Entrada
Autor: Kpeps » dv. juny 07, 2013 7:03 pm
[quote user="Sergibuda" post="236283"]Jo entenc que és el resultat de pensar "com seria ara la moto si no l'haguéssim deixat de fabricar?"
És a dir, agafa una Bonneville i compara-la amb la primera o agafa un WV Golf i compara'l amb el primer o fes-ho amb la primera i l'última Vespa o amb l'escarabat vell i el nou o amb el Mini o... Crec que simplement es tracta d'un exercici de disseny i imaginació.
A partir d'aquí, si la produeixen o no o si ho fan de forma massiva o en plan sèrie numerada ja és una altra història.
El que jo sí que dic és que si me la regalen no li faré pas fàstics, eh! :okcat[/quote]
a veure si m'explico,al meu modus de veure aixo no es una copia ni es res que si assembli,una Bonneville o una Thruxton,s'asemblen a les originals,o sigui que son ''remakes'' com puguin ser-ho els automovils que anomenes,pel meu entendre aquesta maquina,es un ''engendre'' amb xassis multitubular,llantas Marchesini i suspensions Ohlins de lo bo lo millor una pintura de can Butano acompanyada amb un kit de fibras que esta molt be,d'aixo no tinc res a dir,ara el nom que li han posat es perque la gent en parli i res mes,perque m'entengueu si en aquesta maquina fiquen un 4 cilindres i li diuen Suzuki Katana 1100,Kawasaki Ninja 900 o Honda 900 Bol D'or,el creador es queda igual d'ample que s'ha quedat i tots seguim babejant perque xula es encara que ni el cul m'entri en aquest seient,ni l'esquena em permeti agafar els semimanillars si arrives a colocar el cul a lloc :SOS :SOS que aixo es un altre historia :birracat :birracat :birracat
p.d. jo tampoc li faria fastics,pero veus lo bo,dona que :gathering :gathering :gathering que suposso que per aixo l'han fet.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.