Llocs/coses Interessants Que Visitar?
Moderador: Airald
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
Llocs/coses Interessants Que Visitar?
Molt bones companys, m'agradaria si em poguesiu dir de llocs o coses que visitar per Catalunya, pro amb la particularitat de que haurien de ser coses poc conegudes tipus el Mazinguer Z que jo fins no fa gaire no sabia ni que existís una figura tan impressionant i prop de casa.
Apa doncs aviam si em dieu uns bons llocs/coses forsa interessants :burrucat
Apa doncs aviam si em dieu uns bons llocs/coses forsa interessants :burrucat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Llocs/coses Interessants Que Visitar?
Ara que dius lo del Mazinger....jo tampoc hi he anat mai. L'altre dia parlava amb un company per apropar-nos-hi un dia. :picant

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola Raky,aquest fil que obres es força interesant,recordo que fa un temps enrera es va obrir un de similar,en el que es van anar penjant força coses i llocs,inclus amb las coordenades,a veure si algu el pot recuperar que va anar quedant en l'oblit :birracat :birracat jo no l'he trobat i es poden posar moltes mes coses :okcat :orquestra
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Si aneu a veure el Mazinger Z, podeu visitar per allà a la vora una ruta de les barraques de pedra seca. Es diu ruta de la Capona i es fa en un no-res:
http://www.exploratgn.cat/ca/ezine/rout ... pedra-seca
Amb el google hi he trobat aquesta llista ampliada de barraques, moltes accessibles amb una moto trail: http://blocs.tinet.cat/lt/blog/pedra-se ... del-cister
Salut,
Josep
http://www.exploratgn.cat/ca/ezine/rout ... pedra-seca
Amb el google hi he trobat aquesta llista ampliada de barraques, moltes accessibles amb una moto trail: http://blocs.tinet.cat/lt/blog/pedra-se ... del-cister
Salut,
Josep
- Raky
- Presentats
:jajacat Exacte aviam si algú pot recuperar el fil del que ja sàvia parlat d'aquest tema i amb sort recuperem llocs interessants :burrucat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hi ha coses infinitament mes interessants que el Mazinger Z.
Abans aniria a les Coves Salnitre de Collbató, al Museu de les Mines de Cercs, a donar un passeig pels voltants del Clot del Moro o al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa, us quedaríeu amb la boca oberta del que allà hi veuríeu.
Jordi "Prony"
Abans aniria a les Coves Salnitre de Collbató, al Museu de les Mines de Cercs, a donar un passeig pels voltants del Clot del Moro o al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa, us quedaríeu amb la boca oberta del que allà hi veuríeu.
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Crec que us referiu a aquest fil obert per en Steelman, dels indrets més macos de Catalunya:
viewtopic.php?f=2&t=14070&highlight
El que faria jo és pujar aquell fil antic i anar-lo 'alimentant' de nous indrets, coneguts o no per la majoria.
El que faria jo és pujar aquell fil antic i anar-lo 'alimentant' de nous indrets, coneguts o no per la majoria.

- Raky
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="249693"]Crec que us referiu a aquest fil obert per en Steelman, dels indrets més macos de Catalunya:
El que faria jo és pujar aquell fil antic i anar-lo 'alimentant' de nous indrets, coneguts o no per la majoria.[/quote]
:birracat perfecte, si si seguim el fil antic així continuem la llista
El que faria jo és pujar aquell fil antic i anar-lo 'alimentant' de nous indrets, coneguts o no per la majoria.[/quote]
:birracat perfecte, si si seguim el fil antic així continuem la llista
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
I la Fontcalda? La pista asfaltada que hi arriba és molt maca.
Recordo quan hi anava, i després es podia anar a Bot i/o Benifallet pels túnels (ara només t'ho deixen fer en bicicleta)
Josep
Recordo quan hi anava, i després es podia anar a Bot i/o Benifallet pels túnels (ara només t'ho deixen fer en bicicleta)
Josep
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Jordi , dons ja tardes amb fer una convocatoria per anar a visitar aquets llocs tant interessants, quin dia diuss?? aquina horaaa??
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 04, 2014 5:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
per catalunya tenim llocs molt bonics , : al collsacabra( el raco del silenci) el morru de l'abella, el salt de sallent , la foradada, aquets amb queden aprop de casa i molts mes
- Raky
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="249700"]per catalunya tenim llocs molt bonics , : al collsacabra( el raco del silenci) el morru de l'abella, el salt de sallent , la foradada, aquets amb queden aprop de casa i molts mes[/quote]
Podries donar mes dades d'aquest llocs?
Podries donar mes dades d'aquest llocs?
- Cabirol
- Presentats
JO no et puc pasar les cordenades pero si ser on es avera si hi ha algu que hi haji estat i te les cordenades exactes, si no, algun dia quedem i les anem a visitar insitu
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Raky" post="249776"][quote user="Cabirol" post="249700"]per catalunya tenim llocs molt bonics , : al collsacabra( el raco del silenci) el morru de l'abella, el salt de sallent , la foradada, aquets amb queden aprop de casa i molts mes[/quote]
Podries donar mes dades d'aquest llocs?[/quote]
Si busques el poble de Rupit, estant tots al voltant i molt aprop. Per mi també és dels llocs més fantàstics de Catalunya, i com molt bé diu en cabirol, per nosaltres és un luxe tenir-los a 20' de casa!
Podries donar mes dades d'aquest llocs?[/quote]
Si busques el poble de Rupit, estant tots al voltant i molt aprop. Per mi també és dels llocs més fantàstics de Catalunya, i com molt bé diu en cabirol, per nosaltres és un luxe tenir-los a 20' de casa!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri