Doncs si, si et compres una GS amb prop de 100.000 Km's et regalen les pràctiques de mecànica de franc !!
Després de la sustitució de l'amortidor davanter, pel que em vaig haver de fer un extractor de molls a mida, ara em toca una altra cosa.
...i és que venint de Huesca la moto se'm fotia 6.8/6.9 l/100 Km's, tot a velocitat legal, i jo mosca, que què culleres seria?, vent de cara?, les maletes?, una averia a la injecció?, la qualitat del combustible de l'Eroski? ???
Doncs el divendres tornant d'un recado a Tarragona anava sentit com que les estriberes em vibraven més del normal donant gas, i si el treia se n'anaven ???? coi, sembla que la transmissió fa algun krok-krok més notori del normal... En arribar a casa vaig fer girar la roda en buit i ja em va donar la sensació de que venia de la cardan.
Avui retiro amb el dit la goma mig trencada de la sortida del canvi i... et voilà !!!! només m'hi queda mitja creueta !!!! :groupwave :groupwave
Aquí us deixo el testimoni de la raó d'haver de desmuntar tot el braç, i així aprofitaré per portar el grup del darrera a posar-hi rodament/s nou/s.
Salut i bon vi !!! (com algú ja em diu).
Ximet Ric