La carretera la netejen els cotxes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Marder
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm

La carretera la netejen els cotxes

Entrada Autor: Marder » ds. ago. 25, 2007 11:30 am

Bueno,
despres de unes merescudes vacances per la france de la patrie i una indisposició per reacció anómala a un medicament per fi torno a poder postejar per aquí, i ho faig per l'ensurt que hem vaig donar ara fa pocs dies, i es que anant de nit darrera d'un cotxe sortint de lleida hem vaig trobar de cop i volta un gat mort (per sort meva estava mort i no viu) al mig de la calçada, va ser tot molt ràpid, el cotxe va pasar pel damunt i jo no vaig tindre temps de reacció, vaig passar pel mig del gat, quin ensurt!! ja m'hi veia a terra!, al dia següent vaig passar un altre cop pel mateix lloc, aquest cop el gat estava mes al mig de la carretera, suposo que els cotxes poc a poc el debien de moure, i finalment gracies a que el van anar trepitjant i desfent els cotxes i no l'ajuntament van netejar la carretera...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 25, 2007 7:23 pm

La veritat és que conduint un moto, quan veus un animal tipus gat o gos frenes, amb un gran risc de caiguda. El millor és tenir sang freda i donar gas.

Parlant de la neteja d'animals morts a la carretera, tinc entés que correspon a les autoritats locals (Guàrdia urbana) de on pertanyi la carretera en questió. Però és el que dius tu, que si en un dia no el treuen, entre camions i furgonetes el deixen prim com un foli de paper.

Una cosa...¿vas anar de vacances ambla Bandit o què? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 25, 2007 8:14 pm

Es molt perillos i molt mes de nit que no els veus i t´els trobes a sobre (ho dic per experiencia)
Ahir mateix tornava a les 4 de la nit cap a casa amb la moto i vaig veure que els llums de iluminaven uns ulls com de gat.
Vaig poder canviar-me de carril i ja esta, pero si enlloc de haver mort el gat amb la cara cap a mi es al reves.......ufffffffffff
Ex ...moltes coses

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dg. ago. 26, 2007 11:03 am

Randy-650 ha escrit:La veritat és que conduint un moto, quan veus un animal tipus gat o gos frenes, amb un gran risc de caiguda. El millor és tenir sang freda i donar gas.
tambetu hu dic per experiencia , al sortir de una curva em vaix trovar un gos
gros 60 a 70 cms de alçada , us ho aconsello sobretot , sang freda aguantar fort manillar , tancar cames i gas , sembla mentira pero funcione .
vaix reventar el gos ( o ell o jo ) :( :( :(
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Marder
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm

Entrada Autor: Marder » dg. ago. 26, 2007 11:23 am

Pues bueno, per la pròxima vegada gas i molta merda, aquesta vegada no vaig tendre temps a res la veritat
Randy-650 ha escrit:Una cosa...¿vas anar de vacances ambla Bandit o què? :shock:
No :) , vaig anar amb tren, son 12 hores de carretera si vols anar a Paris, bueno, mes aviat son 12 hores d'autopista, com a que no donen ganes :lol:

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. ago. 26, 2007 9:13 pm

gossos, gats... res res home. El que de veritat em posa la pell de gallina és un sanglar.
De fet no he vist mai que una moto n'atropelles cap però si que he vist (variant de girona direcció celrà) un senglanot atropellar un cotxe.
Tot i que la bèstia va morir, un cop produïda la colisió, el cotxe va quedar per la xatarra ( el morro totalment destrossat) i el senglar encare es va aixecar i va fotre el camp!
Un altre cas en que m'he trovat és a la devesa de girona atropellar una paloma, no se com s'hi va posar però va anar a parar entre el parafancs i la roda. Aquets bitxos son rates amb ales :Disparant

V'sssssss

Respon

Torna a “General”