Moto De Cortesía /Subtitució

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Moto De Cortesía /Subtitució

Entrada Autor: JoanCG » dj. juny 13, 2013 8:24 am

De fet, aquests de Basolí Granollers, em fan sentir un “racanillu”. :cat_vergonya

Nosaltres al concessionari deixem de cotxe de substitució un Seat Ibiza, o com a molt un Toledo o una Altea; mireu la moto que m'han deixat mentre m'instal•len un component elèctric a la Adventure :shock: :

Imatge

Una Kawa 1400 GTR (estan bojos, aquests romans...) !!!

Si jo tingués que fer quelcom similar, hauria de deixar un León Cupra de 265Cvs, o un Audi RS5…

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 13, 2013 8:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto De Cortesía /Subtitució

Entrada Autor: Prony » dj. juny 13, 2013 8:38 am

Renoi!!!! Quina sorpresa et devies portar, segur que no t'ho esperaves!!! Això si que es un vehicle de cortesia!!! :okcat :okcat Ja deus tenir ganes que arribi el dia de portar la moto a fer el canvi d'oli. Aprofita i la portes un divendres a la tarda, aixi tindràs aquest monstre tot el cap de setmana.

Jordi "Prony"

(Els teus veïns deuen flipar)
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 13, 2013 8:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. juny 13, 2013 10:01 am

[quote user="Prony" post="236583"]Renoi!!!! Quina sorpresa et devies portar, segur que no t'ho esperaves!!! Això si que es un vehicle de cortesia!!! :okcat :okcat Ja deus tenir ganes que arribi el dia de portar la moto a fer el canvi d'oli. Aprofita i la portes un divendres a la tarda, aixi tindràs aquest monstre tot el cap de setmana.

Jordi "Prony"

(Els teus veïns deuen flipar)[/quote]

Sí que deuen flipar, per que a vegades porto la del meu germà al meu pàrquing; de fa uns dies tinc la KTM Adventure nova, també la enduro KTM 690; també vaig tenir uns dies la BMW r1200Gs de proves 2013, i just després la KTM taronja de proves de Basolí...

...tinc un amic que en te cuatre (una CB1200, una k1200S, una hornet600, i una F800r), i a vegades les agafo uns dies per que no es casqui la bateria (i per que m'agrada portar motos, clar :cat_vergonya ); els veins es deuen pensar que soc un mafiós o narco-motos..... :b9 :b9 :b9
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 13, 2013 10:03 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. juny 13, 2013 10:36 am

:cat_vergonya
Bé, a mi si em deixen aixó em carden una putada... vaja nau nodrisa... quina por... :please

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 13, 2013 11:05 am

no esta mal !!! maquina !!! jo en conec uns que han optat per anar a buscar las motos a casa dels clients que ho soliciten ..... generalment es deixa el que es te matriculat i aquesta bestia la deuen tenir de proves,oi Joan ??
Imatge

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dj. juny 13, 2013 11:05 am

Òstia!
M'has de dir quin taller és aquest.
Tinc una derbi variant aturada des del '88... potser els hi hauria de deixar un mesos perquè me'n facin la "post-a-punt" :idea
... i de mentres, aprofitar la seva "cortesia" :jajacat :jajacat :jajacat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 13, 2013 11:15 am

[quote user="hook" post="236594"]Òstia!
Tinc una derbi variant aturada des del '88... potser els hi hauria de deixar un mesos perquè me'n facin la "post-a-punt" :idea
... i de mentres, aprofitar la seva "cortesia" :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]

ja t'ho ha dit...Basoli,que ademes son Derbi...ho eren Derbi,em sembla .
Imatge

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dj. juny 13, 2013 1:56 pm

[quote user="Kpeps" post="236597"][quote user="hook" post="236594"]Òstia!
... i de mentres, aprofitar la seva "cortesia" :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]

ja t'ho ha dit...Basoli,que ademes son Derbi...ho eren Derbi,em sembla .[/quote]

Ah si!!!!
És que només de veure la foto ja m'han passat les ganes de llegir. :cat_vergonya

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. juny 13, 2013 7:15 pm

[quote user="Fjodor" post="236589"]:cat_vergonya
Bé, a mi si em deixen aixó em carden una putada... vaja nau nodrisa... quina por... :please[/quote]

Lo de "nau" li escau perfecte, aquesta moto a part de ser una "gran turisme" no corre: vola. Oi Sidru?

És una moto que m'agrada molt, de fet és del tipus de moto que m'agraden a mi.

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dj. juny 13, 2013 7:42 pm

[quote user="JoanCG" post="236588"]
...tinc un amic que en te cuatre (una CB1200, una k1200S, una hornet600, i una F800r), i a vegades les agafo uns dies per que no es casqui la bateria (i per que m'agrada portar motos, clar :cat_vergonya ); els veins es deuen pensar que soc un mafiós o narco-motos..... :b9 :b9 :b9[/quote]

No t'estressis, quan convingui et dono un cop de ma amb qualsevol d'aquestes o de les teves...
Tranquil, que faré un sacrifici i els hi faré una volta per carregar la bateria, tot sigui per fer un favor :b9 :b9 :b9

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. juny 13, 2013 7:50 pm

[quote user="Xavier" post="236610"][quote user="Fjodor" post="236589"]:cat_vergonya
Bé, a mi si em deixen aixó em carden una putada... vaja nau nodrisa... quina por... :please[/quote]

Lo de "nau" li escau perfecte, aquesta moto a part de ser una "gran turisme" no corre: vola. Oi Sidru?

És una moto que m'agrada molt, de fet és del tipus de moto que m'agraden a mi.[/quote]

Sidru, si llegueixes això, després de la conversa telefònica que varem tenir l'altre dia, i de provar "be" aquest "paratu" de 1400cc que tenies tu, et diré que els Cvs de potència, se li noten amb diferència més a la moto de que la varem parlar...per molt que la Kawa dongui 160Cv, els altres es senten i transmeten molt més. ;)

Salut !!!

Respon

Torna a “General”