Les GT's son el tipus de moto que més m'agraden, bé, de fet fa molts anys, però, a dia d'avui n'estic totalment convençut per l'ùs que li donc a la moto.
Però com que mai n'he tingut una i tampoc ningú del méu voltant, no tinc gaire referència del desgast dels pneumàtics, si, ja sé que depent del "indio que la porta" però us agrariria que qui tingui aquest tipús de moto em comentés de mitja que us duren. A mi el dubte que més em ronda pel cap és quant fas un viatge d'entre 6/10mil qm, que realment aguantin sense problema. Suposo que estic acostomat amb la montura que porto, una GS, i sé perferctament que quant m'en vaig de viatge poso pneumàtics nous a casa i torno sense cap problema a casa amb el mateix joc. Podré fer el mateix en aquest aspecte?
M'interesa sobretot la duració de quan vas de viatge.
Son els jocs que més em duren amb diferencia, ja que quan rutejo per "casa" vaig a un altre ritme i em duren menys.
Per cert, veig que HONDA a tret de la web oficial la PANEUROPEAN, suposo que serà per la EURO 4, a veure si es posen les piles i la renoven com déu mana! Amb lo maca que era la ST1100. I el fabulós motor V4 d'HONDA em tira molt!
De la Kawasaki 1400GTR tot i agradar-me, estèticament és massa MANGA...però pel que he llegit d'ella és bona maquina.
La YAMAHA FJR 1300... m'agrada molt i molt, ja em queia la baba amb les FJ 1100/1200 anys enrerra, per França en veig "moltes" i normalment els propietaris n'estan encantats.
BMW K1600GT...aquesta em té el cor robat, els 6 cilindres em perden, la trovo molt maca estèticament i també en parlan molt bé en els "test" "essai" "prueba"
LLàstima que la BMW K1300GT ja no estigui al catàleg, clar! la va substituir la K16...però no costava tants calers!
En fí, el tema que no tinc clar,és bàsicament la duració dels pneumàtics.
Salut!