Entrada
Autor: JoanCG » dj. juny 13, 2013 10:01 am
[quote user="Prony" post="236583"]Renoi!!!! Quina sorpresa et devies portar, segur que no t'ho esperaves!!! Això si que es un vehicle de cortesia!!! :okcat :okcat Ja deus tenir ganes que arribi el dia de portar la moto a fer el canvi d'oli. Aprofita i la portes un divendres a la tarda, aixi tindràs aquest monstre tot el cap de setmana.
Jordi "Prony"
(Els teus veïns deuen flipar)[/quote]
Sí que deuen flipar, per que a vegades porto la del meu germà al meu pàrquing; de fa uns dies tinc la KTM Adventure nova, també la enduro KTM 690; també vaig tenir uns dies la BMW r1200Gs de proves 2013, i just després la KTM taronja de proves de Basolí...
...tinc un amic que en te cuatre (una CB1200, una k1200S, una hornet600, i una F800r), i a vegades les agafo uns dies per que no es casqui la bateria (i per que m'agrada portar motos, clar :cat_vergonya ); els veins es deuen pensar que soc un mafiós o narco-motos..... :b9 :b9 :b9
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 13, 2013 10:03 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.