Baixa De Usuari Per Inactivitat En Un Foro.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Baixa De Usuari Per Inactivitat En Un Foro.
Curiosament l'Administrador d'un fòrum ( no nacional) m’ha donat de baixa per inactivitat.
Francament ni m’en en recordava que tenia USUARI obert en aquell fòrum .
En aquest fòrum això no passa.....
En aquest fòrum això no passa.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 3:11 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Baixa De Usuari Per Inactivitat En Un Foro.
A mi curiosament aquesta setmana m'han donat de baixa en dos forums de fora també, un de francès i un d'italià, per portar més de tres anys sense escriure-hi.
Quan temps fa que hi estaves enregistrada? Em sobta que el model K és relativament nou, i tampoc farà molt de temps que hi eres, no?
Quan temps fa que hi estaves enregistrada? Em sobta que el model K és relativament nou, i tampoc farà molt de temps que hi eres, no?

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="240792"]A mi curiosament aquesta setmana m'han donat de baixa en dos forums de fora també, un de francès i un d'italià, per portar més de tres anys sense escriure-hi.
Quan temps fa que hi estaves enregistrada? Em sobta que el model K és relativament nou, i tampoc farà molt de temps que hi eres, no?[/quote]
Fa com a molt 1 any ue em vaig donar d´alta, però com 325 usuaris de Mototurisme que porten 0 missatges.
Quan temps fa que hi estaves enregistrada? Em sobta que el model K és relativament nou, i tampoc farà molt de temps que hi eres, no?[/quote]
Fa com a molt 1 any ue em vaig donar d´alta, però com 325 usuaris de Mototurisme que porten 0 missatges.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 4:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STV
- Presentats
- Entrades: 2424
- Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
- Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE
[quote user="Randy-650" post="240792"A mi curiosament aquesta setmana m'han donat de baixa en dos forums de fora també, un de francès i un d'italià, per portar més de tres anys sense escriure-hi.
Aixó es de récord Guiness. :jajacat
STV l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 9:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo recordo un forum en el qual una de les Normes indicava que, per mantenir un cert nivell d'ordre, al cap de sis mesos de no haver entrat com a usuari registrat t'envien un correu electrònic en el qual t'adveríen que ja fa sis mesos que no ets participant actiu del forum i si no els confirmes la teva voluntat de seguir essent membre, seràs donat de baixa, tot i que el teu nick no podria tornar a ser ocupat per un altre usuari que no fossis tu mateix.
Ho trobo lògic, l'important es mantenir l'ordre, la importància i el valor real d'un forum no hauria de vindre donat pel nombre d'usuaris registrat, sinó pel nombre d'usuraris actius, que son els que hi aporten experiències, coneixements, idees, imatges, opinions, propostes i suggeriments.
Potser vaig errat, però com mes usuaris registrats te un forum, mes valor te alhora de negociar el valor de la publicitat que s'hi vulgui pretendre inserir-hi.
Aquesta qüestió deu ser a decisió de cada webmaster i segur que l'Albert i n'Steelman tenen el seu protocol ben clar.
Jordi "Prony"
Ho trobo lògic, l'important es mantenir l'ordre, la importància i el valor real d'un forum no hauria de vindre donat pel nombre d'usuaris registrat, sinó pel nombre d'usuraris actius, que son els que hi aporten experiències, coneixements, idees, imatges, opinions, propostes i suggeriments.
Potser vaig errat, però com mes usuaris registrats te un forum, mes valor te alhora de negociar el valor de la publicitat que s'hi vulgui pretendre inserir-hi.
Aquesta qüestió deu ser a decisió de cada webmaster i segur que l'Albert i n'Steelman tenen el seu protocol ben clar.
Jordi "Prony"
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
El fet d'escriure o no escriure en un fòrum al que estàs registrat tampoc es una bona mesura per determinar si vols continuar o no... conec gent que amb prou feines ha fet la presentació però que està totalment enganxada al foro (lectors compulsius), a mi em faria pensar que em donessin de baixa d'un foro per el fet de no escriure-hi. no?
Salut!
PD: Eva això es un símptoma, ja toca canviar la K... :b9
Salut!
PD: Eva això es un símptoma, ja toca canviar la K... :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="650X" post="
PD: Eva això es un símptoma, ja toca canviar la K... :b9[/quote]
Dons........
PD: Eva això es un símptoma, ja toca canviar la K... :b9[/quote]
Dons........
- Gllm
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:47 pm
- Ubicació: Tona
A mi em van treure de moterus pq parlava amb Català
I estic content q ho féssin, ja s'ho poden anar fent... :jajacat
I estic content q ho féssin, ja s'ho poden anar fent... :jajacat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
crec que si una persona llegeix el foro pero no hi participa ni en dir res ni en las sortidas que s'organitzen,no te perque ocupar un nick que potser a algu altre li pot fer gracia,jo veig correcte que s'esborri el nick i mes en un foro que pots veure-ho tot sense estar enregistrat,diferent seria com en alguns foros que esta restringida la visio d'imatges o la lectura dels fils.
p.d. tampoc te cap importancia :birracat
p.d. tampoc te cap importancia :birracat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
Nosaltres per poca o baixa activitat al fòrum no borrem ni donem de baixa a usuaris. Sempre hi ha moments de tot i una vegada has participat al forum,escriguis o no, sempre pots tornar-ho a fer...
Els usuaris que no han escrit mai al Forum, els borrem mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt a poc a poc.
Ara crec que estem borrant usuaris de finals del 2007 que mai han escrit res, i no ho fem de forma periodica si no quant hi pensem.
A més, el fòrum ens diu quina ha estat l´ultima vegada que ha entrat aquest usuari. Així per exemple si anessim a "alliberar" un nick del 2007 pq no ha escrit cap missatge, però veiessim que en els últims mesos s'ha conectat, doncs no el borrariem pas.
Com dic, quant ho fem (MOOOOOOOOOOLT DE TANT EN TANT) ho fem per "alliberar" nicks , no per que ens facin nosa, per que no en fan.
Nosaltres per poca o baixa activitat al fòrum no borrem ni donem de baixa a usuaris. Sempre hi ha moments de tot i una vegada has participat al forum,escriguis o no, sempre pots tornar-ho a fer...
Els usuaris que no han escrit mai al Forum, els borrem mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt a poc a poc.
Ara crec que estem borrant usuaris de finals del 2007 que mai han escrit res, i no ho fem de forma periodica si no quant hi pensem.
A més, el fòrum ens diu quina ha estat l´ultima vegada que ha entrat aquest usuari. Així per exemple si anessim a "alliberar" un nick del 2007 pq no ha escrit cap missatge, però veiessim que en els últims mesos s'ha conectat, doncs no el borrariem pas.
Com dic, quant ho fem (MOOOOOOOOOOLT DE TANT EN TANT) ho fem per "alliberar" nicks , no per que ens facin nosa, per que no en fan.
Ex ...moltes coses
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Jo,personalment,no tinc gaire tems,per poguer-me estar amb el "foro" i estar molt atent als "esdevenimems",pero dedicar-li 10 minuts a la setmana,(algun cop als 15 dies),en sembla suficient,tenin en compte la neva vida personal.
Ara si una persona està en un foro,i no entra en mesos o anys es lògic que l`administrador/s,prenguin una decisiò al respecte.(si/no)?.
Jo a Moterus tinc 65.000 i pico d`entradas al meu nik,pero jo entro (dient alguna cosa),un cop al mes o mes,i no pasa res .Sembla?.Potser algun dia en trovi fora.
Vini :picant
Ara si una persona està en un foro,i no entra en mesos o anys es lògic que l`administrador/s,prenguin una decisiò al respecte.(si/no)?.
Jo a Moterus tinc 65.000 i pico d`entradas al meu nik,pero jo entro (dient alguna cosa),un cop al mes o mes,i no pasa res .Sembla?.Potser algun dia en trovi fora.
Vini :picant
.
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs curiosament avui m'he connectat en un altre fòrum de motos que feia més d'un any que no ho feia i he pogut entrar-hi, no trobo bé que t'esborrin si només fa un any com a molt que no et connectes, ells s'ho perden :foracat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Froilan
- Presentats
- Entrades: 33
- Membre des de: dc. oct. 31, 2012 12:17 pm
- Ubicació: Badalona
Em sembla molt mal que et treguin d'un fòrum per no participar, alguns com jo no tenim temps o mitjans i ens conformem amb llegir comentaris i mirar fotos.
Eva, millor que t'hagin expulsat, així estaràs mes temps per aquí :okcat
Eva, millor que t'hagin expulsat, així estaràs mes temps per aquí :okcat
- Eva
- Presentats
[quote user="Froilan" post="241409"]Em sembla molt mal que et treguin d'un fòrum per no participar, alguns com jo no tenim temps o mitjans i ens conformem amb llegir comentaris i mirar fotos.
Eva, millor que t'hagin expulsat, així estaràs mes temps per aquí :okcat[/quote]
Bueno... tècnicament expulsat... no ben bé.... em varen dir que si volia continuar que els envies un mail i em reactivaven l´usuari...
Jo em suposo que en un foro de K 1600 a França es devien pensar que era una fantasma: Dona + K1600 + Espanyola... :callo :callo :callo
Curiosament només es pot accedir al foro si t´enregistres i francament al veure el contingut el vaig trobar molt poc interesant.... val la pena perdre el temps ??? Jo crec que NO !!!
Aqui em diverteixo molt més i francament NO CREC QUE EL NOMBRE D´USUARIS SIGUI IMPORTANT, SINÓ QUE LA QUALITAT DELS USUARIUS MES O MENYS ACTIUS ES IMPRESSIONANT.
Ja voldríen molts foros tenir ACTIU HUMÀ de Mototurisme !!!!
:orquestra :orquestra
Eva, millor que t'hagin expulsat, així estaràs mes temps per aquí :okcat[/quote]
Bueno... tècnicament expulsat... no ben bé.... em varen dir que si volia continuar que els envies un mail i em reactivaven l´usuari...
Jo em suposo que en un foro de K 1600 a França es devien pensar que era una fantasma: Dona + K1600 + Espanyola... :callo :callo :callo
Curiosament només es pot accedir al foro si t´enregistres i francament al veure el contingut el vaig trobar molt poc interesant.... val la pena perdre el temps ??? Jo crec que NO !!!
Aqui em diverteixo molt més i francament NO CREC QUE EL NOMBRE D´USUARIS SIGUI IMPORTANT, SINÓ QUE LA QUALITAT DELS USUARIUS MES O MENYS ACTIUS ES IMPRESSIONANT.
Ja voldríen molts foros tenir ACTIU HUMÀ de Mototurisme !!!!
:orquestra :orquestra
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 29, 2013 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
[quote user="Eva" post="240790"]Curiosament l'Administrador d'un fòrum ( no nacional) m’ha donat de baixa per inactivitat.
En aquest fòrum això no passa.....[/quote]
ells s'ho perden Eva je je je
ells s'ho perden Eva je je je
BMW R 1200 GS LC 2015
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]
- Eva
- Presentats
[quote user="Josepmaria" post="241919"][quote user="Eva" post="240790"]Curiosament l'Administrador d'un fòrum ( no nacional) m’ha donat de baixa per inactivitat.
ells s'ho perden Eva je je je[/quote]
oi tant !!!! :orquestra :orquestra
ells s'ho perden Eva je je je[/quote]
oi tant !!!! :orquestra :orquestra