BMW R90S Concept 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

BMW R90S Concept 2013

Entrada Autor: Sergibuda » dj. juny 06, 2013 7:59 am

Prototip de moto retro-clàssica del segle XXI encarregat per BMW al prestigiós transformador de motos Roland Sands. Arribarà algun dia a producció?

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

[youtube]KatnmWWUNDM[/youtube]
sergibuda

they called me an accident

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: BMW R90S Concept 2013

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 06, 2013 8:00 am

Ahir la vaig veure en una revista i desprès al Facebook.

Quina currada!!!

Seria molt maca de veure-la pel carrer per la currada i per la bellesa..
Però on hi hagi l´autentica R90S com la del KPEPS ...les repliques .....son aixó repliques :P
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. juny 06, 2013 9:13 am

Sembla que hi ha molta feina encara per fer però una cosa es segura:

Fan 380 unitats limitades i numerades, les venen a mig milió d'euros i abans de fabricar la primera ja les tenen totes col.locades de la següent manera

1 Al museu de BMW a Munic
1 Per la premsa, fins que "algú-sap-on-és?"
125 Fent curses per la sorra de les dunes dels Emirats Àrabs Units fins que rebentin
100 Als vestívols de les grans corporacions asiàtiques de blanqueig de diner de la droga, armes i tracta de blanques.
100 Als caps de les grans empreses xineses que esclavitzen els treballadors, embruten el planeta i escupen al terra
50 A la màfia russa
2 (Les defectuoses) A la màfia italiana
1 Al "arracades" Neymar

Jo vull agafar el primer vol a Mart..... per no tornar.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 06, 2013 9:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 06, 2013 10:26 am

Sinçerament la trovo preciosa!!! Aqui els dissenyadors s'ho han treballat molt per dissenyar una moto nova, sense perdre l'essència de l'original. :okcat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 06, 2013 1:11 pm

es veu una moto molt treballada,pero la veritat es que prefereixo no opinar........

[quote user="Trencaferro" post="236152"] sense perdre l'essència de l'original. :okcat[/quote]

per sort l'unica esencia que te es el nom i els hauria de fer caure la cara de vergonya :foracat :foracat aixo es una replica absurda de la R 1200 S i per lo que a mi respecta s'ho podrien haver estalviat,tothom en parla d'aquesta moto,propaganda en te !!! ara ja he opinat :cat_vergonya
Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. juny 06, 2013 4:08 pm

Jo la trobo preciosa.

Prony, agafa-t'ho amb calma tío que et vindrà alguna cosa :birracat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 06, 2013 10:35 pm

fixeu-vos el perque deia que d'original res de res,una copia salvant las distancies,es clar....tot inventat.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. juny 07, 2013 9:34 am

Una preciositat. No crec que arribi a la sèrie, és moto de minories, però és un exercici de disseny increíble. La primera, pas la blanca, massa matussera, al meu veure.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 07, 2013 10:28 am

Aixó és una preciossitat
Imatge

L´altre és una moto resultona. JO estic amb el Kpeps, ja ho vaig dir al meu post inicial...
Com l´autentica res... tot i que és xula... no és l´autentica.
Ex ...moltes coses

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. juny 07, 2013 11:47 am

Carai, la trobo molt maca.

Exercici de disseny en una base molt racing, no? Quins semi-manillars, com una R :Saltant

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. juny 07, 2013 5:26 pm

Jo entenc que és el resultat de pensar "com seria ara la moto si no l'haguéssim deixat de fabricar?"

És a dir, agafa una Bonneville i compara-la amb la primera o agafa un WV Golf i compara'l amb el primer o fes-ho amb la primera i l'última Vespa o amb l'escarabat vell i el nou o amb el Mini o... Crec que simplement es tracta d'un exercici de disseny i imaginació.

A partir d'aquí, si la produeixen o no o si ho fan de forma massiva o en plan sèrie numerada ja és una altra història.

El que jo sí que dic és que si me la regalen no li faré pas fàstics, eh! :okcat
sergibuda

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 07, 2013 7:03 pm

[quote user="Sergibuda" post="236283"]Jo entenc que és el resultat de pensar "com seria ara la moto si no l'haguéssim deixat de fabricar?"

És a dir, agafa una Bonneville i compara-la amb la primera o agafa un WV Golf i compara'l amb el primer o fes-ho amb la primera i l'última Vespa o amb l'escarabat vell i el nou o amb el Mini o... Crec que simplement es tracta d'un exercici de disseny i imaginació.

A partir d'aquí, si la produeixen o no o si ho fan de forma massiva o en plan sèrie numerada ja és una altra història.

El que jo sí que dic és que si me la regalen no li faré pas fàstics, eh! :okcat[/quote]

a veure si m'explico,al meu modus de veure aixo no es una copia ni es res que si assembli,una Bonneville o una Thruxton,s'asemblen a les originals,o sigui que son ''remakes'' com puguin ser-ho els automovils que anomenes,pel meu entendre aquesta maquina,es un ''engendre'' amb xassis multitubular,llantas Marchesini i suspensions Ohlins de lo bo lo millor una pintura de can Butano acompanyada amb un kit de fibras que esta molt be,d'aixo no tinc res a dir,ara el nom que li han posat es perque la gent en parli i res mes,perque m'entengueu si en aquesta maquina fiquen un 4 cilindres i li diuen Suzuki Katana 1100,Kawasaki Ninja 900 o Honda 900 Bol D'or,el creador es queda igual d'ample que s'ha quedat i tots seguim babejant perque xula es encara que ni el cul m'entri en aquest seient,ni l'esquena em permeti agafar els semimanillars si arrives a colocar el cul a lloc :SOS :SOS que aixo es un altre historia :birracat :birracat :birracat
p.d. jo tampoc li faria fastics,pero veus lo bo,dona que :gathering :gathering :gathering que suposso que per aixo l'han fet.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 07, 2013 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » ds. juny 08, 2013 7:39 am

Entenc el que vols dir, és el mateix que passa en una festa major o en una concentra de motos quan toca un grup de versions: al públic en general els agrada que toquin cançons conegudes, però qui es fan d'un grup o d'una cançó diu que l'han destrossada i que per tocar-la així, millor no tocar-la. Això no vol dir, però, que a molta altra gent li agradi i en gaudeixi.
Sergibuda l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 08, 2013 7:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
sergibuda

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. juny 08, 2013 10:02 am

es clar,als que ens agrada el mon de les customitzacions o veiem aixi,a vegades veus motos que dius ''ondia'' es tot fet a ma de dalt a baix i son macas perque veus una creacio,altres cops veus maquinas que dius ''quina passada'' i quan ti començes a fixar veus que es una moto feta amb gracia pero a base de cataleg d'accesoris,lo que jo anomeno un Frankenstein,que per fer-la tambe s'en ha de saber es clar,totes tenen lo seu.......i acostumen a valer molts sentims per les hores invertides i el material,Sergi ja saps a que em refereixo que a tu com a mi ens agrada el mateix estil,ja ho veig :birracat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 19, 2013 12:22 pm

per el que he sentit,es veu que aquesta moto ha estat un ''globus sonda'' per treure properament al mercat una nova linea de motos,amb el motor boxer d'aire,ja que aquest no desapareix i sera el que montaran en las R 1200 R que seguira al mercat minim 3 anys mes sense modificar,seran motos sense telelever amb forquillas convencionals i amb molt accesoris per poder-les personalitzar,tipus las Sportster o las Triumph,ara faltara saber els preus d'aquestes maquines que si no van amb tanta cosa te que ser força raonable,a veure que.
Imatge

Respon

Torna a “General”