Després de fer uns quants km amb molt de revolts, puc dir que el pas per curva es una passada. El noi del Yamaha Center em va dir que quan li agafi el “tranquillo” acabaria per treure els avisadors de les estriberes per que anirien tota l’estona pel terra. Doncs vaig anar pensant que era en Keny Roberts i no vaig tocar ni un sol cop amb l’avisador
La vaig trobar mes còmode del que em pensava, la postura es molt semblant a una trail, i l’alçada també! El manillar es ample amb els comandaments ben situats. Te una pantalla de tft amb molta informació, costa una mica acostumar-t’hi i pels que tenim una edat i necessitem ulleres per llegir, s’agrairia una mica mes gran.
Vem fer uns 280km i la Lali no es va queixar gaire, encara que obviament el seient de l’acompanyant no es de la RT... el suport del top case (no el duia instal·lat) està massa aprop del seient que es una mica curt en relació al del pilot i acaba molestant una mica.
Del motor ja uns en parlaré mes endevant, ja que nomes te 300km i està en rodatge.
Ah, per cert Kpeps, si no poses la pata de cabra, va a terra com totes les motos, encara que tingui una roda de mes com diu en Xavier
