Radars amb "comissió" a Malgrat de Mar

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Radars amb "comissió" a Malgrat de Mar

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 27, 2013 2:16 pm

Una empresa privada instal.la controls de velocitat i semafor a Mollet i Montgat a canvi del 30% del que es recaudi amb les sancions

Més info > http://www.lavanguardia.com/vida/201308 ... ollet.html
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Radars Amb "comissió" A Malgrat De Mar

Entrada Autor: Prony » dt. ago. 27, 2013 6:04 pm

Però m'imagino que al no ser representants de la llei, si et fan una foto, pots trucar als teus amics i anar a donar-els-hi "les gràcies" oi??

No venen un esprai que si el tires als ulls fa molta pupa??

La veritat es que l'invent no crec que duri gaire.

Jordi "Prony"

STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Entrada Autor: STV » dt. ago. 27, 2013 6:15 pm

A Sant Fost hi ha un control fotógrafic amb un semáfor dels tres existents en el poble, amb una cruille que gairebé només hi travessan las cabras. Si tel passas amb

ámbar, les cagat. Aixo res té a veure amb la seguretat, més aviat amb recaptar "a saco", i els de sempre, cada vegada amb els pantalons més avall.

Una bona part de la xusma política, només enten el lenguatge de las HOSTIAS. Millor ho deixo aqui.
STV l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 28, 2013 11:03 am

entre aixo i els ciclistes amb las camaras ...... en fi,lo extrany es que no s'hagi implantat la norma de poder anar gravant i venent las imatges a la policia,a canvi de punts o diners,si res no ho impedis.....quanta gent veieu parlant pel movil en un dia conduint,avansant per l'esquerra en una retencio,etc,etc,etc.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Radars amb "comissió" a Malgrat de Mar

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 28, 2013 11:07 am

[quote=Kpeps]...lo extrany es que no s'hagi implantat la norma de poder anar gravant i venent las imatges a la policia,...[/quote]

Els ciutadans sempre poden presentar una denuncia quant veu que algú altre està cometent imprudencies.
El problema es que davant la llei la teva paraula té el mateix valor que la d'un altre ciutadà.

Així que aleshores...al final queda en res,si no portes alguna prova (Foto,video,....)

Aixó a Rusia ha provocat que tothom porti camares "on board" per que hi havia molta gent que es tirava sobre els cotxes per despres cobrar indemnitzacions de les assegurances.
Espero que no hagim d´acabar així.
De totes maneres..jo fa temps anava en moto, i la gopro i em vaig trobar amb aquest incident.

[youtube]b1Oo0llOJHA[/youtube]

I no ha passat res amb aixó, i mira que el vaig enviar a TV3,Mossos,...
Ex ...moltes coses

Napoleon
Presentats
Entrades: 1844
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dc. ago. 28, 2013 3:36 pm

[quote user="Steelman" post="241306"][quote=Kpeps]...lo extrany es que no s'hagi implantat la norma de poder anar gravant i venent las imatges a la policia,...[/quote]

De totes maneres..jo fa temps anava en moto, i la gopro i em vaig trobar amb aquest incident.

I no ha passat res amb aixó, i mira que el vaig enviar a TV3,Mossos,...[/quote]

QUINS C........... :foracat :foracat :foracat
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “General”