M’encantava mirar-lo, i ara ja no es pot entrar...
Què hi farem, és una pena...
Moderador: Airald
Ep que milloris, escolta jo tambe en pateixo i es una m........... :!:terracota ha escrit:Si us serveix de consol, ja vaig aparèixer ja en el nou fòrum. Peró aquests dies estic de baixa al llit (una enganxada d'esquena de nassos) i gràcies al fòrum el temps passa molt més depressa.
Que continuï així
VSSSS!
Si que es una m........ Pero ja tinc ganes d'agafar la moto!!!!PereBMW ha escrit:Ep que milloris, escolta jo tambe en pateixo i es una m........... :!:terracota ha escrit:Si us serveix de consol, ja vaig aparèixer ja en el nou fòrum. Peró aquests dies estic de baixa al llit (una enganxada d'esquena de nassos) i gràcies al fòrum el temps passa molt més depressa.
Que continuï així
VSSSS!
:crysJames_Bond ha escrit:Avui ha marxat un tros d’història de Mototurisme i se n'ha esborrat físicament molts records de la vida de molta gent.
No estic content, no. Però en la vida ens hem trobat, i ens trobarem, amb tantes coses que estimem i que inexorablement els camins porten cap a destins diferents, que hem après a conviure amb aquests mals moments i aprofitar-los per donar-nos conte, que el que tenim val molt la pena de conservar-ho.
Tots els que hi hem entrat alguna vegada, vells i nous, pel aquest sol fet, el tenim dintre nostre, el portem i el portarem per sempre ja que forma part d'una etapa de la nostra vida, una etapa, de somriures, de conèixer gent nova, de fer nous amics....... tantes i tantes coses.......
Recordant tots els moments que hi vàrem passar, es quan encara el mantenim viu i alhora ens donem conte de que , com diuen els francesos : tout passe, tout case, tout lase.
El Fòrum no ha desaparegut !!!!!
Ara cal que sapiguem apreciar el que tenim aqui en aquest fòrum actual, saber-lo gaudir dia a dia i aprofitar-nos al màxim de les posibilitats que ens dona, de coneixer gent nova, noves rutes, nous amics, nous quilòmetres a recorrer tots plegats.
Fem-ho amb il·lusió, ara ja sabem que és perdre un fòrum.
Vsssssssss
007