Hola,
Com per aquí hi ha molt enamorat del Marroc, us deixo aquest enllaç que segur que no us deixarà indiferents.
Vespa Raid Maroc | Si puedes soñarlo, puedes hacerlo
Espero que us agradi... el dorsal 18 és amic meu, un mecànic de Sant Feliu.
Salut !!! :birracat
Vespa Raid Marroc 2013
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Vespa Raid Marroc 2013
Gas a la burra!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Vespa Raid Marroc 2013
Holaaa,
Merci Jesús, segur que hi tenim alguns amants de la Vespa per aquí.
:okcat
Merci Jesús, segur que hi tenim alguns amants de la Vespa per aquí.
:okcat
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
tinc entes que els participants de l'any passat s'ho van passar de conya...i mes barat i facil de trastejar que una Vespa,poca cosa hi ha :okcat :okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això em recorda quan tenia 16 anyets que 'robava' la Vespa del meu pare per anar a fer trail. Amb les rodes tant petites posaves segona i au, a escombrar força per pistes. :viscat
Quan ja me la va regalar ja feia saltets, fins que va quedar en forma de V. No està preprarada una Vespa per fer el burro, tot i que aquests del raid veig que si.
Anirem seguint-ho. Sempre m'ha agradat la gent que fa el burro amb vehicles d'aquests tipus.
Quan ja me la va regalar ja feia saltets, fins que va quedar en forma de V. No està preprarada una Vespa per fer el burro, tot i que aquests del raid veig que si.
Anirem seguint-ho. Sempre m'ha agradat la gent que fa el burro amb vehicles d'aquests tipus.