Entrada
Autor: Sergibuda » dl. jul. 08, 2013 9:38 am
[quote user="Fjodor" post="237958"]Cada cop s'acosten més a les Harley...[/quote]
Tant aquesta com la Honda 950 són molt semblants estèticament a la H-D Sportster, que és líder de vendes en el sector custom
[quote user="JoanCG" post="237961"]Les dues úniques motos que he tingut d’aquest tipus, han estat una V-max del ‘92, i una Virago 660 del ’89, i aquestes encara permetien inclinar prou, però mai he entès per que no li donen a les customs, com sí han fet en el cas de la Ducati Diavel, més capacitat d’inclinació; de seguida freguen amb tot a terra.
Sé que no estan pensades per anar gaire lleuger, que la seva filosofia és per gaudir de la conducció de la moto a ritme més tranquil, però crec que en un moment donat, poder inclinar més et pot estalviar algun ensurt en una corba si has de rectificar, no?
Salut !!![/quote]
Sí que toquen aviat, però canviant la manera de conduir una mica es pot anar bastant lleuger...
[quote user="Albert" post="237923"]Holaaa,
Unes línees molt agradables, però com diu el Hook, no crec que la posició de conducció sigui gaire còmode, especialment en trajectes llagrs.
Cada moto te el seu posible comprador !!
;) ;) ;)[/quote]
Per ser una custom, la posició és bastant relaxada, amb els estreps no gaire avançats.