciat per infraccions amb qualsevol dels meus vehicles, en van demanar les matricules i afortunadament en van dir que no havia cap expedient iniciat amb les dades facilitades.
O sigui vaig tenir sort i aquell dia no tocava que aquesta maquineta en dones els tres comodins i premi.
Si penseu fer al·legacions, demaneu còpia del certificat de VERIFICACIÓ emés pel CENTRO NACIONAL DE METROLOGIA (amb seu a Madrid), i d'homologació d'aquest aparell cinemometre, a part es clar d'una fotografia en condicions.
Es en aquest certificat d'homologació i de verificació podreu tenir la salvació o no. es una empresa dificil però no recordeu no fa gaire un conductor fotografiat a casí bé 200 Km/h quan arrosegava una caravana.
Bueno perdoneu aquest totxo, i salutacions
V'ssssssss
PD: vigileu que els radars durant aquestes dates estan tots activats ja sabeu que vigilància i prevenció poca, només recaptació.
Anem per parts, l'autopista C-58 quan arriba a l'alçada de Viladecavalls canvia el nom i es diu C-16 (no se perque, suposo que per tocar els collons), i és la comarcal qui es queda amb la nomenclatura C-58.
Ve següent apartat, quan ja esteu a la C-58 (hem quedat comarcal) hem passat viladecavalls i fins i tot vaquerises, be un acces a l'autopista, uns metres abans d'arribar a aquest acces a l'autopista (parlem circulant sentit Viladecavalls - Monistrol) hi ha una màquina recaptadora oculta darrera d'un arbre.
Aquesta carretera té una limitació genèrica de 90 Km/h, però el que desconec és si el radar esta orientat o fa la foto en el tram senyalitzat a 60 Km/h que es just el tram d'incorporació o sortida de l'autopista.
Us o dic jo, que vaig veure massa tard aquesta maquineta (que vetlla per la nostra seguretat :twisted: ) i vaig estar sufrint una bona temporadeta. i és que jo anava una miqueta més ràpid (imagineu tram recte de més de 2 Quilometres i ningú pel davant a dretes o esquerres)
Finalment vaig trucar al SCT i vaig demanar informació sobre si havia algun expedient sancionador iniciat per infraccions amb qualsevol dels meus vehicles, en van demanar les matricules i afortunadament en van dir que no havia cap expedient iniciat amb les dades facilitades.
O sigui vaig tenir sort i aquell dia no tocava que aquesta maquineta en dones els tres comodins i premi.
Si penseu fer al·legacions, demaneu còpia del certificat de VERIFICACIÓ emés pel CENTRO NACIONAL DE METROLOGIA (amb seu a Madrid), i d'homologació d'aquest aparell cinemometre, a part es clar d'una fotografia en condicions.
Es en aquest certificat d'homologació i de verificació podreu tenir la salvació o no. es una empresa dificil però no recordeu no fa gaire un conductor fotografiat a casí bé 200 Km/h quan arrosegava una caravana.
Bueno perdoneu aquest totxo, i salutacions
V'ssssssss
PD: vigileu que els radars durant aquestes dates estan tots activats ja sabeu que vigilància i prevenció poca, només recaptació.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Ride
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Existeixen una multitud de sprays per a aplicar a la matricula que suposadament fan la matricula tan reflectiva, que quan se li intenta treure un foto amb flash, la llum d'aquest es reflecteix tant en la matricula que els dígits surten sobre-exposats (blancs) en la foto i no es podrien identificar, evitant així la multa.
En realitat aquests sprays no funcionen, estan fabricats amb un compost molt semblant a la laca de pèl, i l'aplicació sobre la matricula fa que quedi molt brillant.
Un cop aplicat és visible a primera vista ja que la matricula queda amb una superfície excessivament brillant, però cal fixar-se per a això.
El problema és que les càmeres dels radars avui dia són digitals i aquestes són capaces de fer que els dígits surtin a la llum a pesar d'aquests sprays. Fins i tot amb les càmera de rodet de 35mm, hi ha un mecanisme denominat "inverse vídeo" que invertia la imatge al negatiu i els nombres ja es podrien veure.
En definitiva, que No funcionen.
Extret de: http://www.portalcoches.net/www/conteni ... tentid=366
V'sssssssssssss
En realitat aquests sprays no funcionen, estan fabricats amb un compost molt semblant a la laca de pèl, i l'aplicació sobre la matricula fa que quedi molt brillant.
Un cop aplicat és visible a primera vista ja que la matricula queda amb una superfície excessivament brillant, però cal fixar-se per a això.
El problema és que les càmeres dels radars avui dia són digitals i aquestes són capaces de fer que els dígits surtin a la llum a pesar d'aquests sprays. Fins i tot amb les càmera de rodet de 35mm, hi ha un mecanisme denominat "inverse vídeo" que invertia la imatge al negatiu i els nombres ja es podrien veure.
En definitiva, que No funcionen.
Extret de: http://www.portalcoches.net/www/conteni ... tentid=366
V'sssssssssssss
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
La veritat, es que aqui catalunya, tenen molts mesos, per notificarte la proposta de sanció, a le sespanyes diria que són dos mesos....Ride ha escrit:JEPPY ha escrit:GLUBSSSS....
A mi em van detectar (vaig veure el cotxe amagat i el flash) a 135 Kms./h en un lloc de 80 (Zona franca)... fa un mes i mig... encara no m'ha arribat rés...
O sia que estic a temps de rebre la multa,no???
HOLA JO EN TINC UNA DATA 17 abril i notificada 17 juliol , limitacio de 90
kms h , circular a 112 km , infraccio greu , sense suspensio carnet ni
punts , 70 euros
- pesqui
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 12:40 am
- Ubicació: Tiana (BCN)
INFORMACIÓ DE LA BONA
Per a coneixement de tothom i començo per una pregunta.
A quina velocitat el radar fa la foto?
Doncs quedeu informats i recordeu.
fins a 10 Km/h més del que marca el senyal = no sanció i no pèrdua punts
fins a 20 km/h més del que marca el senyal = sanció + no pèrdua punts
Fins a 30 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 3 punts
Fins a 40 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 4 punts
Fins a 50 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 5 punts
Fins a 60 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 6 punts
Ojo, que aquesta informació es referent a resolució administrativa, sí fem una vejenada i acabem detinguts un jutge pot determinar la pèrdua de punts i retirades de permís de conduir superiors a 1 anys.
Espero que hagi quedat una miqueta clar i que ningú no acabi davant un jutge per temes relacionats amb la circulació.
Salutacions,
pesqui.
Per a coneixement de tothom i començo per una pregunta.
A quina velocitat el radar fa la foto?
Doncs quedeu informats i recordeu.
fins a 10 Km/h més del que marca el senyal = no sanció i no pèrdua punts
fins a 20 km/h més del que marca el senyal = sanció + no pèrdua punts
Fins a 30 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 3 punts
Fins a 40 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 4 punts
Fins a 50 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 5 punts
Fins a 60 Km/h més del que marca el senyal = sanció + 6 punts
Ojo, que aquesta informació es referent a resolució administrativa, sí fem una vejenada i acabem detinguts un jutge pot determinar la pèrdua de punts i retirades de permís de conduir superiors a 1 anys.
Espero que hagi quedat una miqueta clar i que ningú no acabi davant un jutge per temes relacionats amb la circulació.
Salutacions,
pesqui.